Přejít na obsah

martinecek

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

martinecek's Achievements

0

Popularita

  1. Do práce jedu tak 40 km, ráno přijdu, nastartuju, sdělám plachtu z oken, případně oškrabu okna nebo ometu sníh, takže 5-10 min mám nastartovaný. Je to rv 2001 AVU s manuální klimou. Jako dnes to bzl fakt masakr, páč venku -13 a topení ani prd. Tak trochu i motoru závidím, že on se zahřeje, má tam svejch 90 a já su zmrzlej jak h...o :-) Před tou výměnou termostatu to jakš takš topilo aspoň za jízdy, ale teď prakticky vůbec. Před tím termostatem mi to začlo topit tak po 10 km. Přijde mi divný, že při tom odvzdušňování se vůbec nic nemění, že by to třebas trochu zteplalo, ale jestli je tam vzduchu moc, tak možná tím, ale zas mi z toho teče už jen voda. Zkoušel jsem i topit přes klimu, ale taky nic. Dneska su v práci sám a venku je zima jak sviňa, tak zkusím asi až příští týden. Každopádně díky za tip, co ještě zkusit. Chtěl bych to už rozlousknout...
  2. Tak já se taky ozvu, protože je to stále můj aktuální problém. Tohle téma jsem zakládal před pár lety a moc jsem neuspěl. Tak nějak jsem si zvykl, že mi to topí jen za jízdy. Bohužel ale asi před dvěma týdny, když byla docela zima, tak mi začala vařit voda. Otevřu expanzku a je to tak. Tak jsem dojel k mechanikovi a vyměnili jsme termostat. Už se to sice nepřehřívá, ale bohužel to přestalo topit. Podobné téma jsem tu našel, ale nic mi nepomohlo. Většinu trubek mám teplých, nevím, jestli málo nebo moc, ale nejsou tvrdé, studené. Vyzkoušel jsem zapnout foukání na nejvíc do prostoru, nepomohlo, včera jsem zkoušel pooddělat trubku u radiátoru, aby se odvzdušnil, vyšlo trochu vzduchu, pak už jen voda i na několikátý pokus jen voda. Obě trubky teplé, výstupní trochu míň. Ale z topení pořád jen studený, ať dělám, co dělám. Dělá mi to i problémy s lpg, které mám celé nové z loňska a tam když je zima, tak se málo ohřívá plyn, takže se často vypíná. Plynař se podle diagnostiky taky díval, že je tam menší teplota. Na teploměru mám pořád 90 stupňů, ale vevnitř mráz, což je v tomhle počasí dost nepraktické. Zkusil jsem tam i nalít takový ten utěsňovač dírek, ale žádná změna. Rozvody mám měněný i s pumpou loni. Už jsem i vyzkoušel několik servisů, ale většinou mi řekli, že to může být cokoliv, že musí rozdělat kdeco. No a jelikož rv je 2001, tak se mi už moc sypat nechce. Jinak jezdí vcelku vpoho, jen to topení mě štve. Tak bych chtěl poprosit ještě o nějaké rady, co zkusit, aby jsme vypozorovali, čím by to mohlo být. Předem díky za jakoukoliv pomoc, otužování mě už fakt neba :-)
  3. Výměnu jsem našel tuto: Když odpojíš hadičku od čerpadla servořízení, olej vyteče ven téměř všechen. Můžeš i krátkodobě nastartovat, aby vzduch, který čerpadlo natahne do systému, vytlačil všechen olej i z vlastního řízení. Ale moc dlouho to bez oleje netoč, čerpadlo by se mohlo kousnout. Nový olej nalij do nádobky, nastartuj na volnoběh a otáčej volantem střídavě na levý a pravý doraz řízení - plné rejdy (pomalu). Někdo druhý ať dolévá olej do nádobky. Vejde se tam přesně litr. Šlo by ?
  4. Pod ryskou je asi centimetr. Auto máme 2 roky, rok výroby je 2001, dovezeno z Holandska, takže nevím, kdy se tam něco dělalo. Ale podle škrábanců od nehtů to měly před tím asi nějaký ženský, který nic neřešily.
  5. Ahoj, při pohnutí volantu to dělá takové vzzz, tak jsem si našel, že je málo oleje v servořízení a opravdu je tam pod min hranicí. Tak bych se chtěl zeptat, jestli stačí dolít. Pravděpodobně tam bude původní originál. Našel jsem i návod, jak olej vypustit a nalít nový, ale abych pravdu řekl, tak se mi do toho moc nechce. Tak se chci zeptat, jestli by moc vadilo, kdybych olej jen dolil. Bude ho tam asi i míň, takže toho starého tam moc nezbude. Takže co myslíte, raději vypustit a nalít nový nebo fakt stačí dolít ? Děkuji za odpověď.
  6. Tak je to ono, po chvili se to samo vypne a jede noromalne. A pri dalsim hledani jsem to taky nasel jinde. Takze pohodka, nebudu si muset neco nucene kupovat na auto. Takze Dekuju.
  7. Je pravda, ze to dela az ted v zime a za tepla, kdyz uz je motor ohraty, tak ne. Nezkousel jsem to nechat bezet, abych zjistil, ze se vypne po chvili, tak to jdu zkusit... Zatim diky. Jelikoz jsem asi pred 2 h prijel, tak je to asi jeste teply a ted to nedela, zkusim teda za par hodin, jestli se to samo vypne, orientacne za jakou dobu ?
  8. Ahoj, mám 1.6 MPi, 75kW, rv 2001. Teď se mi začlo dít to, že po prvním nastartování docela dost hučí motor. Když ho vypnu a hned zapnu, tak už zní normáně a ani jinak se to neprojevuje. Větrák chladiče to není, jde to z motoru. Poraďte mi prosím někdo, co bych mohl vyzkoušet, abych zjistil, co to je nebo tak. Děkuju.
  9. Včera jsem mluvil s kamarádem a má to stejný a má VW a taky když stojí, tak netopí, to vypadá na nějakou VW běžnou závadu. Myslel jsem, že ta třebas něco přimrzlo, když nemám garáž, ale on má, tak nevím no
  10. Tak me to taky nepomohlo, nejake dalsi napady ?
  11. Ptal jsem se osobniho mechanika a rikal, ze to muze byt jen zavzdusneny chlazeni. Tak vyzkousim dolit, ale az dojede pritelkyne z prace...
  12. Chyba bude, tak se snažím zjistit jaká. Někdo mi doporučil vyzkoušet, že když na volnoběh netopí a když přidávám plyn, tak topí, tak by to mohla být vodní pumpa. Tak nevím jestli termostat nebo ta pumpa. Rozvody jsme dělali minulý rok, tak by to mělo být dobré. Máte ještě nějaké návrhy, jak to zjistit ?
  13. Taky mám LPG. Nevím, jestli to tak bylo pořád, nevšiml jsem si toho dříve. Jinak ten termostat jsem myslel, že by mohl být tento temostat
  14. Ahoj, mám Octavii I, 75kW AVU, r.v. 2001 koupenou před rokem a teď jsem si všiml, že když stojím, tak nefouká teplý vzduch, ale vlažný. Při jízdě topí normálně a teplota drží na 90. Bude to termostatem, stačí jen termostat samotný a těsnění za 200,- ?! VAG nemám možnost zkusit. Děkuji za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit...