pym Odesláno Červenec 21, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2009 Chlapi cím odhlučnit dveře, už jsem to tu viděl na starém fóru, ale mně se nelíbí řešení přelepit to zevnitř, protože pa se značně omezí přístup k mechanice stahování oken. Nedalo by se to udělat na tapec a přímo na plech dveří? 6e by to udělalo stejnou službu a v kombinaci s MDF podložkama by to mohlo fungovat a přitom by byl volný přístup k mechanice stahovaní oken. Další věc co jsem se chtěl zeptat je jak se jmenuje ta "guma" co se tam lepí, kde ji sehnat a HLAVNĚ čím to přilepit. To jsem v těch návodech nějak nevyhmátl. Prosím ne odpověď, že v obchodě, to by mně napadlo taky, ale chtěl bych vědět třeba konkrétní adresu. Díky za rady a podněty. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sentinel Odesláno Červenec 21, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2009 No když to přilepíš na tapec tak to nebude mít asi žádnej účinek když se znažíš vyrušit ten bordel co dělá vevnitř ten plech a všechno kolem. Jestli máš poblíž škodovku tak si tam zajed nevim to jistě ale tušim že ta nalepovací jednorýzovka stojí asi mezi 2-3 stovkami a bohatě to stačí. Mě tam teda nic nechrastí jak je tam mám. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
olisoft Odesláno Červenec 21, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2009 pym: na odhlucnenie Ti na zaciatok staci polepit vonkajsi plech dveri, nemusis ich hned uzatvarat. Ten matros sa pouziva rozny, od sika (sikadamp), cez tappaja (tappajomat) az po dynamat extreme. Cenove rozpatie obrovske, kupis, na co sa citis. Vlastnosti, pokial nejdes robit special na sutaze EMMA, tak to ma podobne. NEmusis ist do najdrahsieho. To co sa pytas je podla verzie bud igelit, alebo je aj mirelon, staci si v skodovke pytat foliu do dveri a pochopite sa (s pripadnym vysvetlenim) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 ja mam v celem aute krome stropu na odhlucneni toho : http://www.prohifi.cz/tlumici-material/vibraflex-sxp-25 , spotreba na octavii combi pokud to bude delat peclive cca 40 platu dale na exponovana mista a kde to umozni misto jsem jeste doplnoval penou Audiocab v tloustce cca 1cm, momentalne vsak nejsou v nabidce tam kde sem nakupoval predtim, takze nemuzu dat odkaz. Nedrnci nic, krome teda skel a vyfuku a zrcatek .)ale to uz fakt nevim jak vytlumit :)a hlavne uz se mi nechce, po tedle praci jsem mel tak znicene palce ze sem nemohl dva tydny nic poradne udrzet v prstech. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Červenec 25, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2009 hoblik: a kolik kg tech 40 platu melo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest ppfox Odesláno Červenec 26, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 26, 2009 hoblik: a kolik kg tech 40 platu melo? taky mě to napadlo :lool: já dělal jen pření dveře (4ks), ale 40 ks to je síla...to bude silně přes metrák ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Červenec 26, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 26, 2009 no prave. mam tim vytlmeny predni dvere a uz ty 3 - 4 platy mi prisly docela dost tezky... kor s mou 1,6 nalepitna auto dalsich 150 kg. a dynamat zase nezaatim.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Červenec 26, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 26, 2009 no je to nekde kolem 100kg :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest ppfox Odesláno Červenec 26, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 26, 2009 hele a je to slušně odhlučněný? mi se to zdá o dost tišší jen zatlumením těch dveří - pokud tam máš 40 plátů, tak to asi musí být jak v postýlce, ne...? :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pym Odesláno Červenec 27, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 27, 2009 no je to nekde kolem 100kg :lool: Metrák, no to je síla, to musí zacvičit i s dvoulitrem na spotřebě ne? :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zabiak Odesláno Červenec 27, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 27, 2009 40 plátů :) . To si dal za odhlučnění 18000Kč to je docela mrda. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hanny Odesláno Červenec 28, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 28, 2009 Cau nemáte někdo náhodou fotogalerii jak spravně vytlumit přední dveře na O1.Dík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Červenec 28, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 28, 2009 No zase takova pecka to nebyla, dokazal sem na takovem mnozstvi vytvorit mnohem konkurenceschopnejsi cenu, ale palka to i tak byla. Co se tyka spotreby, motor ma " zatim " nejakych 370n.m a 165 konicku, takze mu to ani nejak moc nevadi, nejezdim sprinty nebo tak neco, takze me nejake kilo nestve. Na spotrebe to trosku znat bylo ale jen nejake to deci. Nic zasadniho. V kabine je jiste mnohem vetsi ticho, od podbehu nelezou pazvuky, mokro kdyz je tak nejde tak slyset odstrelujici voda, celkove je