Přejít na obsah

Ztržený závit v podélníku


jakas

Doporučené příspěvky

Moc vám děkuji za odpovědi.

Zítra zkusím Humla a pokud nepochodím, asi zkusím toto:

http://www.kovonastroje.cz/Naradi-pro-opravu-zavitu/Sady-na-opravu-zavitu/Metricky-zavit/Jednotlive-sady-1-rozmer/Sada-na-opravu-zavitu-M-12x1-5-M12x1-5.html

Akorát bych potřeboval delší vrták, protože tam bude těsno kvůli stabilizátoru a nedostanu se tam s vrtačkou.

Dá se pak závit s vložkou dotahovat předepsaným momentem dle dílenské příručky? Nebo se to musí šetřit?

Děkuji, J.

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Oprava proběhla úspěšně už před pár týdny. Nejprve na jedné straně a asi za týden na druhé, protože zřejmě jak to skládali dohromady, dorazili i tu druhou stranu.

 

Už delší dobu před opravou ztržených závitů jsem pozoroval občasné lupnutí (křupnutí, klepnutí) někde od přední nápravy. Nechal jsem vložit pod 2 šrouby nápravnice podložky http://www.cc-autodily.cz/mezideska, ale nepomohlo to. Většinou to dělá v zatáčce při nějakém zhoupnutí nebo při křížení karoserie na nějakém šikmém zhupu.

 

Po opravě ztržených závitů byl asi týden klid, a pak se to zase začalo občas projevovat.

Napadlo mě vzít za všechny šrouby a šly docela lehko dotáhnout. A zase byl klid.

Asi po týdnu znovu a znovu šly snadno dotáhnout.

 

Nechápu, proč se povolují. Zkouším vždy všech 6 šroubů, které nápravnici drží.

Začínám uvažovat o jistícím tmelu na závity, asi pro střední pevnost.

Setkali jste se s něčím podobným?

Děkuji, J.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...