Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. S tlakem oleje jsme si taky uzili.... Jakou specifikaci oleje mas...
  3. použij bužirku o něco menší nežli hlavička žárovky, a je to bez potíží
  4. Today
  5. A netahat klestema, leda je obalit treba izolackou, zarovicka jinak praskne 🙂 Pak je to teprve sranda vyndat
  6. Ja jsem od dekarbonizace upustil. Necham to tak jak je, motor slape jak ma. Kdyz je mraz tak akorat chvilku (2-3 sekundy) cvaka, nez se vsude dostane olej. Jinak po koupi jsem udelal preventivne rozvody, vsechny filtry a olej. Je to zaklad pri koupi jakehokoliv ojeteho auta. Ikdyby se prodejce dusoval, ze to udelal
  7. Beru to jen ze zvědavosti. Jak se může snížit hluk po dekarbonizaci?
  8. ÖImluva vsem adminum , psal jsme to z mobilu a nejak se nepovedlo , je to tam vickrat. @Radas Je mi divny ze tam neni ISO a tech plusu tam ma nejak moc , na muj vkkus a na octu 1 . Mam 2 a tam by to odpovidalo , ale je to jen muj dojem treba uz to je mezi verze nez presli na 2 a zacali pozivat canbus sbernu pro komunikaci .
  9. Skusim co najskor zmerat tlaky a popripade skontrolovat elektriku a dam vediet dakujem za odpovede Mozem sa drzat tohoto?
  10. Na volnoběh je 0,9bar málo, 1,1bar je na hraně, DP říka minimálně 1,2bar při vodě na 80 stupních. To že to prve začalo hlásit při vyších otáčkách (kdy má čerpadlo přepnout na normální tlak a modré F22 musí proto sepnout, to se nedělo a proto hláška nepřekračovat 4000ot), a nyní po dalších km to hlásí nízký tlak už i jen na volnoběh (kdy čerpadlo tlačí jen redukovaný tlak a musí být sepnuté hnědé F378 a to tedy taky není), tak to ukazuje na zhoršující se problém, kde se někde zvětšují vůle nebo přestávaj těsnit ventily ostřiků nebo něco přicpalo koš ... Když změříte tlak dnes, bude st
  11. To máte pravdu, když jsem koupil ojeté auto, tak jsem jako první udělal rozvody a nechal jsem vyčistit motor pomocí dekarbonizace vodíkem a potom tam šel nový olej. Po koupení jsem s autem najezdil asi 2000 km, než jsem tohle udělal, a po dekarbonizaci se snížila hlučnost motoru za studena, ale také se snížila i spotřeba.
  12. Nájsť na you tube videjko a vyladiť na prevodovke celý mechanizmus radenia. Možno pomôže.
  13. Pred rozborkou sa tlak nemeral kedze nebol dovod. Vymenili sa piesty, dali sa nove rozvody a medzistena plus novy riadiaci ventil vacky. Po zlozeni auto islo normalne. Po cca 300 km sa prvy krat ukazala hlaska neprekracujte 4000 otacok, ale len vtedy ked som auto vytocil cez cca 4000. Po prejdeni dalsich cca 200 km sa zacala na volnobehu ukazovat aj hlaska nizky tlak oleja.Zmeral sa tlak a vsetko suhlasilo podla udajov ktore tu niekto zavesil. Aj za studena aj za tepla. Na volnobeh po zahriati to ukazovalo 0,9 a 1,1 baru.vymenili sa teda obe cidla a nepomohlo. Hned po zahriati vyhodi na volno
  14. A opravit nejdou, respektive co s nimi je ? U Octavia II FL pozor, protože i halogeny mají čočky a jsou dost podobné s Xenony ?
  15. Ahoj chcel by som sa spýtať na hlavné svetla pre O II FL xenon. musím kupovať komplet celé svetlá pre auto keď je elektronika OK? hľadal som podľa čísla dielov 1EL 247 052 alebo 1Z1 941 015F a často som našiel sidce HELLA ale bez nápisu OCTAVIA, a za 100€ sa mi zdalo, že nemajú XENON. a za origo svetlo dávať 350€ a viac sa mi teda nechce. Prípadne nájdem návod ako prerobiť Anglickú verziu na EU? viete poradiť? Ďakujem pekne.
