Přejít na obsah

Odhlučnění dveří O I


pym

Doporučené příspěvky

Chlapi cím odhlučnit dveře, už jsem to tu viděl na starém fóru, ale mně se nelíbí řešení přelepit to zevnitř, protože pa se značně omezí přístup k mechanice stahování oken. Nedalo by se to udělat na tapec a přímo na plech dveří? 6e by to udělalo stejnou službu a v kombinaci s MDF podložkama by to mohlo fungovat a přitom by byl volný přístup k mechanice stahovaní oken. Další věc co jsem se chtěl zeptat je jak se jmenuje ta "guma" co se tam lepí, kde ji sehnat a HLAVNĚ čím to přilepit. To jsem v těch návodech nějak nevyhmátl. Prosím ne odpověď, že v obchodě, to by mně napadlo taky, ale chtěl bych vědět třeba konkrétní adresu. Díky za rady a podněty.

Odkaz ke komentáři

No když to přilepíš na tapec tak to nebude mít asi žádnej účinek když se znažíš vyrušit ten bordel co dělá vevnitř ten plech a všechno kolem. Jestli máš poblíž škodovku tak si tam zajed nevim to jistě ale tušim že ta nalepovací jednorýzovka stojí asi mezi 2-3 stovkami a bohatě to stačí. Mě tam teda nic nechrastí jak je tam mám.

Odkaz ke komentáři

pym: na odhlucnenie Ti na zaciatok staci polepit vonkajsi plech dveri, nemusis ich hned uzatvarat.

Ten matros sa pouziva rozny, od sika (sikadamp), cez tappaja (tappajomat) az po dynamat extreme. Cenove rozpatie obrovske, kupis, na co sa citis. Vlastnosti, pokial nejdes robit special na sutaze EMMA, tak to ma podobne. NEmusis ist do najdrahsieho.

 

To co sa pytas je podla verzie bud igelit, alebo je aj mirelon, staci si v skodovke pytat foliu do dveri a pochopite sa (s pripadnym vysvetlenim)

Odkaz ke komentáři

ja mam v celem aute krome stropu na odhlucneni toho : http://www.prohifi.cz/tlumici-material/vibraflex-sxp-25 , spotreba na octavii combi pokud to bude delat peclive cca 40 platu

 

dale na exponovana mista a kde to umozni misto jsem jeste doplnoval penou Audiocab v tloustce cca 1cm, momentalne vsak nejsou v nabidce tam kde sem nakupoval predtim, takze nemuzu dat odkaz.

 

 

Nedrnci nic, krome teda skel a vyfuku a zrcatek .)ale to uz fakt nevim jak vytlumit :)a hlavne uz se mi nechce, po tedle praci jsem mel tak znicene palce ze sem nemohl dva tydny nic poradne udrzet v prstech.

Odkaz ke komentáři

No zase takova pecka to nebyla, dokazal sem na takovem mnozstvi vytvorit mnohem konkurenceschopnejsi cenu, ale palka to i tak byla.

 

Co se tyka spotreby, motor ma " zatim " nejakych 370n.m a 165 konicku, takze mu to ani nejak moc nevadi, nejezdim sprinty nebo tak neco, takze me nejake kilo nestve. Na spotrebe to trosku znat bylo ale jen nejake to deci. Nic zasadniho.

 

V kabine je jiste mnohem vetsi ticho, od podbehu nelezou pazvuky, mokro kdyz je tak nejde tak slyset odstrelujici voda, celkove je auto tizsi mnohem vice. Ja sem si jeste doplnoval do auta dvojte tesneni dveri po vzoru octavie II, pouzival sem jednoduche tesneni na okna, zadna vzhledova pecka to neni, ale praci svoji to zastane a hlavne se nesvini prahy.

 

V planu je jeste vytesnit pricku mezi motorem a kabinou, strcit jeste jednu tu izolacni deku, ale nejak po tlumeni co sem si delal sam me presla chut demontovat auto, protoze naposled sem na tom fakt nechal ruce :(bylo to silenstvi. ale stalo to za to.

 

Hlavni je ze zvuk aparatury neni nijak rusen. i kdyz je to pusteno fakt na fest.

 

Negativum je to ze kdyz to odflaknete, a ze na takovem velkem projektu uz nervy tecou ke konci teda zasadne, tak se vam to projevi v parnem lete, kdy ty platy ktere jste blbe pridelali se odlepi a zacnou pak nepekne rezonovat .)takze kdo nema trpelivost at to radsi nedela .)

Odkaz ke komentáři
No zase takova pecka to nebyla, dokazal sem na takovem mnozstvi vytvorit mnohem konkurenceschopnejsi cenu, ale palka to i tak byla.

 

Co se tyka spotreby, motor ma " zatim " nejakych 370n.m a 165 konicku, takze mu to ani nejak moc nevadi, nejezdim sprinty nebo tak neco, takze me nejake kilo nestve. Na spotrebe to trosku znat bylo ale jen nejake to deci. Nic zasadniho.

 

V kabine je jiste mnohem vetsi ticho, od podbehu nelezou pazvuky, mokro kdyz je tak nejde tak slyset odstrelujici voda, celkove je auto tizsi mnohem vice. Ja sem si jeste doplnoval do auta dvojte tesneni dveri po vzoru octavie II, pouzival sem jednoduche tesneni na okna, zadna vzhledova pecka to neni, ale praci svoji to zastane a hlavne se nesvini prahy.

 

V planu je jeste vytesnit pricku mezi motorem a kabinou, strcit jeste jednu tu izolacni deku, ale nejak po tlumeni co sem si delal sam me presla chut demontovat auto, protoze naposled sem na tom fakt nechal ruce :(bylo to silenstvi. ale stalo to za to.

