All Activity
- Past hour
-
Petr113 started following motorek zadního stěrače
-
mám Octavia III sedan. Neví někdo o motorku zadního stěrače? Koupil jsem u Autodoc, ale nesedí tam ty díry pro montáž. Dnes jsem ho vracel, Byl asi na jiný typ O III. Potřeboval bych ten na foto
- Today
-
Oprava max hodnoty pro testování start/stop....byla tam jedna nula navíc...
-
kobrak joined the community
-
Jestli je tam původní čerpadlo, tak bych hádal, že bude za zenitem. Moje ztratilo výkon po 150 tisících a 10 letech provozu. Jakmile bylo pod 1/4 nádrže, tak prvně to chytlo na 2-3 válce, druhý start v pohodě a při jízdě vše v pořádku. Po výměně čerpadla bylo po problému. U těchto motorů po tolika letech bych prvotně šel svíčky, cívky, čerpadlo (je nuné změřit tlak) a podtlaky (tam se ale spíše volnoběh hádá, než že by to vyloženě zdechlo) s odvětráním (většinou mizí olej - kromě hadic odchází i oba ventily). Klasické tlakové hadice kolem motoru moc neodcházejí. Klapka většinou způsobuje
-
Ahoj rádio se mi na maxidotu nezobrazuje, řekl bych že žádné neoriginální rádio to neumí místo toho mám Maxi-k co se mi zobrazuje místo rádia
-
ahoj, a v maxidote(maxiku) ti ukazuje aj rádio? Ďakujem
- Yesterday
-
Kluci jdu si pro radu. Dnes jsem při zatažení ruční brzdy ucítil lupnutí. Při vyndání popelníku v Jumbo Boxu jsem zjistil, že je vahadlo lanka úplně šejdrem. To mi dalo impulz, že bych měl koknout na brzdy a nejlépe je komplet vyměnit. Takže jsem se pustil do práce. Demontáž třmene šla v pohodě, k zadnímu hornímu šroubu xzn 14 jsem se bohužel nedostal, páč jsem měl auto zvednuté za zadní nápravu, takže budu muset příště zvedat za spodní rám vozu aby bylo rameno prověšeno a byl dobrý přístup, alespoň si to tak myslím. Řekl jsem si že kotouč vyměním bez sundání držáku třmene, ale bohuž
-
Platí ještě nabídka? Měl bych zájem o jeden kus.
-
O víkendu nahozené kotouče z RSa, zbytek co měl @Raedon, díky za ně :)) Jak jsem v tom byl, rovnou jsem je hodil do barvy.
-
chyba zadních senzorů, nebo pípáku, rozhodně začít diagnostikou, ta řekne více...
-
Nejhorší je když na fórech radí lidé kteří tomu vůbec nerozumí viz. Patrik77. To bych max vylomil krytku oddělal lanko a toť vše. Přes tu nabíječku se to povedlo. Díky
-
Roman113 started following Parkovací senzory zadní
-
Zdravím problém se zadními parkovacími senzory octavia 3 1,8t TSI automat Při zařazení zpátečky se na displeji rádia bolero ukáže ikona vozidla s předními senzory -všechny čtyři-fungují správně a za zadním nárazníkem oranžový vykřičník a žádný senzor a zároveň to pípne. Nesetkal se s tím někdo ?
-
Roman113 joined the community
-
Díky. No a myslíte, že to je fakt úplně stejné? Třeba můj opravář tvrdil, že se tam nějak změnila elektronika, což se mi moc nezdá. A pořadí těch jednotlivých drátků bude taky stejné?
-
Boii joined the community
-
Dobrý den Nedaří se mi kontaktovat původní majitele příspěvku tak snad někdo bude vědět Uvažuji o výměně zadního obyč nárazníku za RS Zajímá mě hlavně otázka senzoru Klasicka verze je má v tom černým plastu dole RS verze je má nahoře Musí se tedy měnit kompletně senzory i kabeláž?
- Last week
-
Po x dotazech na to co si myslím o řešením na KLR a z důvodu malé kapacity zpráv na fóru zde uvádím rozdíly: původní data řešení Každý nech si udělá závěr sám....
-
VW Arteon 1,5 TSi/110 kw,DSG.Koupeno v CZ,nehavarované,najeto 148xxx-s autem se jezdí!!Cena 499.000,-KčVýbavaLED přední světla s Light AssistLED zadní světlaAutomatická DSG převodovkaAsistenti:ACC- adaptivní tempomatLANE- hlídání jízdního pruhu s aktivním vedenímINTELIGENT LIGTH ASSIST - automatické přepínání dálkových světelEmergency assistFRONT ASSIST - sledování okolí s nouzový brzděnímASISTENT rozjezdu v kopci - elektronická ruční brzdaSledování únavy řidičeOPS - optický parkovací asistent(senzory vpředu i vzadu)BEZPEČNOST:* 11 x airbag včetně kolenniho na místě řidiče* ABS, ASR, ESP, posi
-
Tak jsem dnes nanesl na karoserii přípravek Gyeon Q2 CanCoat Evo. Samozřejmě tomu předešlo umytí, Clay, umytí, sušení, IPA a poté keramika. Výsledek je výborný, uvidíme jak dlouho vydrží.
-
Sticha joined the community
-
jde sundat bez poškození čehokoliv, je třeba vystrojit obložení prahu, sloupků, těsnící gumu, sedačky.....dělám to tak běžně nejprve ale zkusit odemykat při připojené nabíječce
-
Ale tapec u zavřených dveří nesundám ne?
-
smoulax joined the community
-
ElKross started following Porucha škrtiacej klapky
-
Ahoj, Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004. Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně.
-
ElKross joined the community
-
Ten volant je pecka 👍
-
Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl kompresor až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
-
25500 už je veľa, system napiše že je prekročený rozsah.
-
Spekuluji, ale je klidně možné, že právě tou vysokou teplotou chladící kapaliny může dojít k tomu, že se vypíná vše zbytné, co bere motoru výkon, aby se tolik nenamáhal a neohříval. Vím, že tyhle motory (pokud je to 75kW, kód si už nepamatuji) jedou na vyšší teplotu, ale 105-106°C už je docela dost.
-
Venca111 joined the community
-
přepinuj konektory