david-plzen Odesláno Červen 2, 2011 Sdílet Odesláno Červen 2, 2011 octavia 2 combi 1,9/77 PD rok 2008 najeto 60 000 km Dobrý den, dával jsem nové brzdové kotouče Brembo Max,destičky ATE. Brzdy většinou při dojíždění na křižovatku přestanou brzdit. Pedal ztvrdne a brzdim na ručku.Pak se to za chvíli vzpamatuje a brzdí to skvěle. Brzdovku jsem nemenil, třmen pracuje lehce,pístek čelisti také. Pedal je tvrdy jako když vypnu motor,ale nebrzdi to. Zatím se to objevuje když vyřadím a otáčky klesnou. Děkuji zakaždý nápad. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 2, 2011 Sdílet Odesláno Červen 2, 2011 posilovac ? brzdovka tusim kazde 4 roky nebo 60 000km. Zkousel jsi zkusit zabrzdit levou nohou a pridat plyn pro aby se zvedli otacky ? Diagnostika nic nehlasi ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RichardD Odesláno Červen 2, 2011 Sdílet Odesláno Červen 2, 2011 posilovac ? brzdovka tusim kazde 4 roky nebo 60 000km. Zkousel jsi zkusit zabrzdit levou nohou a pridat plyn pro aby se zvedli otacky ? Diagnostika nic nehlasi ? Jenom malé doplnění, mě ve škodovce říkali že se brzd.kapalina mění po 100 tis. Možná to mění jak kde :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kully Odesláno Červen 2, 2011 Sdílet Odesláno Červen 2, 2011 A mi ji menili uz po 30 000 km :o 0 Citovat Odkaz ke komentáři
david-plzen Odesláno Červen 3, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červen 3, 2011 brzdovka to urcite nebude a zacalo to vse pri vymene bubnu a desticek nic jineho se nedelalo ale kdyz rozeviram plovouci trmen tak se musi hnout tlaky opacne ve vsech hadickach a pod. neni tam nejaka zpetna klapka,pistecek v tech hadicich??? pripada mi ze tam neco visi a hne se to jen pri vyssich otackach kdy dojde k navaratu nečeho. cim vice plynu tim vlastne mi vice pomuze posilovac. na diagnostice jsem jeste nebyl otacky zvednout a brzdit jsem nezkousel ,chci to ale zkusit jestli nekde neco neuchazi. problem je ze to ma pritelkyne a je ted pryc. priznam se ze se mi to nelibi, když žadna kontrolka nesviti ze se neco deje s brzdama s tak dulezitou veci. mozna ze uz to nekdo zazil u tech to motoru. diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červen 3, 2011 Sdílet Odesláno Červen 3, 2011 brzdovka tusim kazde 4 roky nebo 60 000km. Jenom malé doplnění, mě ve škodovce říkali že se brzd.kapalina mění po 100 tis. Možná to mění jak kde :o A mi ji menili uz po 30 000 km :) Nevím jestli není změna u FL, ale před face má předepsanou výměnu tak jak píše Mr. Olaf každé 2 roky nebo každých 60 tis. km, podle toho, co nastane dřív. priznam se ze se mi to nelibi, když žadna kontrolka nesviti ze se neco deje s brzdama s tak dulezitou veci.mozna ze uz to nekdo zazil u tech to motoru. diky Nebudu Ti říkat, že to je to domácí šťourání se v brzdách, ale podíval ses aspoň na tu brzdovku? Jinak co se kontrolek týká, časem si zvykneš, že na natankování a vodu v ostřikovačích Tě budou upozorňovat symboly a nápisy jako kráva každých pár desítek sekund, ale o problému s motorem se dozvíš, až když to nejede. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deli Odesláno Červen 3, 2011 Sdílet Odesláno Červen 3, 2011 ... Zkousel jsi zkusit zabrzdit levou nohou a pridat plyn pro aby se zvedli otacky ? ... Nevim jak 1,9/77 PD, ale kdyz jsem to zkousel predcasem na 1.8TSI, tak pri brzdeni motor na pridani plynu neregaguje. Pripada mi, ze kdyz elektronika zjisti, ze se brzdi, nebere v uvahu polohu pedalu plynu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 3, 2011 Sdílet Odesláno Červen 3, 2011 to je mozne v to pripade zvednout otacky pred brzdenim klidne na 2500 a zkusi jestli je reakce brzd lepsi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
david-plzen Odesláno Červen 3, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červen 3, 2011 díky všem za nápady jsem zaměřeny na renaulty benzin nafta jde trochu kolem me. kazda automobilka ma sve mouchy. Ale ted jsem dal přednost Octavii.Je videt že i tady uz se projevuje čína. zde jen odkaz na opravy ,kdyby nekdo potreboval. vyřešil jsem dříve pohon LPG VIalle http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php...526&start=0 0 Citovat Odkaz ke komentáři
majorak Odesláno Červen 3, 2011 Sdílet Odesláno Červen 3, 2011 No s tou elektronikou ma Deli pravdu... Me se taky vypina plynovy pedal pri brzdeni... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
david-plzen Odesláno Červen 13, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červen 13, 2011 Takto byla lehce prasklá plastová trubička se zpětnou klapkou. Když klesly otáčky (volnoběžné otáčky, dojíždění na motor) vývěva nestačila vytvořit podtlak, tím vznikalo nepravidelné brzdění. Žádné syčení,unikání vzduchu nebylo slyšet. Tuto trubička se mi nepodařila sehnat běžně v obchodě až v originál servisu škoda.Cena 650 Kč. Hadička je připevněna sponkami .Otázka 10 min. výměny. Brzdy opravdu teď brzdí jedovatě. později dodám fotky. děkuji všem za nápady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červen 13, 2011 Sdílet Odesláno Červen 13, 2011 Jak jsi na to nakonec přišel? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
