Přejít na obsah

Biela O²


Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Keďže mi minulý týždeň mi počas jazdy začalo z ničoho nič pískať turbo, tak sa auto radšej odstavilo a padlo rovno rozhodnutie kúpiť nové turbo, keďže som sa bál, aby turbo nestrelilo a rozoberať celé vedenie vzduchu vrátane coolera sa mi fakt nechcelo :) Trvalo to trocha dlhšie, pokiaľ sa mi podarilo zohnať turbo, ktoré som chcel - čiže čisto nové Garrett a za čo najprijateľnejšiu cenu , ale konečne je od včera večera na aute...

Nechápal som, z čoho mohlo začať pískať, keďže od poslednej výmeny vzduchového filtra a oleja sa nabehalo len niečo cez 3000km a tak som začal mať obavy, že je niečo s prívodom oleja, pretože po zhodení hadice sania som nezistil takmer žiadnu vôľu vrtuľky, išlo s ňou ľahko potočiť malíčkom, nebola zošľahaná od nečistôt a podozrenie padlo na ložiská v turbe... Auto som začal pomaly rozoberať, vyčistil som EGR ventil, sacie parohy, ktoré boli od toho hnusného egrka slušne zagrcané :wallbash: V utorok po fajronte v servise som zhodil aj olejovú vaňu, aby som sa presvedčil či nie je zašpinené sitko - to bolo našťastie úplne čisté :) Tak som teda aspoň poriadne vyčistil olejovú vaňu...

Včera sa po zhodení starého turba zistilo, že vinu na zavíjaní mala výfuková vrtuľka - chýbala jej 1 lopatka :blink: Takže na starom turbe som si mohol ešte veselo nejaký ten čas jazdiť :D Ale tak nové turbo je na aute vrátane nových tesnení aj na saní, vymenil som olej aj s filtrom a od dnes sa už vozím :) Podtlakovú hadičku na EGR ventil som ani nezapojil, nechcem už sacie parohy čistiť druhý raz.. kontrolka motora začala svietiť po 20 km,ale nech si len svieti... :loool:

post-6306-0-52744800-1499981783_thumb.jpg

post-6306-0-34277800-1499981843_thumb.jpg

post-6306-0-16379000-1499981876_thumb.jpg

post-6306-0-25454300-1499981919_thumb.jpg

post-6306-0-94148600-1499981986_thumb.jpg

post-6306-0-18786200-1499982078_thumb.jpg

post-6306-0-83659000-1499982155_thumb.jpg

post-6306-0-96634100-1499982211_thumb.jpg

post-6306-0-88555100-1499982245_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

19.9. som vymenil olej s filtrom pri 286 425km, teda niečo málo cez 2 mesiace a 5276km :) Pribudlo mi aj zopár informácií na maxidote a musím povedať, že sa mi to celkom zapáčilo... Mám to síce len dočasne, ale hneď po prvej jazde to urobilo na mňa dobrý dojem. Predtým som si myslel,že je to len predražená "kravina", ktorá mi pridá len množstvo zbytočných informácií na palubnom, ale rýchlo som zmenil názor :ph34r: Najviac sa mi páči, že si smerovky na ameriku nastavím aj bez vcdska a tak teraz s nimi jazdím na niečo málo pod 50% :D Veď keby mali s tým náhodou príslušníci problém, tak si to prestavím za pár sekúnd...

post-6306-0-70174700-1506357086_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Chcelo by to rovno prevodovku so 6° - ale taký blázon už nie som :D Na tejto spojke je nalietaných necelých 50 tis. km a nad preobložením som úprimne vôbec neuvažoval... Pred kúpou turba som bol rozhodnutý, že sa to aj tak naladí na max. 150 koní a až potom som sa rozhodol, že nech sa z toho vytlačí viac, keď sa dá :)

Tak pri porovnaní by ti to ťahalo určite lepšie zospodu, lebo máš menšie turbo... ked sme aj porovnávali graf s upraveným BXE, tak to ťahalo lepšie od nižších otáčok :) Teraz sa to správa celkom ako benziňák, lebo od tých 2300 otáčok to stále viac a viac ťahá až po 4000, takže ho točím ako somár niekedy... :ph34r:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 9 měsíců později...

Od posledného príspevku máme za sebou 2 výmeny oleja, pred letom som si zaobstaral novú sadu diskov s pneu a tento mesiac som sa konečne dostal k prerábke climaticu na climatronic  :palec: Pri výmene som už rovno prepojil mikrofón aj na HF, takže už konečne funguje tak, ako kedysi :facka:

Posledná výmena oleja 31.5.2018 pri 300 883km

 

IMG_20180722_235301.jpg

IMG_20180813_194059.jpg

IMG_20180826_141954.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Pokračujem v samomluve :loool:

18.11.2018 pri 309 365 km prezuté na zimné pneu

A včera som si domov doniesol tehlice s 55mm tlmičmi a 288mm brzdami... Nie, že by bolo nejako treba tie väčšie brzdy (aj s týmto výkonom sa snažím jazdiť ako človek), ale pred stk v máji by som rád vymenil brzdy a tieto boli so skoro novými kotúčmi a platničkami, tak prečo to nevyužiť :cool: Akurát bude treba vymeniť jedno ložisko na "novej" tehlici, lebo má už dobrú voľu :biggrin:

Po zmene z letných 18" na zimné 15" je to ale riadny skok, čo sa týka nie len komfortu,ale aj dynamiky...

46517030_294682161178632_898667029890859008_n.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

4.1.2019 pri 312 117 km sa prezulo na nové Conti TS860 a o 2 hodiny na to som ich bol už aj prebehnúť po snehu :biggrin: Staré TS850 za 3 roky (mali ešte cca 5mm) ani raz nesklamali a preto bola už voľba jasná :palec: Absolvoval som aj konečne dlhšiu cestu do Prahy a späť, spotreba podľa PP na cca 900km mi vyšla 4,8 a podľa tankovania 4,84l/100km... Po diaľnici som však išiel max 120 km/h

IMG_20190108_114445.jpg

IMG_20190108_105721.jpg

IMG_20190104_202757.jpg

IMG_20190104_202355.jpg

IMG_20181231_113410.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Ahoj, chcem sa ta opytat, ake mas teraz pruziny?

Preco si dal prec z RSky?

Co by si odporucil, aby 17, 18 disky nevyzerali na aute komicky?

Mam teraz pol roka novy standardny podvozok, predok si sadol pekne, ale zadok je vysoky ako koza, ked tam dam letne pegasus vyzera to katastrofalne.

Kupil som na leto aj nove Turini R18, len este na ne nemam pneu a badam co urobit s podvozkom.

MAm skusenost s Eibachom, ked som mal neptuny, ale to uz bolo pre mna vela, preferujem komfort ale nechcem aby to vyzeralo ako koza.

Rozmyslal som, ze zozeniem zadne jazdene origo pruziny pre origo podvozok podla mojho VIN, aby to bolo aspon v rovine s predkom, co poradis?

DIk.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...