Přejít na obsah

Nefungující brzdy


Doporučené příspěvky

octavia 2 combi

1,9/77 PD

rok 2008

najeto 60 000 km

 

Dobrý den,

dával jsem nové brzdové kotouče Brembo Max,destičky ATE.

Brzdy většinou při dojíždění na křižovatku přestanou brzdit.

Pedal ztvrdne a brzdim na ručku.Pak se to za chvíli vzpamatuje a brzdí to skvěle.

Brzdovku jsem nemenil, třmen pracuje lehce,pístek čelisti také.

Pedal je tvrdy jako když vypnu motor,ale nebrzdi to.

Zatím se to objevuje když vyřadím a otáčky klesnou.

Děkuji zakaždý nápad.

Odkaz ke komentáři

brzdovka to urcite nebude a zacalo to vse pri vymene bubnu a desticek nic jineho se nedelalo

ale kdyz rozeviram plovouci trmen tak se musi hnout tlaky opacne ve vsech hadickach a pod.

neni tam nejaka zpetna klapka,pistecek v tech hadicich???

pripada mi ze tam neco visi a hne se to jen pri vyssich otackach kdy dojde k navaratu nečeho.

cim vice plynu tim vlastne mi vice pomuze posilovac.

 

na diagnostice jsem jeste nebyl

otacky zvednout a brzdit jsem nezkousel ,chci to ale zkusit jestli nekde neco neuchazi.

problem je ze to ma pritelkyne a je ted pryc.

priznam se ze se mi to nelibi, když žadna kontrolka nesviti ze se neco deje s brzdama s tak dulezitou veci.

mozna ze uz to nekdo zazil u tech to motoru.

diky

Odkaz ke komentáři
brzdovka tusim kazde 4 roky nebo 60 000km.
Jenom malé doplnění, mě ve škodovce říkali že se brzd.kapalina mění po 100 tis. Možná to mění jak kde :o
A mi ji menili uz po 30 000 km :)

Nevím jestli není změna u FL, ale před face má předepsanou výměnu tak jak píše Mr. Olaf každé 2 roky nebo každých 60 tis. km, podle toho, co nastane dřív.

 

priznam se ze se mi to nelibi, když žadna kontrolka nesviti ze se neco deje s brzdama s tak dulezitou veci.

mozna ze uz to nekdo zazil u tech to motoru.

diky

Nebudu Ti říkat, že to je to domácí šťourání se v brzdách, ale podíval ses aspoň na tu brzdovku?

 

Jinak co se kontrolek týká, časem si zvykneš, že na natankování a vodu v ostřikovačích Tě budou upozorňovat symboly a nápisy jako kráva každých pár desítek sekund, ale o problému s motorem se dozvíš, až když to nejede.

Odkaz ke komentáři
... Zkousel jsi zkusit zabrzdit levou nohou a pridat plyn pro aby se zvedli otacky ? ...

 

Nevim jak 1,9/77 PD, ale kdyz jsem to zkousel predcasem na 1.8TSI, tak pri brzdeni motor na pridani plynu neregaguje. Pripada mi, ze kdyz elektronika zjisti, ze se brzdi, nebere v uvahu polohu pedalu plynu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Takto byla lehce prasklá plastová trubička se zpětnou klapkou.

Když klesly otáčky (volnoběžné otáčky, dojíždění na motor) vývěva nestačila vytvořit podtlak, tím vznikalo nepravidelné brzdění.

Žádné syčení,unikání vzduchu nebylo slyšet.

Tuto trubička se mi nepodařila sehnat běžně v obchodě až v originál servisu škoda.Cena 650 Kč.

Hadička je připevněna sponkami .Otázka 10 min. výměny.

Brzdy opravdu teď brzdí jedovatě.

později dodám fotky.

děkuji všem za nápady

Odkaz ke komentáři

Nakreslil jsem si jak pracují brzdy.kam vsude jdou asi hadicky a ty ruzne nesmysly az po elektriku.

proste princip celého okruhu.Co jde odendat, zacpat abych ty systémy postupně vypínal.

Většina lidi ti řekne,že je to normalni u octavie nebo vývěva za 9 000Kč plus práce.

me heslo -na servis je dost času a vše dělali jen lide

až dám fotky pochopíš jak je to nedokonalé a že může být hodně velký průser na křižovatkách.

stačilo by trubičku udelat na převlečnou matici a panceřovou hadici se zpetnou klapku plus šroubeni a je to jistota.

takto to muže nekdy prasknout a zadna signalizace .Jen projedu na krizovatku na červenou ,protoze akorat budu dojizdet a motor bude mit male otacky.

Vysledek je jak kličkuji.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

přesně tak, brzdy fungují jak mají, jen nejde posilovač, takže musíš na pedál působit větší silou.

 

Ta trubka je celkem namáhané místo, je z měkčeného plastu a spojky s ventily jsou z tvrdého plastu, jak se klepe motor, tak vesměs všechny rozvody od motoru jsou pružné a uzpůsobenné tak, aby se co nejmíň namáhaly. Bohužel tahle trubka z gumy být nemůže (podtalkem by se zplácla) tak prostě časem praskne, u OI je to hodně častá závada a jak půjdou OII do let, tak to bude to samé

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Brzdilo si to kdy chtělo.

Záleželo na otáčkách a kdy se více otevřela prasklina v trubičce.

Při větších otáčkách to zvládalo u fouknout.

Jak už bylo řečeno je to asi vibracema aněkde na dovolené nic příjemného.

Myslím udělat něco jako jsou brzdove opletene hadice, že by to bylo jistější.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 let později...

Dneska se mi přesně tohle stalo, venku -15´C rozjedu se a při druhém přibrždění tvrdý pedál. pak už tvrdý pořád, dokonce po 5km mi auto přestalo i táhnout (turbo) takže se to hodilo asi do nouzáku. v pondělí si to dovezu na servis a kouknu na to, snad to bude taky jen ta plastová hadička :)

Jsem rád, že jsem tuhle diskuzi našel a že to nemusím složitě hledat ...díky za fotky ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...

Mal som ten problém nejaký čas ale s tým rozdielom že mne brzdy fungovali na prvý raz v pohode až ten druhý raz to bolo tvrdé jak hovado. Nakoniec som zistil že to bola prasknuta pretlakova hadica z vákuovej pumpy. Po výmene všetko ok. Čítal som že je to častý problém na týchto vag autách.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...