Přejít na obsah

"únik oleje" Sání vzduchu (podtlaková membrána....)


Doporučené příspěvky

Zdravím Vás, hlavně ty co mají OII 2.0 TDi DPF 125Kw,

 

mám najeto cca 74 000 km a pokazilo se mi sání viz. foto.

 

nestala se mi nějaká vážná závada ale raději jsem díl vyměnil z duvodu uniku oleje, který kapal na alternátor a jeho okolí.

 

Olej unikal z podtlakové membrány kde bylo špatné těsnění. Těsnění bohužel nejde vyměnit tudiž jsem musel koupit komplet nový díl cca 10 500,- kč viz foto

 

Doufám že se Vám tato závada vyhne docela drahá sranda!!

 

Kdyby se Vám tato závada náhodou vyskytla tak mě klidně kontaktujte. něco málo jsem pochytil :smich:

 

Bazy

post-6667-1304025626_thumb.jpg

post-6667-1304025646_thumb.jpg

post-6667-1304025671_thumb.jpg

post-6667-1304025691_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...

mne sa olej netratil ale planoval som sanie, egr ventil a klapku vycistit ked uz mam 165tis km. jak vidite na obrazkoch egr je riadne zajebane a tak isto aj cele sanie. na cistenie som pouzil specialny roztok finasol(asi nie je na nasom trhu)....pri skladani som zaslepil(vyskusal) egr aby mi do sania nesiel ten bordel. rovnako odfuk vackoveho priestoru mi nejde do vzduchoveho sania, kde sa v sani aj mastny vzduch a vyfukove vzplodiny lepia. kontrolka motoru sa rosvietila po par km. uvidim ci alebo vobec naskoci nudzovy rezim......ale stoji to za to. auto ma okamzite reakcie na plyn.pedal a vykon vacsi. nemam ani dpf filter uz par mesiacov tak je to fakt siiiiila

post-17236-0-64118100-1329395659_thumb.jpg

post-17236-0-87934000-1329395683_thumb.jpg

post-17236-0-81443500-1329395701_thumb.jpg

post-17236-0-05604000-1329395723_thumb.jpg

post-17236-0-77899600-1329395742_thumb.jpg

post-17236-0-09825900-1329395757_thumb.jpg

post-17236-0-61795500-1329395770_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
Guest David.mikoczi

Zdravím Vás, hlavně ty co mají OII 2.0 TDi DPF 125Kw,

 

mám najeto cca 74 000 km a pokazilo se mi sání viz. foto.

 

nestala se mi nějaká vážná závada ale raději jsem díl vyměnil z duvodu uniku oleje, který kapal na alternátor a jeho okolí.

 

Olej unikal z podtlakové membrány kde bylo špatné těsnění. Těsnění bohužel nejde vyměnit tudiž jsem musel koupit komplet nový díl cca 10 500,- kč viz foto

 

Doufám že se Vám tato závada vyhne docela drahá sranda!!

 

Kdyby se Vám tato závada náhodou vyskytla tak mě klidně kontaktujte. něco málo jsem pochytil :smich:

 

Bazy

 

Ahoj chcem sa spytat na tie to sanie... da sa to aj inak vyriesit? nakolko mne to tlaci olej cez tu tycku co riadi tie klapky... a aky pocet tych klapiek tam am byt ? nakolko mi nevedeli odpovedat ani v servise skoda.

 

 

Diky moc za odpoved

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...
  • o 4 týdny později...

mne sa olej netratil ale planoval som sanie, egr ventil a klapku vycistit ked uz mam 165tis km. jak vidite na obrazkoch egr je riadne zajebane a tak isto aj cele sanie. na cistenie som pouzil specialny roztok finasol(asi nie je na nasom trhu)....pri skladani som zaslepil(vyskusal) egr aby mi do sania nesiel ten bordel. rovnako odfuk vackoveho priestoru mi nejde do vzduchoveho sania, kde sa v sani aj mastny vzduch a vyfukove vzplodiny lepia. kontrolka motoru sa rosvietila po par km. uvidim ci alebo vobec naskoci nudzovy rezim......ale stoji to za to. auto ma okamzite reakcie na plyn.pedal a vykon vacsi. nemam ani dpf filter uz par mesiacov tak je to fakt siiiiila

Po zaslepeni EGR ti porad sviti kontrolka motoru nebo ne? Uvazuju taky o zaslepeni a nevim jestli se nemusi prave kvuli chybe upravit SW

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Ve SvětěMotorů jsem četl, že se nedoporučuje EGR zaslepovat, odchází při tom turbo, kvůli většímu namáhání..

ale co je na tom pravdy nevím..

 

Nicméně už mám také hliníkové sání a už žádný únik oleje, doporučuji vyměnit i tu membránu bývá většinou prasklá a nedrží

podtlak..

 

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...

Zdravím Vás, hlavně ty co mají OII 2.0 TDi DPF 125Kw,

 

mám najeto cca 74 000 km a pokazilo se mi sání viz. foto.

 

nestala se mi nějaká vážná závada ale raději jsem díl vyměnil z duvodu uniku oleje, který kapal na alternátor a jeho okolí.

 

Olej unikal z podtlakové membrány kde bylo špatné těsnění. Těsnění bohužel nejde vyměnit tudiž jsem musel koupit komplet nový díl cca 10 500,- kč viz foto

 

Doufám že se Vám tato závada vyhne docela drahá sranda!!

