Přejít na obsah

tlumice a vse kolem nich


Guest houmik

Doporučené příspěvky

Když jsem kupoval na Bilsteiny na svoje, tak jsem vybíral podle tohoto katalogu 

https://www.bilstein.nl/downloads/catalogues/BILSTEIN-product-catalogue.pdf

Ale jak zmínil jk79 tak podle toho jsou určené pro všechny motorizace... 

V prvním příspěvku si zmiňoval že se ti zdá že ten předek moc nedrří na silnici. To se změnilo po druhém rozebrání a poskládání?

Upraveno uživatelem rusty333
Odkaz ke komentáři

Tak jestli to dotahoval zvednutý,je to jasný!!!!!  To se překrucují selentbloky. Ty by odešly hned a vytahali by z tebe další prachy.To se dotahuje sednutý na zemi,zatížený. Tvrdím,že špatně smontovaný.  Povolit stabík na ramenech,povolit ramena v nápravnici,zatížený na zemi vše dotáhnout!!!!.

Zvládneš to sám. Jinak 4 mechanika.

Odkaz ke komentáři
V 25. 9. 2019 at 12:17, Martin ASV napsal:

Tak jestli to dotahoval zvednutý,je to jasný!!!!!  To se překrucují selentbloky. Ty by odešly hned a vytahali by z tebe další prachy.To se dotahuje sednutý na zemi,zatížený. Tvrdím,že špatně smontovaný.  Povolit stabík na ramenech,povolit ramena v nápravnici,zatížený na zemi vše dotáhnout!!!!.

Zvládneš to sám. Jinak 4 mechanika.

😀

Odkaz ke komentáři

Já si zvedám auto nůžkovým heverem za rameno mezi čepem a stabíkem. Tam jde sundat kolo a ke všemu se dostat.

Je vidět,že neznáte technologický postup výroby nového auta,tam je náprava v přípravku,kde ramena jsou vodorovně k nápravnici (nic na ně netlačí) s pružící jednotkou a stabíkem a pak se celá tato sestava montuje do karosérie. Najděte si videa,takto se montují auta od doby p.Forda.

Jestli servis tvrdí opak,jsou to hlupáci a jen tahači peněz. Technologický postup hovoří jinak. Poslat tam na kontrolní opravu DEKRU a zavřou jim to.

Od kud jsi? V Praze v neděli na parkovišti sídliště (kde si dělám i svoje) Ti to mohu překontrolovat,přetáhnout. Cena 600,-/hod.

Odkaz ke komentáři

je v tom obrovský rozdíl,já nyní měnil ramena,tyčky,horní uložení a ten pseudomechanik co mi to měnil před 3 roky to samozřejmě dotáhl vyvěšené,auto snad ani zvedlé nebylo,jak popisuješ, ale zato ložisko v horním uložení totálně na padrť,pokroucené ,zdeformované špatnou montáží , po výměně ramen je auto úplně někde jinde.Dříve to bylo tvrdý jako koza,nyní nic netluče,komfort jinde a samozřejmě nové šrouby všude,dotaženo při odlehčeném rameni . Podle mě ,když se to dotáhne vyvěšené,tak mě změní i tvrdost podvozku,protože je neustále napružen silentblok v rameni....

Odkaz ke komentáři

Až to zvedneš a povolíš,sedne si to,případně trochu propérovat. A chtělo by to zkontrolovat zaražení tlumiče do těhlice,povolit šroub,přípravkem roztáhnout a dotlačit,zřejmě to tam padne vlastní vahou.

Výška se měří metr svisle hrana blatníku-střed kola,samozdřejmě,až to projedeš a na rovině. Obě kola cca stejně a cca 38cm. Zadek by měl být také 38cm.

Odkaz ke komentáři
V 26. 9. 2019 at 11:04, Martin ASV napsal:

Až to zvedneš a povolíš,sedne si to,případně trochu propérovat. A chtělo by to zkontrolovat zaražení tlumiče do těhlice,povolit šroub,přípravkem roztáhnout a dotlačit,zřejmě to tam padne vlastní vahou.

Výška se měří metr svisle hrana blatníku-střed kola,samozdřejmě,až to projedeš a na rovině. Obě kola cca stejně a cca 38cm. Zadek by měl být také 38cm.

😀

Odkaz ke komentáři
  • olisoft changed the title to tlumice a vse kolem nich

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...