Přejít na obsah

Dyno_CZ

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Dyno_CZ's Achievements

0

Popularita

  1. Přesně tak, chci aby nebyla napájená pořád, ale zároveň abych měl možnost ji odpojit od napájení kdy já chci. Původně jsem ji chtěl připojit třeba k autorádiu (Stream bez mp3). Ale nakonec asi vyhraje ten spínač. Nebo je někde lépe přístupný kabel se spínanými 12V? Abych nemusel rozebrat celou palubku? Nechám si poradit a nebráním se snad žádnému řešení.
  2. Super díky moc, chci do toho zabudovat kolébkový přepínač pro spínání kamery v autě, a chci náhradní abych to popřípadě potřeby mohl vrátit do původního stavu.
  3. Zdravím, chci si zabudovat do auta přepínač a nedaří se mi sehnat náhradní záslepku (viz foto). Můžete někdo poradit kde by se dala sehnat nebo jaké má číslo dle Škody? Je to pro Octavia II před faceliftem. Díky za pomoc.
  4. Byl jsem s tím v origo servise v Náchodě na brance na diagnostiku, chlapa jsem v tom svezl dal topení tak cca na polohu 25 stupňů on k tomu dal ruku a povídá "no jo nějak nám to netopí" (teplota vody byla 90 stupňů a jeli jsme do kopce)pak jsem to dal jen o stupeň nahoru na maximální polohu 26 a najednou teplo. Tak si to odvezl na dílnu a snad po hodině přišel s velebným úsměvem, že topení je naprosto v pořádku, že na 22 stupňů fouká asi 37 a na 26 fouká vzduch 55. Že prej octavka má velkej prostor na vytopení a tohle je můj subjektivní pocit že to netopí. Asi si koupím kabel na diagnostiku sám co sem koukal není zase tak drahej a uvidím co bude dál.
  5. Díky, zajedu s tím teda do servisu na diagnostiku a snad mi řeknou čím to je :-)
  6. Zdravím, jsem čerstvým majitelem OII a vyskytl se mi problém s topením (automatická klima, nemám Climatronic). Když nastavím teplotu na maximum (26 stupňů) tak to topí dobře i třeba při teplotě vody kolem 70 stupňů, ale jakmile přesunu kolečko nastavení teploty (např. cca 24 stupňů) přestane jít z výduchů teplý vzduch, po vrácení na max opět normálně topí. Nevím nějak kde hledat závadu, vodní pumpa je nová má cca 100-200km najeto (stav topení/netopení před a po výměně stejný), voda se mi nikde neztrácí (sledoval jsem stav hladiny cca 14 dní a žádný úbytek), po odšroubování víčka na dolití oleje žádná emulze tak tady bych problém taky nehledal. Pomohla by mi nějaká konstruktivní rada kde hledat problém a jak diagnostikovat, že právě zde je chyba, a případně jak jí odstranit. Díky za pomoc.
×
×
  • Vytvořit...