All Activity
- Yesterday
-
Telegrafista joined the community
-
@MorDecaY jj, na zadnej naprave mam este viacero povodnych dielov aj silentov, ale zatial su vsetky OK (klop klop). dokonca aj geometria isla nastavit, okrem odklonov, tie ramena sa budu musiet niekedy rezat - ale je to v dobrych hodnotach, takze zatial neriesim. uz takto to so vsetkymi dielmi bolo cca 1500€
-
No právě. Já tak někdy v červnu budu nahazovat stavítko od STčka, tak uvidíme :))) Nemluvě o tom, že to bude repas všechn zadních silentů... To bude nové auto 😄
-
Mirda68 joined the community
-
Dobrý den, zakoupil jsem vůz škoda Karoq a mám tam jen tu vaničku. Dala by se u vás zakoupit samotná svítilna??? Děkuji a přeji krásný den. Kontakt : Hrůza Miroslav tel: 602561714 mirahruza@seznam.cz
- Last week
-
Na kole jsem dnes dokončil full servis. In line brusle také připraveny. Můj synátor nějak vyrost a začíná používat moje kolo, tak snad nebudu muset koupit jiné 😆
-
pin joined the community
-
omapoli joined the community
-
matus66 joined the community
-
radom joined the community
-
Palo Feranec joined the community
-
@MorDecaY predtym som mal JOM BlueLine, ono nebola taka tragedia ani to, ale nevyhovovalo mi to po stelovacej stranke, auto bolo extremne nizko (hlavne vzadu) a nedalo sa ist vyssie. Nedalo sa s tym moc jazdit. Tvrde to bolo, ale hlavne to bolo hrozne uskakane, niekedy pri ostrejsej jazde az celkom nebezpecne uskakane. AP je niekde inde, je to stale dost tvrde, ale je uplne iny pocit z jazdy. Zdaleka to nie je take uskakane, ako bol JOM, je to velmi prijemne vozenie. Mozno by som si to dovolil kvalitou jazdy prirovnat k origo skoda podvozku, ale to je asi velmi odvazne porovnanie, kedze som v nom rok nesedel. Ak ale niekto bude zvazovat tlmice, urcite nebudem po vlastnej skusenosti odporucat ani TA, ani JOM, ale je fajn zainvestovat do niecoho lepsieho. Skor sa mi aktualne rodi v hlave myslienka, ze ked je AP takto fajn, co potom bude take KW?
-
Tak to píše chybu viz foto a nejde to nastartovat. Točí ale nechytne. Kabely jsem propisknul kousek od snímače až do řj. Snímač jsem našel pod filtrem na olej ale nejde se k němu nijak dostat. Díky za rady.
-
TazzFFG started following Maxidot-Teplota oleje- zobrazení na O II MR2010
-
Maxidot-Teplota oleje- zobrazení na O II MR2010
TazzFFG replied to Lukasu's topic in MR 2009 a výš (po faceliftu) + OII Tour
@ferda25 ahoj, je možnost domluvit si aktualizaci budíku a aktivaci teploty oleje ? Jedná se též o O2 FL budíky. Popřípadě odkuď jsi a jaká by byla cena. Děkuji moc 🥰 -
TazzFFG joined the community
-
Jsi s tím APčkem spokojený, jo? Co jsi měl předtím?
-
Tak ja som musel už aj bočné meniť. Tak toto mi prišlo v pohode, keď som si to porovnal s tým predošlým prípadom. Teraz sa to len opravilo. Ale nerobil som to sám, ani nijaký kamoš na ulici alebo čo, ale vzal som to rovno do servisu.
-
Natáhnout drát pro kontrolku od spínače do budíků
-
Krusty started following Spínač světel - výměna 531B za 531C
-
Ahoj, Mám v autě spínač světel 3BD 941 531 B (bez předních mlhovek) Lze nahradit za spínač 3BD 941 531 C (s předními mlhovkami)? Na autě mám dodělané mlhovky, ale mají svůj vypínač bokem a chci je přidat do normálního vypínače. Tak mě napadlo tohle řešení, neměl by tam být nějaký problém, ne?
