Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Zdravím všchny. Prosím o rady jakou - pokud lze koupit diagnostiku použitelnou pro zjištění závad brzd a motoru která bude fungovat. Potřebuji zprovoznit ABS - svítí kontrolka a neodblokovávají se kola a dále zjistit co všechno vyměnit na motoru - někdy chcípá, při startování "kope" proti směru točení a přidává za jízdy sám plyn. Asi to bude škrtící klapka, možná snímače a lambda - nechci měnit vše najednou. Nebo je někdo v okolí Lysé nad Labem kdo by to byl ochoten za pár stovek načíst ? Díky.
  4. Rozpojit to a zkusit . Jestli to bude blbnout tak spínač nebo něco v kabelem. Pokud ok . Odpojit třetí brzdové na světle , odpojit konektory na světlech . Zapojit ty svorkovnice a zkusit . Pokud špatně tak hledat . Nejspíš u tajného. Pokud ok , připojit jedno světlo .....atd.
  5. Vypada to tam dle foto. drat co jde pres pojistku vede k zasuvce 12v v kufru. Po praci bych kdyztak zjistil vice kde co vede, takhle jsem to jen narychlo nafotil ale z tech svorek vedou nektere draty k taznemu
  6. Zdrec, nemáte někdo zkušenost s kamerou Fitcamx? Mám ji zabudovanou v Octavia 3 před zpětným zrcátkem napojenou orig.kabeláží na dešťové čidlo. Při vypnutí klíčku zapalování mi stále běží a nahrává, svítí modrá kontrolka a nedá se vypnout.Díky
  7. V kufru resp u světel , je to připojený jak ? Svorkovnice u světel ?zařizovací svorky na kabelem? Nebo to vede do svazku ?
  8. To popravde nepoznam, uz jsem to takhle pred x lety koupil, zasuvka je hlinikova, to je tak jedine, co k tomu mam, zajimave, ze mi v kufru u rezervy lezi jeste jedno fungl nove tazne, taky uz tam bylo. Za me to original nebude, ta zasuvka je umistene trochu blbe, koliduje a karoserii pri otevirani krytu. Nicmene, blblo to od zacatku, myslim tim, ze se mi rozsvitily kontrolky mlhovek pri pripojeni voziku, ale vetsinou to fungovalo dobre, brzdy v pohode.
  9. Do husiho krku jsem se dival a draty jsou kupodivu v peknem stavu. Zasuvku tazneho jsem vyfoukl a prostriknul kontaktolem Jsou nejaka mista kde se to jeste rado lame? Prosel jsem kde sem videl ale nerozebiral jsem vse.
  10. až budeš dolejvat litr oleje na 1000km tak pak si stěžuj 😃
  11. jukni do husího krku 5 tych dveří bud dolámany káble nebo rozpadlá izolace jestli máš zásuvku tažnýho tak koukni i do ní bejvá tam slušnej bordel
  12. Půl litru mezi výměnami je úplně v pohodě. Já u toho samého dolívám cca 0,3 a měním po cca 12 tis. Najeto 250 tis.
  13. Ahoj, Mám takový, řekl bych nestandardní problém. K problému jsem našel hodně možných řešení ale nic nezafungovalo. Začlo mi blikat žhavení, hledám co to znamená, nacházím spínač brzdových světel, vyměním spínač, zkontroluju žárovky, problém přetrvává. Zjišťuju, že mám spálenou pojistku brzd, vyměním ji a najednou jedno světlo už reaguje, prohodím žarovky abych zjistil že je jedna vadná. Nicméně kontrolka žhavení stále bliká. Druhý den jsem koupil žárovku, doma vyměnil, zkusil brzdu a nic, zase spálená pojistka, vyměním pojistku, mačkám brzdu bez klíče a všechny zadní brz.světla fungují ! (žhavení stále bliká). ale jakmile pootočím klíčkem do polohy a zmáčknu brzdu, pojistka se ihned přepálí. Při dalších pokusech se přepaluje už i bez klíčku v zámku. Zkouším vše co najdu na fórech. Vytáhnout všechny brzdové žárovky včetně odpojeni světla na 5 dveřích. Kontrola vedení kabelu (zkontrolováno jen v kufrovém prostoru). Vše je od pohledu ok, ale pojistka se stále hned přepaluje. Co by toto mohlo způsobovat? Pár zřejmě nedůležitých věcí: - Dlouhodobě mi při jízdě s vozíkem svítí na palubce mlhovka a občas nějake světlo nesvítí - Jeden vozík mi take při připojení vypaloval pojistku brzd při zmáčknutí brzdy - Když je venku horko, blikají mi rychle blinkry dokud se auto trochu při jízdě neochladi, opravdu to dělá jen při vedrech.
