Jump to content
    • Hlavní sekce
      • Srazy
      • Pro členy
      • Novinky & Návody
    • Hospoda
      • Škoda Fórum (Auto)
    • Octavia I
      • Interiér
      • Exteriér
      • Motor
      • Podvozek
      • Elektrika
      • Audio, autohifi
      • Ostatní
      • Vaše Octavia I
    • Octavia II
      • Interiér
      • Exteriér
      • Motor
      • Podvozek
      • Elektrika
      • Audio, autohifi
      • Ostatní
      • Vaše Octavia II
    • Octavia III
      • Interiér
      • Exteriér
      • Motor
      • Podvozek
      • Elektrika
      • Audio, autohifi
      • Ostatní
      • Vaše Octavia III
    • Octavia IV
      • Interiér
      • Exteriér
      • Motor
      • Podvozek
      • Elektrika
      • Audio, autohifi
      • Ostatní
      • Vaše Octavia IV
    • Ostatní modely Škoda
      • Fabia I
      • Fabia II, Roomster, Yeti
      • Fabia III, Rapid, Rapid Spaceback
      • Superb I a II
      • Superb III
      • Felicia, Favorit
      • Kodiaq, Kamiq, Karoq
      • Ostatní modely
    • Společná technická témata
      • Clubové autoservisy
      • Autoservisy a pneuservisy
      • Návody
      • LPG a CNG
      • Detailing
      • Efektivní, úsporná a bezpečná jízda
      • Ostatní
    • Ostatní značky
      • Jiné značky
      • VW, Audi
      • VW Club
      • BMW Club
      • Ford Club
      • Renault Club
      • Hyundai Club
      • Volvo Club
      • Mercedes Club
      • Peugeot Club
    • Bazar
      • Stále nabídky / komerční inzeráty uživatelů
      • PRODÁM
      • KOUPÍM
    • Off topic
      • Admin sekce o fóru
      • Sport
      • Partneři OctaviaClubu
      • Ukradená vozidla
  • Příspěvky

    • 🚨Po delsi dobe mensi update... -geometrie + srovnani volantu -zadni rameno sterace -novy uzaver nadrze -nove mrizky v prednim narazniku -nove madlo ridice vc ovladani oken -trychtyr nadobky ostrikovacu -kryt destoveho senzoru -led bile ve zpatecce -novy kryt klice   V nejblizsi dobe: -kamera MiVue J60 -led parkovacky -nove xenony (plexi) -sedacky rs -folie ve wrapstyle prague  -tonovana skla    
    • Takže jak jsem si myslel a říkal ti, nízká teplota na vypálení karbonu. Principiálně to teoreticky fungovat může, vodík s kyslíkem má teplotu hoření asi 2600°C a to se karbon vypálí. Ale! Jde z generátoru dostatek vodíku, aby se teplota dostatečně zvýšila na teplotu, kdy se karbon vypálí? Pokud ano, vydrží ji komponenty motoru? Ke generování vodíku se používá jednoduchý a levný elektrolyzér s alkalickou náplní. Jak je ošetřeno, aby se nedostávaly kapičky s obsahem KOH do motoru? Kupříkladu, KOH rozežere hliník či slitinu hliníku natotata. Z čeho bývají komponenty motoru?  Plus, vypálí se karbon všude? Může totiž jen tam, kde jde plamen.
    • Na seřízení rozvodů diagnostiku nepotřebuješ, vše se dělá jen na přípravky - hřebínek na kliku a trn do vačkového kola
×
×
  • Create New...