All Activity
- Today
-
mis12 joined the community
-
Luboš Komber joined the community
-
Mihre joined the community
-
Rozhodně bych nešel na SW dřív po jedné, nejlépe dvou výměnách oleje 🙂
-
MiloslavP joined the community
-
Mám obavu, že pokud na to auto není připravené, tak to jednoduše nepůjde, jestli si dobře vzpomínám, co jsme to měli někde před 20ti lety, tak to bylo uchycené do podlahy a ve sloupcích byly nějaké matice pro přišroubování.. Neříkám, že jsem viděl všechno, ale s dvojitou podlahou v kufru jsem to neviděl nikdy, to může být další trabl.
-
Jirka8 started following Calouneni loketni operky
-
Zdravim.. chtel bych si precalounit loketni operku, ale zaboha se nemuzu dostat dovnitr, pri paceni naslepo nejak nemuzu najit mozne zobacky k odemceni. poradil by nekdo?
- Yesterday
-
maros started following Montáž oddělovací přepážky MTX 9-66
-
pavlikstan joined the community
-
Dobrý den, poskytl by mi někdo radu nebo návod na uchycení dělicí přepážky MXT 9-66? Nenapadá mě žádný bezpečný zpsůob uchycení. Děkuji
-
vowdiking joined the community
-
-
Jirkaaa joined the community
- Last week
-
8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
-
Luki@007 started following Vybíjení baterie u Octavie I
-
Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
-
Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16. Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄
-
maros started following motorek and Radio z Číny
-
Motorář by ti měl říct jak s tím jezdit 😄 Ale golden rule je, jezdit s tím chvíli - do 1k km. Vyměnit olej. Pak 8k km jezdit piánko, do 3k otáček. Vyměnit olej. Pak tomu šlapat po zahřátí :))
-
Ahoj. Je to kazdyho vec jestli pujde do origo nebo do ciny. Cinan je relativne levnejsi ale!!!! ne zase o tolik. Radia v cenove relaci do 3000 nestoji za nic. Dalsi relace je od teto castky nahoru u nasich prodejcu az do 12 13 000 v cine cca za polocku max fo 75 procent teto ceny. Prodejcu je v cine mraky ale jebtreba vybirat Isudar je jeden z nich nevim jakted ale jednalo se o kvalitni zbozi ja ho mam taky. Podofo je dalsi ,ale je treba hledat po diskusich a forech je toho spousta tady na fcb skupina isudar cz/sk radia z ciny taky na fcb chce to hledat jednoznacne a radio nej v podstate neexistuje kazda nahrada ma nejaky mouchy.
-
4x4 nemám,ale i kdyby tam dvouhmota byla,tak se nesype jak u tdi,je to tak ne?Chci vyměnit spojku,najeto 115 tis poctivých,ale skáče se s tím jen po městě, takže má našlapano jak při 300 tkm.Lamela opotřebená není podle mě, zabírá v pulce pedálu, ale dost naprudko,po 15 letech vyschl tuk na drážkovým hrideli a je asi načatý ložisko. ložisko
-
Ahoj, vyplatí se ještě v dnešní době kupovat za drahé peníze radio z Yetti nebo rovnou vzít Čínu, popřípadě máte o tom někdo přehled, co vzít?
-
Já dvouhmotu mám ale nevím, jestli to neni kvůli tomu, že mám 4x4...kód motoru mám taktéž CDAA.
-
U CDAA s manuálem je 2-hmotovy setrvačník,nevíte někdo?Stačí u spojky jen vyměnit ložisko,lamelu a přítlacak?Jakou značku spojk.,sady byste doporučili?Sachs, LuK nebo Valeo?