  16. @Konny Tak aspoň nejsem sám [emoji16] od tý doby radši moc okna neotvírám pro jistotu [emoji3] jinak díky za ten sub [emoji4] právě jsem přemýšlel co tam dát a moc jsem toho neměl [emoji16]@Luk.ass já jí kupoval kolem 800 no ale stejně jde poznat že to asi není origo jelikož když dojede okno až dolů je stejně trošku výš než předtím a to jsme se ho snažily dát co nejníž ale přišlo nám s kámošem že to lanko je možná kratší? Nevím je to rozdíl necelej půl cm tak jsme to nechali být hlavně že se to zavírá a otvírá [emoji846]
  17. @Ado852písni číslo té chybky. Sací ventily jsi očistil už dříve, ale ten EVAP je tedy stále původní? Pokud otestuješ sondu, projde to nebo stále ne? Jak vypadaj svíce nyní po delší jízdě? Sonda holt stále vidí bohatší směs ... Zkus smazat adaptace i pamět a proveď jízdu pro vytvoření Readiness 😉 Ty otáčky motoru při jízdě bez kvaltu, nevím, že by bylo BZB tak blbé ... 😀 Dělá to neustále, studený, teplý, na vyšlápnutou spojku to nezareaguje? @palocermak1Kdo dělal GO? Tlak mazání před GO někdo měřil? Holt mu to po rozborce a složení motoru někde utíká, možností je moc, nech prve změřit
  18. Kéž by se mi teď podařilo sehnat něco podobného. Ať slouží 🙂
  19. Zdravím. Poslední měsíc nechce startovat napoprvé, vetšinou chytne min po 5 točení. Po zatočení má snahu, ale hned spadne, když sešlapnu plyn, tak i vyletí do otáček, ale ani to nepomůže. Po nastartování jede úplně v pohodě, žádné kolisání, prostě vše ok. Když je motor zahřátý, tak nastartuje napoprvé, ale s malou vynechávkou, jakoby chtěl spadnout. Už mám rady od různých servismenů, že to jsou střiky, ale moc se mi to nezdá. Nemá někdo zkušenosti s touto závadou. Š.Octavia 2 1.9 s DPF r.v.2008 Děkuji za rady David
  20. Yesterday
  21. No tak to jsem rád no.. 😬
  22. Prodám letní pneu 2x Pirelli Cinturato P7 235/45/18Vzorek 6 mm a 2x Landsail 7mm.top stavCena za všechny 4 ks - 6000kč Dohoda možná https://auto.bazos.cz/inzerat/132669898/letni-pneu-2354518.php
  23. Caute uz som v koncoch. 1,8tsi po vymene piestov, rozvodov, olejoveho cerpadla........................... po zohriati na volnobeh cervena hlaska nizky tlak oleja a opacne ak auto trosku ponahanam tak zas vyskoci oranzova hlaska neprekracujte 4000 otacok. od generalky nabehanych cca 1000km.olej sa uz netratil a auto aj dobre jazdí. myslim ze ma trosku ostrejsi zvuk ale neviem porovnat. teraz vymenený olej po 1000 km a aj cidla tlaku oleja a problem stale ten isty dakujem za kazdu radu
  24. Tak po kratší odmlce navazuji.... Akuálně po podrobné diagnostice u známého v servisu, proměřil všechny hodnoty a nenašel žádnou zásadní zavadu na lambdě ani váze vzduchu. Podrobně taky prověřil funkci PCV ventilu, kde shledal, že po odpojení přední hadice a ucpání otvoru se motor sklidní a jede víceméně v normě. Tedy v podstatě konstatoval, že skoro jistě to bude vadným PCV.... V souvislosti se závadou eviduji z palubního počítače také zvýšenou spotřebu na volnoběh i při jízdě. PCV jsem měnil v roce 2018 za original Hengst označení "06H 103 495 AH" , úplně původní z výroby
  25. já jezdim už nákej rok na 75W gl 4 od parama a nepozoruju žádnej problém
  26. já bych skusil dát jinej termoventil co je na palivovim filtru nebo sehnat filtr co ho nemá
  27. egr bude zralej na výměnu a turbo taky
  28. Mě prdnul ten plastovej jezdec plus namotany lanko 20.prosince, tak jsem koupil novou za 5kil a zase jede jako za mlada.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...