-
fotky znesú veľa, je potreba sa mu opäť začať viac venovať.. chcelo by to dať vytiahnuť preliačiny, pomaly celý predok prelakovať-od narazníka, svetiel, kapoty a možno už aj blatníky aj keď tie nevyzerajú najhoršie 🙂 potom predné dvere ako je vidno tak hádžu úplne iný odtieň... veľa malých drobností
-
Dobry den všem ... Mam 1.6 AVU a dnes sem si vsimol ze ten ventil N-156 (nie som si isty) ma dve male hadicky no a ja mam jednu ,,odborne ,, zaslepenu a neviem sa nikde dopatrat kam to ma byt zapojene... Mozete mi prosim poradit kam to ide ...Inak motor bezi bez problemou ziadna chyba ,otacky nekolisaju,volnobeh hladky ....
-
Kedze od minulorocnej upravy podvozku som mal neustale problemy (podvozok bol na zadnej naprave najvyssie, ako isiel nastavit) so suchanim, pripadne inymi pazvukmi od povodnych komponentov napravy sa koncom minuleho roka zapocala opravna akcia. Planom bolo vsetky poskodene suciastky vymenit a dostat auto do dobreho stavu. Prebehla kompletna vymena brzd a kotucov. Kotuce sa davali znacky Brembo, platnicky ATE Ceramic. Bola zial potrebna vymena oboch lanovodov rucnej brzdy a laveho zadneho brzdoveho strmena. Tiez sa menili capy riadenia, gulove capy, zadne silentbloky prednych ramien, tycky stabilizatora, komplet tlmice a pruziny. Tlmice som vybral vyskovo nastavitelen znacky AP Sportfahrwerke. Po vymene a geometrii mozem posudit, ze auto je skutocne ine, no pazvuky uplne neprestali. Zostal tam nejaky problem, je stale pocut kovovy zvuk, buchanie pri jazde cez nerovnosti. Caka ma dalsia navsteva servisu, podozrievam, ci to nebude predny stabilizator, resp. jeho silentbloky. Uvidime.
- Earlier
-
Jirka8 started following 1.9 TDI, 66 kW - nižší hodnoty váhy vzduchu, VCDS, rada?
-
Zdravím, Koupil jsem starší Octavii 1, 500+, rv 2001. Auto prý před STK hodně kouřilo, před STK bylo "protáhnuto", emise prý ale prošlo "tak tak" Chtěl bych, aby bylo auto v dobré kondici, a sloužilo ještě dlouho. Nevím, kdy naposledy někdo šahal na sání/ventily/turbo. EGR nezaslepené (aspoň o tom nevím). Spotřeba kolem 4,8-6,4 na střednědlouhých drahách. Turbo píská slyšitelně. Za mě dělané rozvody, dochlazuju, nejezdím moc krátké trasy po městě, jen Eurooil + VIF každé tankování. Letos jsem se dostal k VCDS. Udělal jsem sérii testů dle manuálu, něco zahřátý volnoběh, a pak několikrát zátěž na třetí stupeň 1500 - 4000 do mírného kopce kopce , abych odchytil bloky 1/3/8/10/11. Všechny hodnoty mi vyšly v normě, až na množství vzduchu v zátěži. Nevím, proč ŘJ hlásí očekávanou hodnotu 803 mh/H, ale aktuální po počátěčním nárůstu na normových 870 kolem 2300ot, už jen klesá, a při testovaných 3000ot se pohybuje kolem 650-700. Jediná další věc, která vyšla mimo normu, a bude mít souvislost s váhou je Omezení vstřik. množství na základě váhy vzduchu. Hodnota 33,4 mimo normu 37-40. Turbo tlačí myslím bezproblémů v normě, nárůstovou křivku omezí N75 v rámci tolerancí tlaku, maximální je kolem 2030 mbar. Manuál dává jednu možnost: přisávaný vzduch mezi snímačem množství vzduchu a turbodmychadlem. Nicméně tohle hrozí i při volnoběhu, a tam jsou hodnoty správné.. Čtu data správně? Jak bych měl dál postupovat? Nemám s TDI motory velkou zkušenost, pokud by měl někdo dobrou radu či korekce mých závěrů, budu vděčný. Naslepo měnit váhu nebo půlit turbo