-
No škoda,že jsem tenkrát nedal přednost to udělat u tvého kamaráda.Bál jsem se,že 300km nedám. No dával tam jak říkal od firmy ENGINETEAM jen jsem vyloženě trval ať dá napínáku a řetězu novou verzi.Tak jsem zvědav co tam najdu.A pak co mi řeknou,už to slyším,že možná práci budu mít zdarma,ale materiál si zaplatím znova.A nebo taky nic. A pak už asi po přemýšlím kam to dát jinam asi u tebe v Brně nebo Garnyho.No to musím ještě pořešit ,ale teďka už vím,že to nebude na počkání a musím počkat min 2 dny než zaschnout tmely.
-
To je jednoduche... nedal tam original retez... je to proste blato... byt tebou tak si to necham udelat znovu a z originalnich dilu...
-
Ahoj všem. 1.8tsi cdaa 2009.Potřebuji radu co by mohl na rozvodech mechanik pokazit,které měnil před 6 měsíci.Auto jede pěkně olej nežere,ale co je špatně: Auto,když jsem dostal po rozvodech tak jsem koukal doma na diagnostiku a měl 0.6 napínák no vykašlal jsem se na to.Najel jsem cca na ně 8000km a už je napínák na -2,49 o víkendu kouknu průzorem jak na tom je. A pak budu řešit reklamaci,snad pochodím. Pak mám nový zvuk při studeném startu začne něco přerušovaně ( jako když vysavačem trubkou uděláte na něčem podltak i ten zvuk je skoro stejný Hmm ,nic, hm, po jízdě třeba 5 km už to nedělá) a jde to někde v místě alternátoru,olejový filtr a rozvodů.Ten filtr jsme dával nový originál škoda před tím jsem měl Mann.Nebo možná vodní pumpa i když je na druhý straně,ale dost se to rozhléhá. Tady u toho zkusím vyměnit alternátor,napínací kladka Ina a řemen originál.A ještě dám nové cívky Zn.Beru a kouknu na svíčky,ale ty tam jsou cca 10 tis km tak jsem zvědav jak budou vypadat . A pak jeden zvuk motoru,který mě pořád otravuje na jiném fóru to nazval kňouravý zvuk a ten mám i já. A byl jak před rozvodná tak i po nich stejný. Při jízdě se zařazeným kvaltem i bez plynu to kňourá.Když sešlápnu spojku nebo dám neutrál tak je ticho. Tady bych to odhadoval na nějaká ložiska ve spojce a převodovce.Možná i olej by chtěl dát nový do převodovky má to najeto 235 tis.
-
Ahoj, mám stejný problém . Přišel jsi na něco? Auto mám v servise a na nic nepřišli. georg998@seznam.cz
-
Čo takto pozrieť gumičky na vstrekoch
- Earlier
-
to je potom dost nefer ale, ze uprednostia takto niekoho pred inym len kvoli tomuto. tak niekto si da poistenie, niekto neda. tak ci onak by mi to mali dat do poriadku.
-
typ motoru BKC . ČÍSLO chyby si nepamatuji vyskočilo to při 60 km rychlosti
-
Stáhni si Dílenskou příručku, tam to bude. Když jsem měnil rozvody, tak jsem je pouze nastavoval dle příručky o žádným synchronizačním úhlu jsem nečetl. mám stejný motor.
-
Cislo chyby,jaky motor -kod motoru - mas ?
-
Tak proběhl větší servis. Auto dostalo nové rozvody, na staré bylo najeto sice jen 70tis km, ale 9 let. Vodní pumpa už lehce propouštěla, napínák řemene cca v půlce. Nové rozvody komplet originál VW: -rozvodová sada -vodní pumpa -napínák řemene příslušenství+drážkový řemen -řemínek olejového čerpadla+gufero malých prsíček+přetěsnění vany, když byla dole -nová volnoběžka altíku INA Dále pak klasika nový olej Ravenol VMP 5W30+filtr
-
Rozsvítil se mi motorek na na palubovce , diagnostika říká že je to klapka motoru . Auto je jede normálně . nebo bude ještě závada ještě někde jinde