Přejít na obsah

tlumice a vse kolem nich


Guest houmik

Doporučené příspěvky

Delší tlumič na to nemá vliv.  Konstrukce zadní nápravy je jiná. Tam,když dotáhneš po výměně selenbloky taky vyvěšený,bude to výš ale hned je rozrtháš. Tak je to i vpředu. Vyšší podvozek nesedí (jízdní vlastnosti) lépe,protože je výš těžiště a zákony fyziky základní školy říkají co?

Výška origo (fabrického) sportovního podvozku je o 1,5cm níž a jízdní vlastnosti jsou úplně jiné. A geo je také jiné.

Takže udělaná geoška na tom špatně smontovaným je na nic. Můžou se teď víc sjíždět pneu a nebude to tak dobře držet stopu.

Já nevím,jak měnil tlumič ale vyndavá se s těhlicí a tu se povoluje stabík. Někdo může kvůli geo,aby ji nerozhodil,vyndat těhlici i s ramenem. Asi tak,já to nedělal.

A selentbloky jsou pevně nalisovaný v rameni a na šroubu se vlastně nastaví do polohy a utáhne,kde má potom jen omezenou možnost krutu. Když nastavíš,utáhneš vyvěšený,nemůže se správně dostat do polohy,kde mají být ostatní součástky.

Postup je jasně daný v Dílenské Příručce. Proto jestli někdo ze servizáků tvrdí něco jiného,měl by jít kopat kanály. Ale ty by asi taky pohnojil,protože by vzal krumpáč obráceně.

Odkaz ke komentáři

Myslel jsem to tak, ze nemaji vliv Bilstein B4, ale ze jsou naopak jizdni vlastnosti lepsi nez predtim 🙂 Podvozek se snizoval a je to o necem jinym samozrejme. Mam to dole o 3,5cm, ale predek mam taky vys nez zadek. K tomu na napravach powerflex uz leta. Akorat to nejak neresim, az ted kdyz to tu ctu, tak me napadlo, ze to je divny 🙂

A zakony fyziky ze zakladni skoly rikaji, ze nejen vyska ma vliv na jizdni vlastnosti, ale x dalsich faktoru 🙂

Odkaz ke komentáři
Před hodinou, heavenupsid napsal:

Jízdní vlastnosti určitě lepší.Museli by jste mou Octu vidět,je to mazel a je netknutá,troufám si říct,že je lepší jak když jsem jí přivezl z fabriky.😀 No opravdu nezvykl,protože fakt to vypadá příšerně!!!Říkám jí teď hybrid 😁.A ano vadí jen ta výška.Roman

Vyfotis to prosim?

Odkaz ke komentáři

Dej tam to starý uložení tlumičů,to není vymačkaný a budeš mít výšku. Poté přeměřit geo,bude trochu jiná. Uložení vydrží 20let a mil km.Nikdy jsem na svých autech,mám jich 5 v rodině neměnil uložení a s výškou není problém. Stále 38cm,spíš míň.

Tlumiče nech ty nový. A dozadu doporučuji koupit ty samé a hned a uvidíš,jak dovede OI držet.

Odkaz ke komentáři

@Martin ASV psal, že tam má to staré horní uložení a výška auta je pořád stejná, nevím co pořád kolem toho mluvíš? Horní uložení tolik auto nezvedne a opravdu se vymačkává!!! To že jsi ho neměnil je tvoje věc, ale když se vymačká, tak to pak nahoře klepe. Měl jsem ho já vymačkaný a spoustu známých. Po výměně pak přestalo auto v horním uložení klepat, navíc to po výměně poznáš i tak, že nemáš tolik vystrčený misky nahoře. Časem jak si uložení sedá, tak začínají ty misky vylézat, s novým uložením misky vylézají jen pár milimetrů. 

Odkaz ke komentáři
V 7. 9. 2019 at 13:18, heavenupsid napsal:

Ahoj,tak jsem taky na mé Octavii 1 TOUR 1.9Tdi 2010,najeto 154,000km nechal vyměnit tlumiče.Koupil jsem tady vychvalované Bilstein B4+samozřejmě v předu ložisko a uložení.Pružiny zůstaly původní.Ale hned mě udivilo,že předek je nějak vysoko.Tak jak to tady pročítám,tak jsem to taky hned změřil a od středu kola mám předek 395mm a zadek 380mm.A ještě když jsem to vezl domů,tak přšelo a zdálo se my,že ten předek jakoby moc nedrží na silnici.Tak přemýšlím jestli není někde něco špatně,nebo jestli to tak má být a nějak se to usadí po pár km.Díky Roman

Takže,uložení jsi vyměnil. Dalo se špatný,neorigo,vyšší.

V 27. 9. 2019 at 19:08, jk79 napsal:

Zde obrázek...levá strana vymačkaný v pravo nové.....enddsc_0061.jpg.3fc6b76ee0412ceeadf9374c2da5c354.jpg

Hezký,ještě foto čísel dílu se značkou výrobce. To mě zajímá ale to vpravo od pohledu je jinak vyrobené a levému vůbec nic není.

Když se dá to,co tam má být,nemůže to být špatně. Šetříte na špatném místě. Asi jste tak bohatý,že můžete kupovat laciné věci.

Od 7.9. se tady dohadujem,snažím se poradit.

Odkaz ke komentáři

No,chcete mě donutit,abych to rozebral a zjistil,že kromě tlumiče ( a ložiska,to s tím nesouvisí ) tam nenajdu nic jiného,vše bude origo (uložení staré a dle vás vymačkané ) a bude to správně složené a tím je to zvednuté o víc 1cm? Pak bych vás zde označil za ...

Tvrdím,že je to špatně složené nebo použito něco jiného,než origo ( horní gumové uložení ). Kdo s tím co dělal,nevím. Já mu k tomu nesvítil.

Odkaz ke komentáři

Dával jsem na Golf 4 TDI taky nové uložení a tlumiče, pružiny původní, staré uložení bylo vymačkané stejně jako na fotce zde, to je vždy po těch letech, i na mé O1 bylo stejně vymačkané... 😄

Tlumiče zn. Bilstein, uložení originál a auto je taky vyšší, nějaký milimetr udělá i to nové nevymačkané uložení ale změř si na starém a novém tlumiči délku od spodku tlumiče co je v těhlici k misce která drží pružinu a bude ti jasné proč tlumič zvedl auto, miska pružiny je od spodku výš než na originálu a tím pádem je auto vyšší i když vyměníš pouze tlumiče a vše necháš původní, když dáš originální bude to zas jak má... 

Je to jako by jsi na stavitelný podvozek vyšrouboval nahoru, taky se to zvedne, neoriginální tlumič bude vždycky jen kompromis.

Odkaz ke komentáři
  • olisoft changed the title to tlumice a vse kolem nich

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...