Přejít na obsah

Soli

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Soli's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím, dokázal by mi někdo poradit co s autem, ráno jsem s ní jel a už hulila jak traktor zhruba po 4 hodinách sem dojel na kraj cesty cca 150m a zdechla. Lítaly otáčky, bílošedivej kouř, nešel přidat plyn nad 2000 otáček, ale nastartovala a běžela, po odtažení už nastartovala a zdechla hned, takže jsme začali u nafty, vyměnili filtr dali jinou naftu a nic ikdyž malinko se to zlepšilo ale stejně po startu za cca 20s zdechne. Nevíte někdo co to může být? Diagnostika: 17655 - řídící vstřik 18045 - sběrnice centrální elektroniky 18043 - sběrnice motor\klima 19557 - motor úrovně víření asi Potom můj vag jěště vypsal dvě čidla a to teplota oleje a teplota chladící kapaliny zkrat na plus. Pokud někdo víte poraďte. Diky
  2. Tak jenom doplním že diagnostika vypsala sporadickou chybu na lambdě, moc bohatou směs, a další prkotiny ale presně co vypsala nechám vytáhnout z wagu :-)
  3. Ahoj jsem tu z novými problémy. 1. Starty Za studena auto chytne začne se dusit až skape úplně, ale jenom když svítí chyba motoru. Pokud se na diagnostice smaže chyba starty jsou ok, pokud chyba svítí tak začíná Sajgon, blbnou starty tak přidám hned plyn srovná se to a chci vyjet auto zabere a najednou stojim otáčky na 800 a nereaguje na nic. Možnosti asi jsou : Váha vzduchu, škrtící klapka, regulátor tlaku, špatná lambda sonda, teplota vzduchu nebo motoru, kontakt jenom u něčeho nebo fakt už nevim. Setkal se někdo stím? 2. Posilovač brzd Dá se nahradit u motoru AZJ posilovač nečím jiným než originálem? Rozdíl v tom co tam je a kterej sem koupil je rozteč šroubů u brzdového válce, takže sem koupil i válec na novej posilovač, dalo se to do auta zdálo se že je vše ok ale začalo to blbnout. Otázka tedy zní zda se to vůbec dá takle nahradit a je třeba jenom doštelovat posilovač nebo je to na p... ??
  4. No upsal je to AZJ :))
  5. Zdendo prosím ještě o rychlou radu, jaký svíčky? Koukal jsem na díly http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/101000033af-zapalovaci-svicka-fabia-octavia-octavia-2-superb.html tak jestli koupit origo nebo zkusit ty na LPG, co jsem četl nahoře tak spíš asi origo ne?
  6. Ahoj tak dnes už všechno vyměněné, auto hřeje jak tank, olej je taky hotovej dal jsem tam shell 10W-40 tak snad dobrý protože ráno jela 200 a úplně v cajku. Rozvody jsou taky hotový takže snad cajk. Filtr na plyn je taky tak už jsem snad udělal všechno co jsem mohl :)) jinak ještě dotaz mám typ motoru AQJ tak doufám že tam nejsou nějaké chyby :) ??
  7. Termostat to vážně je to mi potvrdil ičlověk z Litvínova kde jsem byl na kontrole plynu, protože sáhnul na hadici a říká tahle má byt studená protože jde z chladiče a vy jí mate vařící takže už je koupenej a jde se do něj. LPG je bohužel AG system který je napojený na čidlo teploty motoru taže proto spouští při cca 70 - 90oC, nejde stím nic udělat ale až bude termostat měloby to být ok říkal mechanik mělo by to hřát bez problému. Jinak výkon motoru atd s plynem je paráda tahne jak kůň. Jediné co mi pán ze servisu na lgp doporučil vyměnit je tam nějak filtr a stojíto 500 takže to udělám. Olej začnu sledovat ale nevím co tam dát, jestli syntetiku nebo polo. Mám zkušenost s 10W-40 v naftových motorech ale u benzínu si nejsem jistý. Rozhodně na tom nechci setřit protože se to nevyplácí :-) Jinak lambda je asi špatná na diagnostice je to sporadická chyba a hlásí to malou účinnost katíku, auto má najeto 135tis. km ale asi to bude chtít vyměnit. Celkově zatím velká spokojenost s autem tak doufám že to vydží ;) jinak děkuji za info Zdendo a stopro napíšu kdybych potřeboval něco prokonzultovat ;) díky
  8. Zdravím všechny, před několika dny jsem se stal hrdým majitelem Octavie 2.0i 85kw 2002 + LPG. Dovoz holandsko a stejnej system plynu nějaký AG. Jezdí to krásně ale začly se objevovat chyby. První je teplota, jedu do prace 35km a na 5ku cca 3000ot\min a teplota místo aby šla na 90 tak klesne až na 70 stupňů což asi neni nic tragického ale plyn se spustí při 90 takže jedu jenom na benzin než abych ušetřil s LPG. Ve městě dojdu na 90 a cajk a to během chviličky. Nebo když stojím na místě teplota stoupá ale jak jedu plynule na tempomat třeba tak se na 90 nedostanu. Z toho co jsem si tu našel a přečet jde asi o termostat takže se v pátek vymění a uvidim pokud nemáte někdo ještě jinou radu :) ?? Další závadu na tomhle autě jsem si taky prošel a to byla signalizace poruchy motoru, měl sem strach tak sem zajel do škodovky na diagnostiku, pán byl velice ochotný a juknul na to, zjistil malou závadu na lambda sondě smazal a je to cajk a pozor vše zadarmo :)) což bylo od nich milé. Jinak se zkusim prokousat tímto forem a zavadami ale kdyby někdo chtěl muže mi poslat linky na to co si hlídat u tohoto auta a motoru. Jinak ze škodovky jsem měl strach ale zatim paráda.
×
×
  • Vytvořit...