david-plzen Odesláno Červen 13, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červen 13, 2011 Nakreslil jsem si jak pracují brzdy.kam vsude jdou asi hadicky a ty ruzne nesmysly az po elektriku. proste princip celého okruhu.Co jde odendat, zacpat abych ty systémy postupně vypínal. Většina lidi ti řekne,že je to normalni u octavie nebo vývěva za 9 000Kč plus práce. me heslo -na servis je dost času a vše dělali jen lide až dám fotky pochopíš jak je to nedokonalé a že může být hodně velký průser na křižovatkách. stačilo by trubičku udelat na převlečnou matici a panceřovou hadici se zpetnou klapku plus šroubeni a je to jistota. takto to muže nekdy prasknout a zadna signalizace .Jen projedu na krizovatku na červenou ,protoze akorat budu dojizdet a motor bude mit male otacky. Vysledek je jak kličkuji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červen 13, 2011 Sdílet Odesláno Červen 13, 2011 Dobrá práce, vážně, a fotky určitě hoď. S heslem, že na servis je vždy dost času naprosto souhlasím 0 Citovat Odkaz ke komentáři
david-plzen Odesláno Červen 13, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červen 13, 2011 trubička č.22 menší trubička u ventilku jde do krabičky kde je více takových hadiček. zde byla prasklinka na plastove trubičce jinak napojeni je gumovou hadičkou a zafixováno plechovou objímkou je zde i vidět ventilek( zpětná klapka) snad ten to návod někomu pomůže k opravě brzd 0 Citovat Odkaz ke komentáři
plaváček Odesláno Červen 14, 2011 Sdílet Odesláno Červen 14, 2011 Dobrá práce... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Červenec 31, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2011 Chápu to správně, že při této závadě brzdy jako takové fungují, ale nejde posilovač? Jinak dobrá práce! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Srpen 1, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2011 přesně tak, brzdy fungují jak mají, jen nejde posilovač, takže musíš na pedál působit větší silou. Ta trubka je celkem namáhané místo, je z měkčeného plastu a spojky s ventily jsou z tvrdého plastu, jak se klepe motor, tak vesměs všechny rozvody od motoru jsou pružné a uzpůsobenné tak, aby se co nejmíň namáhaly. Bohužel tahle trubka z gumy být nemůže (podtalkem by se zplácla) tak prostě časem praskne, u OI je to hodně častá závada a jak půjdou OII do let, tak to bude to samé 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Srpen 3, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 3, 2011 od MR07 je tam malá vychytávka, místo jedné té plastové trubky je hadice z tvrzené gumy, takže to nepřenáší vybrace 0 Citovat Odkaz ke komentáři
david-plzen Odesláno Srpen 17, 2011 Autor Sdílet Odesláno Srpen 17, 2011 Brzdilo si to kdy chtělo. Záleželo na otáčkách a kdy se více otevřela prasklina v trubičce. Při větších otáčkách to zvládalo u fouknout. Jak už bylo řečeno je to asi vibracema aněkde na dovolené nic příjemného. Myslím udělat něco jako jsou brzdove opletene hadice, že by to bylo jistější. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Boboš Odesláno Leden 7, 2017 Sdílet Odesláno Leden 7, 2017 Dneska se mi přesně tohle stalo, venku -15´C rozjedu se a při druhém přibrždění tvrdý pedál. pak už tvrdý pořád, dokonce po 5km mi auto přestalo i táhnout (turbo) takže se to hodilo asi do nouzáku. v pondělí si to dovezu na servis a kouknu na to, snad to bude taky jen ta plastová hadička :) Jsem rád, že jsem tuhle diskuzi našel a že to nemusím složitě hledat ...díky za fotky ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lopmilos Odesláno Leden 19, 2017 Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 chybu to na diagnostike aku vyhodilo? ci si to cez diagnostiku este neriesil? Myslim ze to by mal byt prvy krok k vyrieseniu problemu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hostyk Odesláno Leden 30, 2017 Sdílet Odesláno Leden 30, 2017 tak to sa mi nezdá, aspoň čo mám skúsenosť, tak akýkoľvek malý problém či už s abs alebo esp tak diagnostika by to vyhodila :/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
egres Odesláno Březen 31, 2017 Sdílet Odesláno Březen 31, 2017 Mal som ten problém nejaký čas ale s tým rozdielom že mne brzdy fungovali na prvý raz v pohode až ten druhý raz to bolo tvrdé jak hovado. Nakoniec som zistil že to bola prasknuta pretlakova hadica z vákuovej pumpy. Po výmene všetko ok. Čítal som že je to častý problém na týchto vag autách. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iOrange Odesláno Květen 25, 2017 Sdílet Odesláno Květen 25, 2017 Ohledně té prasklé hadičky...koukal jsem na to do ETKY a asi už tam mají jiný obrázek. Jedná se o ten viz níže a pozice č.5 pro 1.9 TDi? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.