Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. mám Octavia III sedan. Neví někdo o motorku zadního stěrače? Koupil jsem u Autodoc, ale nesedí tam ty díry pro montáž. Dnes jsem ho vracel, Byl asi na jiný typ O III. Potřeboval bych ten na foto
  3. Today
  4. Oprava max hodnoty pro testování start/stop....byla tam jedna nula navíc...
  5. Jestli je tam původní čerpadlo, tak bych hádal, že bude za zenitem. Moje ztratilo výkon po 150 tisících a 10 letech provozu. Jakmile bylo pod 1/4 nádrže, tak prvně to chytlo na 2-3 válce, druhý start v pohodě a při jízdě vše v pořádku. Po výměně čerpadla bylo po problému. U těchto motorů po tolika letech bych prvotně šel svíčky, cívky, čerpadlo (je nuné změřit tlak) a podtlaky (tam se ale spíše volnoběh hádá, než že by to vyloženě zdechlo) s odvětráním (většinou mizí olej - kromě hadic odchází i oba ventily). Klasické tlakové hadice kolem motoru moc neodcházejí. Klapka většinou způsobuje
  6. Ahoj rádio se mi na maxidotu nezobrazuje, řekl bych že žádné neoriginální rádio to neumí místo toho mám Maxi-k co se mi zobrazuje místo rádia
  7. ahoj, a v maxidote(maxiku) ti ukazuje aj rádio? Ďakujem
  8. Yesterday
  9. Kluci jdu si pro radu. Dnes jsem při zatažení ruční brzdy ucítil lupnutí. Při vyndání popelníku v Jumbo Boxu jsem zjistil, že je vahadlo lanka úplně šejdrem. To mi dalo impulz, že bych měl koknout na brzdy a nejlépe je komplet vyměnit. Takže jsem se pustil do práce. Demontáž třmene šla v pohodě, k zadnímu hornímu šroubu xzn 14 jsem se bohužel nedostal, páč jsem měl auto zvednuté za zadní nápravu, takže budu muset příště zvedat za spodní rám vozu aby bylo rameno prověšeno a byl dobrý přístup, alespoň si to tak myslím. Řekl jsem si že kotouč vyměním bez sundání držáku třmene, ale bohuž
  10. Platí ještě nabídka? Měl bych zájem o jeden kus.
  11. O víkendu nahozené kotouče z RSa, zbytek co měl @Raedon, díky za ně :)) Jak jsem v tom byl, rovnou jsem je hodil do barvy.
  12. chyba zadních senzorů, nebo pípáku, rozhodně začít diagnostikou, ta řekne více...
  13. Nejhorší je když na fórech radí lidé kteří tomu vůbec nerozumí viz. Patrik77. To bych max vylomil krytku oddělal lanko a toť vše. Přes tu nabíječku se to povedlo. Díky
  14. Zdravím problém se zadními parkovacími senzory octavia 3 1,8t TSI automat Při zařazení zpátečky se na displeji rádia bolero ukáže ikona vozidla s předními senzory -všechny čtyři-fungují správně a za zadním nárazníkem oranžový vykřičník a žádný senzor a zároveň to pípne. Nesetkal se s tím někdo ?
  15. Díky. No a myslíte, že to je fakt úplně stejné? Třeba můj opravář tvrdil, že se tam nějak změnila elektronika, což se mi moc nezdá. A pořadí těch jednotlivých drátků bude taky stejné?
  16. Dobrý den Nedaří se mi kontaktovat původní majitele příspěvku tak snad někdo bude vědět Uvažuji o výměně zadního obyč nárazníku za RS Zajímá mě hlavně otázka senzoru Klasicka verze je má v tom černým plastu dole RS verze je má nahoře Musí se tedy měnit kompletně senzory i kabeláž?
  17. Last week
  18. Po x dotazech na to co si myslím o řešením na KLR a z důvodu malé kapacity zpráv na fóru zde uvádím rozdíly: původní data řešení Každý nech si udělá závěr sám....
  19. VW Arteon 1,5 TSi/110 kw,DSG.Koupeno v CZ,nehavarované,najeto 148xxx-s autem se jezdí!!Cena 499.000,-KčVýbavaLED přední světla s Light AssistLED zadní světlaAutomatická DSG převodovkaAsistenti:ACC- adaptivní tempomatLANE- hlídání jízdního pruhu s aktivním vedenímINTELIGENT LIGTH ASSIST - automatické přepínání dálkových světelEmergency assistFRONT ASSIST - sledování okolí s nouzový brzděnímASISTENT rozjezdu v kopci - elektronická ruční brzdaSledování únavy řidičeOPS - optický parkovací asistent(senzory vpředu i vzadu)BEZPEČNOST:* 11 x airbag včetně kolenniho na místě řidiče* ABS, ASR, ESP, posi
  20. Tak jsem dnes nanesl na karoserii přípravek Gyeon Q2 CanCoat Evo. Samozřejmě tomu předešlo umytí, Clay, umytí, sušení, IPA a poté keramika. Výsledek je výborný, uvidíme jak dlouho vydrží.
  21. jde sundat bez poškození čehokoliv, je třeba vystrojit obložení prahu, sloupků, těsnící gumu, sedačky.....dělám to tak běžně nejprve ale zkusit odemykat při připojené nabíječce
  22. Ale tapec u zavřených dveří nesundám ne?
  23. Ahoj, Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004. Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně.
  24. Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl kompresor až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
  25. 25500 už je veľa, system napiše že je prekročený rozsah.
  26. Spekuluji, ale je klidně možné, že právě tou vysokou teplotou chladící kapaliny může dojít k tomu, že se vypíná vše zbytné, co bere motoru výkon, aby se tolik nenamáhal a neohříval. Vím, že tyhle motory (pokud je to 75kW, kód si už nepamatuji) jedou na vyšší teplotu, ale 105-106°C už je docela dost.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...