auto tizsi mnohem vice. Ja sem si jeste doplnoval do auta dvojte tesneni dveri po vzoru octavie II, pouzival sem jednoduche tesneni na okna, zadna vzhledova pecka to neni, ale praci svoji to zastane a hlavne se nesvini prahy. V planu je jeste vytesnit pricku mezi motorem a kabinou, strcit jeste jednu tu izolacni deku, ale nejak po tlumeni co sem si delal sam me presla chut demontovat auto, protoze naposled sem na tom fakt nechal ruce :(bylo to silenstvi. ale stalo to za to. Hlavni je ze zvuk aparatury neni nijak rusen. i kdyz je to pusteno fakt na fest. Negativum je to ze kdyz to odflaknete, a ze na takovem velkem projektu uz nervy tecou ke konci teda zasadne, tak se vam to projevi v parnem lete, kdy ty platy ktere jste blbe pridelali se odlepi a zacnou pak nepekne rezonovat .)takze kdo nema trpelivost at to radsi nedela .) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Červenec 29, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2009 Tak to mě čekaj pěkné věci :) ,Hobliku asi to v Karviné řádně proberem než se do toho pustím .Ale asi už to jinak nepůjde než to dodělat :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pym Odesláno Červenec 29, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 29, 2009 No zase takova pecka to nebyla, dokazal sem na takovem mnozstvi vytvorit mnohem konkurenceschopnejsi cenu, ale palka to i tak byla. Co se tyka spotreby, motor ma " zatim " nejakych 370n.m a 165 konicku, takze mu to ani nejak moc nevadi, nejezdim sprinty nebo tak neco, takze me nejake kilo nestve. Na spotrebe to trosku znat bylo ale jen nejake to deci. Nic zasadniho. V kabine je jiste mnohem vetsi ticho, od podbehu nelezou pazvuky, mokro kdyz je tak nejde tak slyset odstrelujici voda, celkove je auto tizsi mnohem vice. Ja sem si jeste doplnoval do auta dvojte tesneni dveri po vzoru octavie II, pouzival sem jednoduche tesneni na okna, zadna vzhledova pecka to neni, ale praci svoji to zastane a hlavne se nesvini prahy. V planu je jeste vytesnit pricku mezi motorem a kabinou, strcit jeste jednu tu izolacni deku, ale nejak po tlumeni co sem si delal sam me presla chut demontovat auto, protoze naposled sem na tom fakt nechal ruce :(bylo to silenstvi. ale stalo to za to. Hlavni je ze zvuk aparatury neni nijak rusen. i kdyz je to pusteno fakt na fest. Negativum je to ze kdyz to odflaknete, a ze na takovem velkem projektu uz nervy tecou ke konci teda zasadne, tak se vam to projevi v parnem lete, kdy ty platy ktere jste blbe pridelali se odlepi a zacnou pak nepekne rezonovat .)takze kdo nema trpelivost at to radsi nedela .) Nebylo by nejake foto toho tesneni, taky jsem o tom uvazoval, protoze ten binec co se tam dostava mne taky stve a jestli to pomuze jeste odhlucneni tak je to fajn. Dalsi vec co by mne zajimala je jeste to, jestli mas odhlucnenou taky podlahu. A v neposledni rade co minis tim spatne prilepit? Ono to ma samolepici povrch nemylim-li se, takze pokud to dobre odmastis a prilepis k povrchu, tak pak uz dej se vule bozi jak to bude drzet a zalezi to spis na kvalite toho lepidla nez na tom jakou praci jsi na tom odvedl ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Červenec 29, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2009 Mrkní ke mě do vlákna...mám celou hifisoustavu od Rachotu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Červenec 29, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2009 Neznalek : neni problem s cim muzu rad poradim. Pym : co se taka toho tesneni. jednoduche tesneni na okna samolepici koupis v bauhasu treba, potrebus teda hodne metru :) a pak jen okoukavas s octy dvojky kde ma navic tesneni a dodavas ho na stejna mista. Nekde musis dat vice vrstev. Neni to reseni na vzdy. Nekde to proste nema moc zivotnost, kde jsou fakt hodne namahana mista, a teplo v lete tomu fakt nesvedci. Byl jen muj takovy vystrel do tmy v zime kdyz jsem se po vecerech nudil. kazdopadne uz premyslim nad nejakou evoluci. Odmastit a poradne prilepit je vec druha, ale diky clenitosti karoserie ti nekdy nestaci jen tva vlastni sila prstu. Ja sem na to mel valecek takovy malicky, ale uz nevim kde je. tim se da krasne vsecko vyhladit,cimz ten asfalt (tak tomu rikam pracovne) mnohem lepe ke karoserce prilne. Podlahu mam samo vytlumenou od kufru az po pricku skoro. Vsecky dvere. zadni podbehy zevnitr. plus na mista kde to dovolilo misto jsem daval jeste tu penu na asfalt. Jinak me napadla dalsi vec. tim jak to hezky clovek dela a vsecko vytlumuje tak se muze dostat do pasti jako ja, v navalu pracovniho nadseni sem nejdrive delal kufr, pak po zkoousce montaze calouneni a vybaveni sem zjistil ze se mi cele auto zcvrklo cca. o 1cm na kazde strane, a dvojta podlaha kufru uz hold nepracuje jako predtim. takze nekde se to musi fakt z rozumem, jinak budou problemy.a sundavat to z auta. to je trest. mel sem to chvili pod SPZ jelikoz rezonovala a pak sem to sundaval, bylo to jen par cm ctverecnich ale katastrofa.furt nahrivat, jak je to nahrate tak to sakra pali...no