  14. Zkusil jsem na Diag tu váhu vzduchu v tahu na 3-4, nebo co to je za rychlosti až do nouzáku. A lítá si kole, těch 1100mg. Chápu že když je ten ventil na 4,8% tak se snaží marně doregulovat k těm 850mg? Tj. může být spíš vadná klapka, nebo její řízení/podtlak? Ještě přikládám graf tlaků na turbu. Dá se z toho vyčíst něco konkrétního?
  15. Já už odpověď mám. Na indexu F ani G to nikdy nepůjde. Jsou to starý rádia. Koupil jsem Bolero s indexem M a AVRCP funguje jak má. Takže neboj se upgradu 🙂 Akorat co me štve! Radio automaticky spustí přehrávač v telefonu i bez toho abych se prepnul na BT-Audio. (pro rejpaly..ano-mám vypnuté automatické spouštění BT-Audio)
  16. Mám na prodej podklady budíků z Superba 1 (diesel). Stav 9/10. S úpravou použitelné i pro Octavii 1. Nejlíp osobní předání Ostrava a okolí. Cena 250kč (domluva možná)
  17. přesun do sekce elektrika, absolutně nechápu proč to autor dá do sekce motor kde se řeší problémy s motorem kdyz je to elektrický problem a ještě to pojmenuje motorizací auta 😪
  18. Po zkušenosti a pár letech, Spooky měl pravdu a starší není dobrej nápad... i přes poctivou kontrolu při koupi to začalo mlátit. Každopádně sada od Sachsu, co tam pak přišla místo toho, je oproti origu dost měkká, pocit z toho není tak dobrej. ale spojkuje, drží, a je ticho
  19. Zdravím, zakládám novou diskuzi ohledně osvětlení zavazadlového prostoru u Octavia mk1 2003 kombi 2024 na letošní rok. Jsou různý diskuze, ale už ne aktuální a podle mě nedořešeny, proto zakládám novou diskuzi. Mám problém nefunguje mi osvětlení zavazadlového prostoru tj. světýlka v kufru na bočních stranách kufru. Takže pojistka to není tu jsem zkontroloval, myslím že č. 38 nebo tak nějak. Sulfitky ty jsou v pohodě, ale asi jsem to omylem zkratoval, když jsem tam dával ledky, takže tam napětí asi nebude. A když jsem tam dával zpátky klasický sulfitky tak stejně nesvítí. Může to dělat zřejmě mikrospínač pátých dveří, že jak je starej tak to už nesepne. Mohl bych koupit nový zámek a odzkoušet to samozřejmě, ale to mi za to nestojí, když ten zámek jinak funguje na centrál. Bohužel do vložky zámku nevložím klíč, protože je to zrezlý? zatuhlý prostě nejde ten plíšek s ním hejbat, takže klíč k ničemu. Vyřešila by to záslepka, ale tohle teď vlastně funguje jako záslepka, ale to je prkotina hlavně že mi funguje u řidiče vložka v případě vybití baterie v klíčku, prostříkal jsem to WD-40. Až přestane zámek fungovat jde tam nový samozřejmě. Poté někde na nějakých fórech jsem četl, že v tý levý kapse u levýho zadního světla jsou 3 svorkovnice, přičemž jeden ten prostřední je na světla v kufru, že jsou zoxidovaný a že se to má vyčistit kontakt sprejem, to jsem udělal a stále nic. Poté že tam je u tý svorkovnice v kabelu co vede právě do růžové svorkovnice takový gumová izolace kde jsou 4 káblíky, většinou jsou prý uhnilý vypadlý zoxidovaný. Já osobně měl upadlej jeden, nějak jsem to očistil dal dohromady a stále nic. Zajímalo by mě jestli nevíte co vede za všechny kabely v tý růžový svorkovnici, jestli by nebylo lepší to třeba zakrimpovat drátek