nechci; ale je možné, že by třeba pomohlo čištění sání? Rozdělané jsem to neměl, to by šlo přes mechaniky já mám respekt. Pochopil jsem také, že s vyššími hodnotami váhy vzduchu mohou zvýšit objem recyklovaných zplodin do EGRu, to zase také úplně nechci (nějaké čínské aftermarket prý dávají naopak zvýšená čísla). Nebo jsou tyto hodnoty váhy OK, a nemám se tím zabývat? Předem děkuju za reakce. Naměřené hodnoty / grafy: Mimo normu: Váha vzduchu zátěž https://i.postimg.cc/V6G6hYDH/Vaha-dokumentace.jpg https://i.postimg.cc/ZRKnj9Fd/Vaha1.png https://i.postimg.cc/vT4BFpK8/Vaha2.png https://i.postimg.cc/x8Bd06rv/Vaha3.png Omezení vstřik. množství na základě váhy vzduchu https://i.postimg.cc/d337Q7hY/Smoke-Limitation-dokumentace.png https://i.postimg.cc/MKhcxpxC/Smoke-limitation-graf.png V pořádku: ---- Váha vzduchu volnoběh https://i.postimg.cc/Jn1DgYmt/Egr1-dokumentace.jpg https://i.postimg.cc/Y0PvvpFm/egr1.png Turbo https://i.postimg.cc/K8B1Yh8R/Turbo-dokumentace.png https://i.postimg.cc/jjTLw3Dv/Turbo.png https://i.postimg.cc/25x34dvY/Turbo2.png Vstřikování https://i.postimg.cc/52dtTKS1/Vstrikovani-dokumentace.png https://i.postimg.cc/qBFqXvtN/Vstrikovani.png https://i.postimg.cc/7YT6Br7m/Vstrikovani2-dokumentace.png https://i.postimg.cc/W1G4vm5Z/Vstrikovani2.png EGR https://i.postimg.cc/zB0b1wX7/Egr2-dokumentace.png https://i.postimg.cc/PfVp3M7r/egr20.png https://i.postimg.cc/CLZZWqyC/egr21.png
-
Příves je v poradku, ten jsem zkousel na jinym aute a vse funguje .. takze problem moje Octavia II .. ale je divne, ze dava jen cca 2V do zasuvky tazeneho ... kdyz by se odpalila RJ tazneho, tak by neslo asi vubec, ne ? je tam jednotka od VAPOL (ma toto logo na krabicce)... zatim jsem ji nerozdelaval .. bude tam nejakej tiskak atd. ....
-
Ahoj. No podle toho co pises to vypada ze doslo nekde na kare privesu k nejakymu problemu oxidace zkrat spstny dotek. Dalsi vec u tecto vozu je na ten rozvod na kare privesu RJ jak a kde ke pripojena bohuzel nevim. jde o to jak je cekej ten prives rizenej s ovladanej. Pokud doslo k nejakymu problemu mohlo dojit k destrukci nejakych veci v RJ proto po vytazeni nejde nic. Zkusil bych projit instalaci na privesu popr pripojit na jiny auto po revizi rozvodu a pak bych resil RJ pro prives.
-
Zdravim a prosim o radu, mam O2 1.6 MPI 75kw 2006 s taznym zarizenim - jiz bylo namontovano, kdyz jsem kupoval, ktere ma vzadu v kufru jednotku VAPOL. Vse fungovalo a bezne se s privesem pouzivalo. Najednou se stal problem, ze po napojeni zastrcky privesu do auta svitila jedna strana a po zasunuti a vysunuti prestalo svitit vsechno na privesu. Po blizsim zkoumani jsem zjistil, ze zarovky na privesu sviti, ale strasne slabe,ze nejdou svetla, blinkry skoro videt ... po promereni voltmetrem dava zasuvka za autem cca 2V. tim padem i na zarovkach na privesu .... kde muze byt problem? Pojistky v aute jsem prohlizel a zda se vse ok .. pokud by byla vadna pojistka, tak by nesel zadny proud.. ne ? jednotka VAPOL je asi mimo RJ auta napojena ... kde muze byt problem, ze dava jen 2V? v jednotce tazneho zarizeni ? v kabelazi ? v kenektoru, ale ten do jednotlivych PINu dava proud (ale maly)... kostra ? diky za pripadne rady PAOLOX
-
Přední pružiny OII, paket pro špatné cesty
jirisimi replied to mikk's topic in Ostatní (motor apod.)