radsi ani nevzpominat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pointfrost Odesláno Červenec 30, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2009 (upraveno) 2 pym: na plechy se dava dynamat. aby se netřepaly když do nich bušíš tlakama z subáče. pokud nesubáčuješ tak nepotřebuješ. Mě osobně sralo taky že to omeuje přístup. Udělal jsem něco jiného. Plná spokojenost. Vše je vklidu, tapeciry se netřepou ani nic jiného. Dosedly pěkně na dveře a ta pěna se dotyka všeho uvnitř takže je vše napevno a ucpáno. Předni repro basuje nádherně po aplikaci pěny. Určitě bych udělal nejdřív tuto pěnu, uvidíš jestli ti bude vyhovovat rozdíl. Stojí pár šlupek. http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz...sticka-pena-ANS btw. vibraflex nepouživat! Když už tak dynamat na venkovní stranu - prostě na plechy karoserie (dveře, strop, podlaha, kufr) Upraveno Červenec 30, 2009 uživatelem pointfrost 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Červenec 30, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2009 akustická pěna....to je dobrý!!!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pym Odesláno Červenec 30, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 30, 2009 2 pym: na plechy se dava dynamat. aby se netřepaly když do nich bušíš tlakama z subáče. pokud nesubáčuješ tak nepotřebuješ.Mě osobně sralo taky že to omeuje přístup. Udělal jsem něco jiného. Plná spokojenost. Vše je vklidu, tapeciry se netřepou ani nic jiného. Dosedly pěkně na dveře a ta pěna se dotyka všeho uvnitř takže je vše napevno a ucpáno. Předni repro basuje nádherně po aplikaci pěny. Určitě bych udělal nejdřív tuto pěnu, uvidíš jestli ti bude vyhovovat rozdíl. Stojí pár šlupek. http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz...sticka-pena-ANS btw. vibraflex nepouživat! Když už tak dynamat na venkovní stranu - prostě na plechy karoserie (dveře, strop, podlaha, kufr) Dynamat vypadá dobře, jen mi není jasné čím se lepí, nebo jestli je samolepící a čím očistit tu karoserii před lepením. A měl bych ještě jeden technický dotaz, co u faceliftu ten kus polystyrenu či co to je na té vnitřní straně předních dveří od přírody? To odstranit nebo to tam nechat a překrýt dynamatem? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pointfrost Odesláno Červenec 30, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2009 dynamat je šikovnej, lepí sám. odmastit plochu a drží fest! polystyren dat do kšá = pryč !! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pointfrost Odesláno Červenec 30, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2009 no je to nekde kolem 100kg že se ti chce vozit dalšího člověka v autě ... to už se i zvedá spotřeba Vozím teď 2 měsíce složenou skřiň z IKEI která má 60kg a spotřeba mi stoupla o 0,5l 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Červenec 31, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2009 Pointfrost : Takove cloveka rad povizim, praci zastane dobre a nekeca mi do rizeni :)me spotreba o moc nevyletela, jak rikam par deci urcite to bude do toho pul litru .)nejak me to ale fakt netrapi, efekt to ma aspon pro me velky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mysterx888 Odesláno Srpen 3, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 3, 2009 ja tam mam tiez dynamat 3kusy je to ok len ta cena..... alebo skus fatmat/vybraflex/Sikadamp 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hanny Odesláno Srpen 3, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 3, 2009 ja tam mam tiez dynamat 3kusy je to ok len ta cena.....alebo skus fatmat/vybraflex/Sikadamp Ahoj a tlumil jsi i ten vnitřní plech nebo jen to co je vidět na fotce.Je ten rozdíl tak velkej?Díky :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PROCHY603 Odesláno Srpen 3, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 3, 2009 DYNAMAT je v AKCII!!!!! LINK: http://shop.hifol.eu/ :) :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mysterx888 Odesláno Srpen 4, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2009 ja som daval len ako vidis na foto,az potom mi povedali ze aj vnutri by trebalo vytlmit alebo sprej-novika vzavres dvere a potom vytlmis.inac rozdil je velmi velmi male,ja som skoro pri HIGH-END a pohode. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mysterx888 Odesláno Srpen 4, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2009 DYNAMAT je v AKCII!!!!! LINK: http://shop.hifol.eu/ ten dynamat je vzdy v akcia za 100.-sk uz od 2008,ja by som zvolil nieco ine.,kvoli cena - fatmat/vybraflex/Sikadamp,aj tak to nebude citit ak nie si v HIGH-END :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Spooky1 Odesláno Srpen 4, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2009 Já mám doma připraveno 8plátu vibry.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Srpen 4, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2009 na vytlumeni prednich dveri staci 4-5 platu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.