Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Tak se mi nakonec podařilo povolit i to velké jakoby víko. Je to normálně pravý závit. Ale rukama to povolit nešlo. Musel jsem vzít větší kladivo, kus ploché oceli a opatrně střídavě bouchat do těch výstupků na víku pomalu se to uvolnilo a začalo otáčet, Bohužel gumové těsnění pod tím - teda jeho spodní část se zřejmě dlouhodobým působením výparů benzínu "stala doslova nutelou, kterou bylo možné namazat na chleba. Když jsem těsnění stahoval z čerpadla, tak se zřejmě celkově ještě natáhlo (zvětšil se obvod-délka), takže potom to s tím znovu zpět zkušebně nasadit nešlo (nutelovou mazlavou část jsem odstranil a nechal jen tu pevnou) protože se tam krčila a vadila ta protažená část.... No zkusil jsem zkušebně napojit to čerpadlo na 12 V zda půjde poznat, jestli to teda jede (samozřejmě po vylití benzínu, jelikož do nebe ještě nechci....drátky při dotyku u konektorů jiskří....) ale jen to tak bručelo, z čehož jsem bohužel nepoznal, zda to je zvuk otáčení čerpadla, nebo že by bylo nějak spálené.....samotné čerpadlo se mi z obalu vytáhnout nepodařilo..... Nemáte někdo tip jak poznat, že čerpadlo jede ?
  3. Zdravím chlapy, mám Octavia 3 1.6TDI 81KW, 2015, najeto 113k a mám s ní tyto dva problémy níže. Než se začnu modlit k bohu, možná mi pomůže tady někdo z vás. :) 1) Pokud zatočím jen lehce doleva, auto začne dělat příšerný bordel z levé části auta. Mně to přijde odněkud od kola, ale někomu to přijde jako z levé části motoru. Nejprve to dělalo jen v "plném rejdu", ted už stačí jen lehce pootočit volantem doleva. Jakmile volant srovnám, je po zvuku. Tento "bordel" auto dělá zvláště, když šlapu na plyn. Jakmile sundám nohu z plynu, zvuky jsou nepatrné. Před měsícem bylo měněné levé ložisko a levý homokinetický kloub, před Vánoci také kotouče a destičky a bohužel výsledek žádný. Otci (mechanik) také přijde jako kdyby zvuky ani nebyly mechanické, spíše jako když vyleze nějaká hadička. Auto jsme testovali nahoře na zvedáku, otec pod ním, ale nic neviděl.. Zvuk je velmi otravný a už jsem z toho dost neštastný. 😄 Poté, co jsme to již vzdali, bylo auto i v Tukasu a po 2 hodinách mi ho mechanik stejně vrátil, že neví co s ním. Známý má již "čtyřokou" Octavii, rok starou a najeto 15k a má stejný problém. Možná jste již tedy také někdo řešil ? :) 2) Za studena auto, než se ohřeje, šílené píská. Vyměnili jsme řemen u altíku a auto píská dál. Řemen jsme poté potřísnili nějakým speciálním lepivým sprejem a bylo po pískání. Nicméně druhý den ráno opět tento zvuk v plné parádě nastoupil. Dočetl jsem se tady od vás, že Octavia 3 údajně trpí na vodní pumpu (obvykle právě kolem 100k) a mohlo by to být tím. Chci jsem se zeptat na váš názor zda by to opravdu mohla být vodní pumpa než jí vyměním i s rozvody ve 113k. Pumpa mi totiž zatím nevytekla a motor se také nepřehřívá.. Problém trvá cca od Vánoc. Předem moc díky za všechny případné rady !
  4. Sem hodim naky video z kamery 🙂
  5. jako cesty jsou totálně prázdný, říkáme tomu odborně czech ring 😄 o víkendu jestli sem asi za 100km potkal 10 aut...