 

Hlavni je ze zvuk aparatury neni nijak rusen. i kdyz je to pusteno fakt na fest.

 

Negativum je to ze kdyz to odflaknete, a ze na takovem velkem projektu uz nervy tecou ke konci teda zasadne, tak se vam to projevi v parnem lete, kdy ty platy ktere jste blbe pridelali se odlepi a zacnou pak nepekne rezonovat .)takze kdo nema trpelivost at to radsi nedela .)

 

Nebylo by nejake foto toho tesneni, taky jsem o tom uvazoval, protoze ten binec co se tam dostava mne taky stve a jestli to pomuze jeste odhlucneni tak je to fajn.

 

Dalsi vec co by mne zajimala je jeste to, jestli mas odhlucnenou taky podlahu.

 

A v neposledni rade co minis tim spatne prilepit? Ono to ma samolepici povrch nemylim-li se, takze pokud to dobre odmastis a prilepis k povrchu, tak pak uz dej se vule bozi jak to bude drzet a zalezi to spis na kvalite toho lepidla nez na tom jakou praci jsi na tom odvedl ne?

Odkaz ke komentáři

Neznalek : neni problem s cim muzu rad poradim.

 

Pym : co se taka toho tesneni. jednoduche tesneni na okna samolepici koupis v bauhasu treba, potrebus teda hodne metru :) a pak jen okoukavas s octy dvojky kde ma navic tesneni a dodavas ho na stejna mista. Nekde musis dat vice vrstev. Neni to reseni na vzdy. Nekde to proste nema moc zivotnost, kde jsou fakt hodne namahana mista, a teplo v lete tomu fakt nesvedci. Byl jen muj takovy vystrel do tmy v zime kdyz jsem se po vecerech nudil. kazdopadne uz premyslim nad nejakou evoluci.

 

Odmastit a poradne prilepit je vec druha, ale diky clenitosti karoserie ti nekdy nestaci jen tva vlastni sila prstu. Ja sem na to mel valecek takovy malicky, ale uz nevim kde je. tim se da krasne vsecko vyhladit,cimz ten asfalt (tak tomu rikam pracovne) mnohem lepe ke karoserce prilne.

 

Podlahu mam samo vytlumenou od kufru az po pricku skoro. Vsecky dvere. zadni podbehy zevnitr. plus na mista kde to dovolilo misto jsem daval jeste tu penu na asfalt.

 

Jinak me napadla dalsi vec. tim jak to hezky clovek dela a vsecko vytlumuje tak se muze dostat do pasti jako ja, v navalu pracovniho nadseni sem nejdrive delal kufr, pak po zkoousce montaze calouneni a vybaveni sem zjistil ze se mi cele auto zcvrklo cca. o 1cm na kazde strane, a dvojta podlaha kufru uz hold nepracuje jako predtim. takze nekde se to musi fakt z rozumem, jinak budou problemy.a sundavat to z auta. to je trest. mel sem to chvili pod SPZ jelikoz rezonovala a pak sem to sundaval, bylo to jen par cm ctverecnich ale katastrofa.furt nahrivat, jak je to nahrate tak to sakra pali...no radsi ani nevzpominat.

Odkaz ke komentáři

2 pym: na plechy se dava dynamat. aby se netřepaly když do nich bušíš tlakama z subáče. pokud nesubáčuješ tak nepotřebuješ.

Mě osobně sralo taky že to omeuje přístup. Udělal jsem něco jiného. Plná spokojenost. Vše je vklidu, tapeciry se netřepou ani nic jiného. Dosedly pěkně na dveře a ta pěna se dotyka všeho uvnitř takže je vše napevno a ucpáno. Předni repro basuje nádherně po aplikaci pěny. Určitě bych udělal nejdřív tuto pěnu, uvidíš jestli ti bude vyhovovat rozdíl. Stojí pár šlupek.

 

http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz...sticka-pena-ANS

 

btw. vibraflex nepouživat! Když už tak dynamat na venkovní stranu - prostě na plechy karoserie (dveře, strop, podlaha, kufr)

post-183-1248943374_thumb.jpg

post-183-1248943391_thumb.jpg

post-183-1248943406_thumb.jpg

Upraveno uživatelem pointfrost
Odkaz ke komentáři
2 pym: na plechy se dava dynamat. aby se netřepaly když do nich bušíš tlakama z subáče. pokud nesubáčuješ tak nepotřebuješ.

Mě osobně sralo taky že to omeuje přístup. Udělal jsem něco jiného. Plná spokojenost. Vše je vklidu, tapeciry se netřepou ani nic jiného. Dosedly pěkně na dveře a ta pěna se dotyka všeho uvnitř takže je vše napevno a ucpáno. Předni repro basuje nádherně po aplikaci pěny. Určitě bych udělal nejdřív tuto pěnu, uvidíš jestli ti bude vyhovovat rozdíl. Stojí pár šlupek.

 

http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz...sticka-pena-ANS

 

btw. vibraflex nepouživat! Když už tak dynamat na venkovní stranu - prostě na plechy karoserie (dveře, strop, podlaha, kufr)

 

 

Dynamat vypadá dobře, jen mi není jasné čím se lepí, nebo jestli je samolepící a čím očistit tu karoserii před lepením.

A měl bych ještě jeden technický dotaz, co u faceliftu ten kus polystyrenu či co to je na té vnitřní straně předních dveří od přírody? To odstranit nebo to tam nechat a překrýt dynamatem?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...