Dobrý den, máte ještě pružiny na Octavia 2 na prodej? Děkuji -
memartin started following 1.6 75kW BFQ klepání v horním dílu sání and Octavia škube(cukne)při ubrání plynu
-
Octavia škube(cukne)při ubrání plynu
memartin replied to romis82's topic in 1.6 MPi 74kW + 1.6 MPi 75kW
Ahoj, chci přidat poznatek do tohoto vlákna, naše domácí 1.6 dlouhé léta cukala při ubráni plynu na každý kvalt, čím nižší, tím to více cukalo. Díky za radu ohledně spojkového snímače, lokálni mechanici už diagnozovali špatný diferák a nebo uložení, chyba opravdu nebyla mechanická. Dalo se s tím řídit, že jsem mačkal spojku před puštěním plynu. Dva snímače po objednání přes internet došli na předface (tak mám v zásobě EPS made in italy a Hella made in italy), po objednání přes kód snímače co byl na autě jsem koupil topran. Každopádně tak rok jsem se s tím nemohl domluvit. Koupil jsem od známého z A3 jetý origo a auto sice necukalo, ale visely otáčky po zmáčknutí spojky. Až po tom, co jsem si koupil diag z ali jsem si našel v hodnotách banku pro tempomat a spínač spojky. Originální dával signál, že spojka není zmáčklá (cuknutí po ubrání), originál náhradní z A3 dával signál že spojka je zmáčklá pořád (visely otáčky). Až ten topran spínal správně 0/1, každopádně jsem ho musel různě ponastavovat, povytáhnout tu tyčku aby se dotýkala pedálu, šlo to až kombinačkami. A už si užívám klidnou jízdu. -
Ahoj, chtěl bych poděkovat všem, kdo do tohoto vlákna vyzdvihli občasnou poruchovost plastového sání, resp. klapek v nich. Na švagrově ovci byly lopatky špatné, motor zněl jakoby klepal hrozně od vrchu, mechanici už říkali motor v háji dojezdit a vyměnit, známý mi nadával že jsem hňup internetový mechanik když jsem četl na fóru že to může být sáním. Auto divně startovalo, dusilo se při přidání plynu od volnoběhu, občas střílelo do sání. Fakt to dělalo jako rachot. Sehnalo se za 1500 sání, vyměnilo a auto frčí dál. @Robobrouk podařilo se vyřešit?
-
Ahoj, sháním lepší navigaci nebo jen rádio do trojkové octavie rv. 2017, mám na mysli to dotykové/skleněné - amundsen nebo columbus, uměl by ho někdo sehnat a ideálně i namontovat do auta? a v autě nemám ani tu jednotku, takže mi jde o kompletní zprovoznění, Děkuji
-
Ahoj mám problém se saharou před nastartováním se oba začnou točit na plné obrátky.Po nastartování se už netočí ani,když pustím klimu( bylo +5 °c). No a nevím jaký relé. Mám tam osazený 2x 100 a 2x 373 + v motoru 2x100. 8D0 951 253A ,7M0 951 253A. Když chci kouknout co objednat tak někde to jsou psané jako multifunkční někde zas jako pracovní proud a různé Ampéry. Ale co jsem tak pochopil tak by tam mělo být relé 40A a 70A. Ani nevím jestli už nejsou za ně náhrady jako za 100 relé je 644 relé.Nemáte někdo foto jaký tam máte relé u 1.8tsi cdaa?