  6. Taky nepozoruju nejakou brutalni zmenu 🙂 Samozrejme je provoz mensi a spicky jsou vyrazne klidnejsi, ale prazdny silnice leda v noci 🙂 Btw chlapi co myslite, ze nebude jako driv? Pokud nas ten vir nevyvrazdi, tak neni duvod ne? 🙂
  7. Rolbař

    BOLERO

    couvací kamera nelze, funkčně jsou rádia stejná
  8. Auto po tyzdni konecne doma [emoji122] Vymenene celne sklo, komplet kotuce a platnicky, manzeta na pravej poloosy a pravy predny zvisly cap.... Este bude nasledovat pretesnenie tandemu a vymena priruby pri tandeme, kadial pravdepodobne mizne voda z chladiaceho okruhu... Teraz mozu nasledovat take tie male domace "tjuuuningy" [emoji2510]
  9. Prodám autorádio Škoda Symphony MP3 pasující do Octavie 1 a Superbu 1. Včetně kódu samozřejmě. Přidám i kastlík pod rádio z Octavie 1.
  10. Omlouvám se, vytáhnu obligátní dotaz - neseká se chcípací klapka? Immo - třeba se pletu, ale nechová se normálně tak, že bez čipu normálně nastartuju, ale za pár vteřin to immo chcípne? Tj. nehledám chybu v immo když nenastartuju?
  11. Tak já nevím, jak u vás, ale tady na Ostravsku kdykoliv někam přes den jedu, tak provoz jako normálně a na většině křižovatek dávám přednost víc jak 2 autům 😄 Každopádně letos to bude jen tuzemská dovolená a bude všude plno, protože řada penzionů nepřežije současné moratorium 😞
  12. milanco

    BOLERO

    Zdravim vas chcel by som sa opytat nieco ohladom tohto radia: 1. Nasiel som ho od Blaupunkt (taketo mam teraz) a druhe od Delphi aky je medzi nimi rozdiel? Ked som pozrel na jedno aj na druhe tak zo zadnej strany su ine. 2. Da sa k nemu pripojit cuvacia kamera ked mam multifunkcny volant? Obr. 1 Delphi Obr. 2 Blaupunkt
  13. Menil jsem komplet i kdyz to jeste nebylo uplne nutny. To neni dil, na kterym se setri
  14. Lamela se meni, jen pokud by jsi ji spalil, ale pokud spojka klouze opotrebenim, tak se meni komplet.
  15. Hm, je v tej trubičke diera? Nemôže to byť trubka, ktorou ide mierka oleja? Nič iné ma nenapadá 😄
  16. Zdravím, v nejbližší době mě asi nemine oprava spojky, v kopci už to asi nějak prokluzuje, domnívám se. Nevíte zda v tom případě je optřebovaná pouze lamela a stačilo by namontovat pouze lamelový koutouč ? Tedy ne kompletní spojku s přítlačným talířem a nevím čím vším ......? Díky za případné názory a rady.
  17. Zdravím, nevíte někdo odkud tohle mohlo vypadnout při sundavání vany a plastu co je nad vanou, je to plastové.
  18. takže hadičky už se mi to povedlo odpojit. Na tom L-ku je na kraji u čerpadla část, na kterou se musí zatlačit a pak to jde vsunout. Ale nevím, jak se povolí to velké plastové jakoby víko, které drží to čerpadlo dohromady s plechem karoserie, zda je tam závit, nebo zase jen nějaká pojistka.......Zkoušel jsem točit - povolit jako závit, ale nepohlo se to......