s drátkem a zaizolovat. Popřípadě co vede i v zbylých dvou svorkovnic. Poté jsem přemýšlel, že se na to vykašlu a že to napojím do předního osvětlení interiéru natáhnu nový kabel a hotovo. Já jen že bych z toho stropního osvětlení natáhl kabely na ty boční světýlka a ještě jeden na led pásek, nemyslím ty levný pásky z číny za pakatel ale ten led pásek co má nevím jestli jsem kupoval 9,6w nebo 4,8w jeden z nich IP68 studená bílá ze stránek ledsviti.cz za 229kč na metr. K tomu bych koupil tu hliníkovou lištu a difusor a dal to na tu roletku i s konektorem abych mohl tu roletku vyndavat. Ideální by bylo to dát na bok samozřejmě, ale to už si vyřeším jak to vymyslím jak to bude vhodný odzkouším a uvidím. Poté jakou bych tam měl dát pojistku jestli nechat tam 10A u pojistky 14 nebo větší nebo o kolik větší tam můžu dát, kdybych si někdy na to napojoval třeba i osvětlení pod nohy nebo tak, což nehrozí. Samozřejmě vím že ten kufr nebude fungovat když otevřu dveře kufru, ale jen ty 4 boční dveře na to budou reagovat což není problém. Nebo to napojit na úplně novou pojistku v pojistkový skříni popřípadě na nějaký to relé jak jsem četl v nějaký diskuzi. Ale problém je to, že nevím jak to potom zapojit do tý pojistkovky a i to relé. A jaký použít kabely vodiče průřez dvojlinku nebo jaký. Mohli byste mi poradit? na zapojení, schéma, fotky popřípadě jak to máte udělaný vy jestli jste to někdo podobně dělal nebo i video nebo tak. nechci to dávat k mechanikovi, když si to můžu udělat sám a aspoň se něco nového naučím, neboť mám hodně volnýho času po práci. A jestli se mi to podaří určitě to nafotím a hodím to sem popřípadě z toho udělám vysvětlivku a natočím to a dám na YouTube. Děkuji za případné odpovědi a doufám, že tahle diskuze bude užitečná i pro někoho jiného s obdobným problémem Dávám to na fórum forum.octaviaclub.cz a forum.skodahome.cz
  20. řeším přesně ten stejný problém s rádiem Bolero v mé Octavii II FL. Konkrétně mám rádio: 1Z0035156F (SW: 0040) a BT jednotky jsem zkoušel dvě: 7P6035730F a 7P6035730K a ani s jednou nefunguje přepínání a zobrazení názvů skladeb (AVRCP). Obě dvě jednotky mám odzkoušené s VW rádiem RCD510: 3C8035195F, se kterým názvy skladeb a přepínání funguje. Takže jak píše Enemy5, potřebuji zjistit, zda to někomu funguje s Bolerem 1Z0035156M nebo N ? Tady je na videu vidět, že to někomu na Boleru funguje, takže by to na těch novějších verzích M a N mohlo jít...
  21. Zdravim ľudia mám problém zadné obidvoje dvere sú nefunkčné -zamykanie,sťahovanie okien bez napájania potom napajanie siréna alarmu.. a zadný kufor sa nedá otvoriť..mikrospinac je ok..Nejde to cez nejaké relé? Ďakujem
  22. Ahoj, Bylo to tedy těmi šaly nebo závada byla eště někde inde,mám ten samý problém dnes jsem šály rozebral a přijdou mi celkem v poho díky za upresneni
  23. lock je tu vyvěšené téma řešící 1.4 110 vs 103kW
  24. Zdravím. Chci si koupit Octavia 3 1.4TSI. Teď nevím po co mám koukat. 110 nebo 103kw. Jaký je v tom motoru rozdíl a který si mam vybrat? Dekuji za odpověď.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...