Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
    • Hlavní sekce
      • Admin sekce o fóru
      • Regiony
      • Novinky ze světa Škodovek
    • Hospoda
    • Octavia I
      • Interiér
      • Exteriér
      • Motor
      • Podvozek
      • Elektrika
      • Audio, autohifi
      • Ostatní
      • Vaše Octavia I
    • Octavia II
      • Interiér
      • Exteriér
      • Motor
      • Podvozek
      • Elektrika
      • Audio, autohifi
      • Ostatní
      • Vaše Octavia II
    • Octavia III
      • Interiér
      • Exteriér
      • Motor
      • Podvozek
      • Elektrika
      • Audio, autohifi
      • Ostatní
      • Vaše Octavia III
    • Ostatní modely Škoda
      • Fabia I
      • Fabia II, Roomster, Yeti
      • Fabia III, Rapid, Rapid Spaceback
      • Superb I a II
      • Superb III
      • Felicia, Favorit
      • Ostatní modely
    • Společná technická témata
    • Ostatní značky
    • Bazar
    • Off topic
  • Příspěvky

    • Pozor!!! Automotorevue- životnost motoru- TEORIE !!!! Nepodloženo praxí. Nastartuji a cca 15s stejně stojím,v mrazech i déle ( slyším zvuk motoru ),nejsem magor na motor,abych natočil a hned vystřelil. Ani vodu nevypumpuješ ihned 0,75m vysoko. Moje motory drží 650tis km.
    • Je to znát na celkových jízdních vlastnostech. Zkrátka,je to těžší,větší setvák,těžko do otáček. Je to o ničem. Napíšem,co si myslíme a víme a stejně si to každý musí zhodnotit sám. 288 brzdí,vzadu 280jsou ještě lepší. To vše se vejde do 15",které nejsou těžké.
    • Myslíte že ten váhový rozdiel bude veľmi cítiť?  Chystám sa prerábať 256 na 288mm na 1.9 SDI. 
×
×
  • Create New...