  19. Ahoj. Nechci delat agitaci a nekomu neco rozmlouvat , ale tu redukci nedavej ,jsou to vyhozeny penize , nic se nezmeni, reseni by se nabizelo , pokud chces , ber to jako alternativu ne reklamu , koncernovy anteny jsou delany tak zem zesiluji i sum , je to na dyl ,nebudu to rozvadet , ja jsem trosku hledal a nasel antenu ktery je trosku jinak delana , zesiluje jen to pasmo ktery ma , je tam trosku jinak postaveny zesilovac , a tak sum se nezesiluje pouze signal , pak nedochazi pri prijmu k tomu co popisujes , ze stanice zapadne do sumu , tady to jede porad stejne a pak to vypadne , ale to uz je v podstate bez signalu , shrnuto , zesilenim sumu dojde k zahlceni vstupniho dilu na radiu proto , se sum objevi i v reprakach . Tady je odkaz http://www.correct.cz/detail.php3?typ=Aa8.3&odvetvi=auto.aant Pouzivam ji taky , jinak bych o tom nepsal u me se signal na cinanovi zlepsil cca o 20 procent , prave v mistech kde koncernova antena uz nepobirala , kamos kterej si poridil cinu , posouchal pouze jednu stanici , po vymene , v pohode a ma jich asi 10 signal nepada , hraje to stereo i v mistech kde to nehralo vubec . Upozornuju predem ze ta antena neni zrovna levna ,ale investice se vyplati , ale zalezi pouze na tobe , tato firma je velice vstricna , pokud by si opravdu mel zajem , doprucuju ofotit , spoj pod antenou pod tapecem , a to pak poslat z objednavkou , vyhnes se problemu z konektorem , pokud tam je jinej nez maji oni , odborne ti to prekonektorujou a nakrimpujou , odzkouseno taky jsem tam volal , ochota a vstricnost , naprosto v pohode . To je asi vse , rozhodnnuti je na tobe , dve anteny tam mas , ale ta druha je jen na Am pasmu tusim ,nejsem si jistej . Zalezi na tobe , pokud by si si ji objednal dej vedet napisu ti jak na ten tapec , jak na to aby si se dostal k tomu spoji. PS: Cina ma v pribalu redukci na jedny strane je to co se strka do radia a na druhy protikus proti originalnimu konektoru v aute , z tohodle udelatka , cumi drat byva zelany , TENE JE POTREBA pripojit k dratu kterej je na svazku z autoradia , ma oznaceni AMP/ANT . Pokud to nemas zapojeny zapoj to signal se zlepsi pokud to mas zapojeny , plati ctext nahore ode mne . PS 2: pokud to tam nemas budes si to muset koupit , cena je cca 150-200 Kc , je to konektor DIN /FAKRA , opet z toho cumi drat , mam to taky , v dobe kdy jsem si kupoval to radio tak to cinan este nedaval jako pribal .
  20. no to nevím,ale já tam měl rýhy kolem dokola,po celé činné ploše olej měním vždy na podzim a znovu na jaře cca po 6 tis km
  21. Změř výšku od středu kola k hraně blatníku,ve předu i vzadu 38cm,RS má 36,5cm. Uložení se tak nevymačkává. Já 660tis po Praze a uložení origo. Přeměř výšku. Ale ty máš špatné tlumiče. Vyměnit nejlépe všechny 4 a lepší,třeba Blistein B4.
  22. Jak se vakuovka může vydřít,rýhy,která je mazaná motorovým olejem.....
  23. Nevíte jaký je systém odpojení hadiček, které jsou na palivové čerpadlo napojeny s L-koncovkami ? Čerpadlo mám pod pravým zadním sedadlem. R.v.je 98. Čerpadlo je na 99 % vadné, potřebuju ho vymontovat, ale netuším, jak odpojit hadičky..... Díky za info
  24. Nazdar. Motor točí a nenaštartuje? Raz som mal týždeň požičanú Octavia 1 1.8, auto sa vyplo aj po ceste len tak, potom nešlo aj hodinu naštartovať, len točilo a točilo. Tiež tomu blblo centrálne uzamykanie aj immo, nakoniec to ale s tým nemalo nič spoločné a bol to snímač vačky. 😄 Ale spojitosť by mohla byť aj s immo. Skús napichnúť na VAG.
  25. No pro všechny... Eco kapky jsou zavřené do 3000 otáček... Tj přiškrcený průtok... Nad 3000 se přepínají na full průtok a minimalni odpor... Zkouška je velice jednoduchá... Podívat se, jestli nad 3000 ot se přepínají... To řeší podtlak... Snímač je na druhé straně a ten jenom dává ECU motoru že je prestaveno ... Osobně jsem s tím jezdil půl roku... Vyměnil halluv snímač a byl klid. Pro jistotu i to gufirko...
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...