 

Kdyby se Vám tato závada náhodou vyskytla tak mě klidně kontaktujte. něco málo jsem pochytil smile.gif

 

Bazy

 

Ahoj,

Chtěl jsem se zeptat, řeším stejný problém - jaký díl přesně mám objednat?

Kód motoru je BMN.

 

Děkuji

Odkaz ke komentáři

Lehký součet na výměnu sacího kolektoru na RSII TDi PPD:
Kolektor sání hliníkové číslo dílu: 03G129713H = použité od 1.400,- do 3.000,-
Těsnění pro hliníkové sání číslo dílu: 03G129717D = od 80,- do 120,-
Dóza podtlaku (doporučuji vyměnit nebo odzkoušet zdali drží tlak) číslo dílu: 03G129061C = o 300,- do 500,-

Šrouby lze použít jen spodní třeba cca 1cm zkrátit

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Ahoj všem,

 

mám problém s mizejícím olejem, při poslední výměně oleje jsem si všiml tohoto místa z boku motoru kde zjevně olej uniká, je to přes nějakou membránu od sání, ale nevím přesně co to je. Známý mi akorát říkal, že bude na výměnu asi sání ale bohužel nic více mi k tomu nedodal. Dokázal by někde poradit s řešením ?

 

Díky moc

post-57498-0-76980100-1490636365_thumb.jpg

post-57498-0-05582100-1490636374_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Olej prolíná kolem hřídele výřivých klapek, tak tě v brzké době čeká výměna celého sání.

Doporučuji použít hliníkové jak je psáno výše, to nezlobí.

Doporučuji také zkontrolovat tu podtlakovou baňku zdali drží podtlak, bývá často prasklá membrána..

 

 

 

Ahoj,

 

děkuji za odpověď. V nejbližší době seženu hliníkové sání a udělám výměnu. Nemáš tipy na to, jak to rozebrat a co vše je potřeba sundat ? Dneska jsem prohlížel, kde všude jsou šrouby a co bude třeba všechno sundat, takže by se rada pro ujištění hodila.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...
V 1. 8. 2016 at 12:02, Rosta RS napsal:

Lehký součet na výměnu sacího kolektoru na RSII TDi PPD:
Kolektor sání hliníkové číslo dílu: 03G129713H = použité od 1.400,- do 3.000,-
Těsnění pro hliníkové sání číslo dílu: 03G129717D = od 80,- do 120,-
Dóza podtlaku (doporučuji vyměnit nebo odzkoušet zdali drží tlak) číslo dílu: 03G129061C = o 300,- do 500,-

Šrouby lze použít jen spodní třeba cca 1cm zkrátit

Ahoj,

 

tak konečně jsem sání sehnal a čeká mě výměna. Vše připraveno jen bych potřeboval poradit s tím, který spodní šroub by se měl zkrátit ? Je myšlen šroub který prochází skrz sání do hlavy nebo jiný ?

 

Díky

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj, hliníkové sání jsem koupil přes asistovany nákup na allegru, celkem mě to vyšlo na 1000kc a přišlo přesně za týden od objednání což je super.
A chtěl jsem se zeptat jestli kromě samotného těsnění k hlavě jste dávali i nové těsnění klapky a EGR?
Jinak už tam budu mít třetí sami, to první vydrželo do 140tkm a teď mám 260tkm.

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Ahoj pánové. V servisu mi vyměnili plastový sání za hliníkový, ale samozřejmě držáky ze sání na hliníkové nepasují. Většina z vás tu psala, že se musí upravit. Můžete mi poradit jak? Jsem ochotný i někam sjet (Praha a okolí) teď to mám tak, že mám držák měrky oleje atd chycený stahovačkama:( nechci to zadarmo


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...

Ahoj všem,

 

potřeboval bych pomoci loni v létě jsem měnil kolektor sání z plastového za hliníkové rovnou s podtlakovou membránou. Plus byl vyndaný EGR abych jej preventivně vyčistil. K mému překvapení nebylo ani moc nutné.

Následně mi v zimě začala vyskakovat chyba 012600 - řízení sacího potrubí řada válců 1. To se mi stalo asi 4x za zimu vždy když byl motor studený v prvních pár km jízdy při zrychlení. Bylo mi doporučeno vyčistit chcípací klapku. K vyčištění klapky jsem dostal letos v létě. Klapka také nebyla moc zanasena a funkčnost vypadala v pohodě. 

Bohužel začalo chladnější počasí a 2x mi za jízdy vyskočila chyba motoru.

Po následné diagnostice jsem vyčetl následující chyby:

012600 - řízení sacího potrubí řada válců 1  regulační odchylka - Sporadická

012592 - systém zpětného vedení výfuk. plynů - mez regulace překročena

Auto se chová i po vyskočení chyb normálně, po chcípnutí nijaké velké škubnutí necítím, EGR není zaslepen.

Dále jsem začal pozorovat, že tak při 4-6 zařazeném řadícím stupni při zrychlování zhruba v okolí 2200-2500 otáček jsou z motoru cítit zvláštní vibrace. Zároveň mi příjde, že se mi za poslední dobu zvedla spotřeba. Např. na dálnici při 140km/h a 2500ot./min. mi dává aktuální spotřeba 7,5l. 

Předem díky za rady.

Díky

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
  • o 4 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...