Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Otazka: proc jsi doma opravoval a lakoval kufr, kdyz ho ted budes davat do lakovny?
  3. Trubka EGR po 200 000 km a to auto jezdilo dálnice po DE, jak jsem jej kupoval 198 000 tak byl výstup výfuku jak psí kulky, nyní je koncovka ve 278 800 černá jak bota. Prostě krátké trasy dělají své
  4. Mezitím co čekám až půjde Octa na lak kufru, tak mě napadají samý kraviny... Dnes jsem koupil nový zelený znak na přední masku... Proč? Protože zelený znak na jedničkové Octávii má pro mě větší kouzlo než ten moderní. 🙂 A hlavně mě štvalo že jsem měl na volantu zelený a zvenku moderní 🙂
  5. Pokud máš natočené(nafocené) jak Ti připojoval notebook k autu a prohlížel informace o voze, tak budeš mít dokazování jednodušší, pokud nedělavaji i nějake servisní zásahy. Chce to mít prokazatelně důkazy Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk
  6. Koupím vrchní díl-jumbobox kuže s červenou nití-děkuji
  7. Today
  8. Tak to je mazec. Hned bych to hodil na ne...Co se maji prdolit do pocitace pri cisteni auta...
  9. Hlavně-něco jiného je když najezdíš 10.000 stylem 100km jízda,nebo 13 km tam a zpět denně-což vychází 10.000-rok,pak je TDi nesmysl. A EGR má na to samo vliv-né že by odešel,ale podívejte se při tomhle stylu jízdy po 100.000 do sání. Ony ani současné TSi nemají tyhle krátké trasy rády,ano jak škodovky,tak i třeba Hondy s 1,5 TSi s tím mají problémy.
  10. Super, tak at to jezdi a jsi spokojenej 👍
  11. 1,4TSI v Superbu pro klidnějšího řidiče ano, ale zapojte si za to podval s autem, nebo karavan ... . Mám třetí TDI CR s PDF za sebou, protože kromě posledního roku hodně jezdím. Poslední rok se mi stávalo, že jsem kolikrát za měsíc ani nevyjel nádrž nafty, protože z domu do kanceláře ca 7km a zpět to samé. Ani jednou se mi nerozsvítila kontrolka DPF. Když systém vypaloval, tak jsem to klidně i vypnul a třeba až za 2 dny spojil s jízdou do vzdálenější destinace ( ca 30km) a nebyl problém. Takže ano, souhlasím, diesel není moc na krátké trasy a dobrovolně bych si ho na tento účel nepořídil
  12. Tak super, pak napis jeste poznatky az neco najedes. Utahne ta petka v pohode auto i do kopce?
  13. Yesterday
  14. Ahoj lidi, opět se na vás obracím o radu. Cca před 2-3 roky jste mi skvěle poradili ohledně odpáleného motoru 1.8 TSI CDAA, který byl úspěšně opraven a doufám, že mi poradíte i nyní. A teď k problému... Včera bylo mé auto na čištění interiéru v jedné společnosti. Když jsem si auto převzal, tak mi na palubce svítila kontrolka airbagu. Dnes jsem tedy zajel zpět abych zjistil co tam provedli, ale vzhledem k tomu, že auto čistil člověk z Moldávie, tak jsme se moc nedomluvili. Jediné co udělal, že vzal noťas a připojil auto na rádoby diagnostiku. Vymazal chybu airbagu a oznámil mi, že mám nefunkční
  15. Myslím, že nemám iné auto ako ostatný. Regenerácie po 350-500km záleží kde jazdím. S tým dokončením regenerácie, že som si ešte niečo pojazdil tak som spravil tak 5 krát takže zasa, že by som mal slúžiť autu ja to nieje tak. Bežne jazdím denne minimálne 100km takže to, že občas spravím veľa krátkych jázd tak to nevadí. Ja osobne keby jazdím na benzíne tak som na spotrebe 7-8l namiesto 5,5-6l nafty a pri ročnom nájazde 45-60tkm sa mi to oplatí. Ak by som mal mať aspoň rovnako výkonny benzín tak by to musela byť min. 1,8ička.
  16. Tak pokud provádíš regeneraci jak se Ti zrovna chce, tak to máš výjimečný vůz. Já provádím regeneraci jak chce auto, a to je někdy v době kdy se mi to zrovna nehodí, ale dokončím ji a mám klid, jezdím 2x týdně dálnici takže jsem v klidu. Jinak na krátké cesty je nafta s DPF opruz a zbytečný čas a peníze strávený regenerací. Auto má sloužit mě a ne já jemu.
  17. Robím to iba vtedy ak sa mi chce inak kašlem na to a ešte sa mi za 80tkm nestalo, žeby mi vyhodilo kontrolku DPF. Aktuálne mám skoro 250tkm. Každému vyhovuje niečo. Ďalšie auto aj tak plánujem benzín nie kvôli výhodám, nevýhodam dieslu ale kvôli výkonu.
  18. auto z páté ruky vlastnene druhý den b ez návodu 😉 asi tak 😉
  19. Aneb dvě hodiny psaní do internetu, místo dvouminutového kouknutí do návodu 😄
  20. Přepínací tlačítko RESET podržíš pro položku 1 a poté přepneš na položku 2 a podržíš také reset. a máš to vše na nulu, a začíná vše na novo.
  21. Tak můžu ohlásit vítězství! Převodovka byla vyměněna a s ní byla provedena menší revize přepákování. Musím říct, že se v tom jezdí úplně jinak. Nové přepákování je plynulejší a pohodlnější, akorát se trochu ztrácím mezi převody jak jsem byl zvyklý na řazení pákou jedním prstem. Říkám si ale, že se to ochodí. Abych to ujasnil, mělo by se jednat o převodovku DRY (1.6 55kW) s pětkou z SDI. Přišlo mi ale, že se auto chová stejně, ne-li líp a to včetně jízdy na 'línější' pětku co do dynamičnosti jízdy. Testy spotřeby, rychlostí a akcelerace snad nějak dám do kupy v následujících týdnech
  22. ahá! a da se to celé nejak resetovat do počátečních nulových hodnot?
  23. Tak, proběhla výměna převodovky za novou. Jsem moc rád a doufám že dlouho vydrží.
  24. No, to by se mi určitě chtělo, místo zaparkování u domu, se jet ještě "projet" [emoji23][emoji23][emoji23] Je to nesmysl a plýtvání. Měl jsem 1,6TDI a i přesto, že jsem najel 50 tkm ročně, tak párkrát do roka vyšla regenerace zrovna, když jsem přijel domů a jel se projet.. Dnes už bych se na to mohl z vysoja [emoji106][emoji106]
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...