Přejít na obsah

Gaucman

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Gaucman's Achievements

0

Popularita

  1. Ten člověk s výměnou klapky a čidla jsem byl já. Příznaky naprosto stejný - start OK, pak během krátké doby vyskočily otáčky zhruba na 2500 otáček. Většinou pomohlo vypnout motor a nastartovat, někdy však ne a zbývalo jen čekat, až to přestane. A při tom znovustartování to nechtělo vůbec naskočit, škytalo to jak traktor v posledním tažení a až po mnoha marných pokusech se motor milostivě a pomalu rozběhnul. Nechal jsem měnit klapku sání - byla v závadách, ale tím to nebylo. Teď mi leží doma nejspíš dobrá původní klapka, protože ta nová (za nějakých šest a půl litru) se v závadách taky občas objeví, když to omylem podusím. Strávil jsem dlouhý hodiny hledáním na netu, než jsem zjistil, že to dělá právě čidlo teploty vody (údajně ne až tak neobvyklá závada). Nechal jsem asi za pětikilo vyměnit čidlo a od tý doby mám pokoj.
  2. Tak motor šlape v pohodě, takže to bylo tím teplotním čidlem. Díky za pomoc.
  3. Dneska jsem dal vyměnit čidlo teploty vody, dám tomu pár dní a uvidím. Pln nadějí doufám :-)
  4. Trochu jsem potrápil google na téma teplotního čidla na vodu, našlo se více lidí se stejnými problémy a měli podělaný právě teplotní čidla. Vzhledem k tomu, že to čidlo zas tak moc nestojí, nechám ho hned v pondělí vyměnit. Každopádně dám vědět, zda to k něčemu bude. Každý ráno jezdím do práce kousek autem, takže behem týdne by se to mohlo projevit.
  5. Sentinel: Díky, věděl bys ještě prosím, co to bylo za čidlo? V autech se zas tak moc nevyznám, alespoň ne v moderních motorech, takže netuším, jestli je tam těch čidel víc. Ale za pokus to stojí, vyměnit ho. To, že byla výměna klapky asi zbytečná, tak to už vím taky, 5 tisíc v kopru a nejspíš zbytečně. Bohužel, všechny příznaky ukazovaly tímto směrem, takže to byla první věc, po které se šlo.
  6. Zdravím všechny, v červenci jsem si koupil Octavii, r.v. 98, motor 1,6l, 74kW. Tachometr 130tis, servisní knížka poctivě vyplňovaná, stav auta tomu odpovídá. A asi jsem našel i důvod, proč to auto původní majitel prodal (Německo). Vždy, když je počasí trochu chladnější (zhruba pod 15°C), tak krátce po výjezdu s autem, zhruba do 1km jízdy, samovolně vyskočí otáčky motoru a to tak, že se za volnoběhu drží zhruba na 3 - 4 tisíce/min, za jízdy to samozřejmě více táhne. Jedenkrát za deště mi to udělalo asi 5 vteřin po startu. Stačí však zastavit, vypnout motor a znovu nastartovat a už to znovu neudělá. Problém je s tím startem. Někdy nastartuju snadno, ale někdy taky můžu motorem točit dlouho, než se to doslova "rozkucká", musím u toho prošlapávat plyn až k podlaze, aby se to chytlo. Jakmile je asi motor zahřátý, tak už je to všechno v pořádku. Nemohu ani za nic přijít na to, čím by to mohlo být. Nechal jsem už měnit škrtící klapku, v servisu mi řekli, že ta původní klapka byla načtena dvakrát v závadách. Bohužel dnes (pár dní po opravě) mi to udělalo znovu, asi 1km od domu. V létě, za teplýho počasí, se mi to nestalo. Napadá mě, že by mohla být na vině řídící jednotka, nebo snad i lambda sonda, ale tomu moc nevěřím. Díky za každej nápad, bo už mnou cloumá zoufalství.
×
×
  • Vytvořit...