Přejít na obsah

fedo78

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

fedo78's Achievements

0

Popularita

  1. Tak bolo to čerpadlo, oprava vyšla na cca 75 € v servise. Ďakujem za rady Feďo
  2. Benzín by mal byť v pohode, vždy tankujem plnú a toto mi začalo robiť až keď som pol nádrže vyjazdil. Ako môžem overiť to čerpadlo? Ďakujem
  3. Zdravím, za posledné tri dni mám na mojej octe (AEE r. 97, 127 000 km) nasledovný problém: pri jazde, niekedy aj pri rozbiehaní po prudšom pridaní plynu motor stráca výkon, trhá a neakceleruje, akoby sa dusil. Keď na voľnobehu dám plynový pedál na podlahu, je počuť, ako by sa motor dusil a otáčky stúpajú veľmi pomaly. Ak však plynule pridávam plyn (veľmi opatrne), auto normálne pridáva a zrýchľuje. Pri jazde do kopca, kde som normálne vyšiel na 5, som postupne musel podraďovať až na 3, aby som kopec vyšiel, viac plynu bol problém. Jednoducho musím mu pridať toľko plynu, koľko zvládne, ak dám viac začne sa dusiť, alebo cukať. Robí to stále, pri studenom aj zohriatom motore. Dnes som bol na diagnostike, žiadnu chybu nevykazuje, poradili mi, že to môže byť ucpaným palivovým filtrom, alebo špatnými sviečkami. Všetko toto som vymenil a žiadna zmena. Na aute mám minulý rok menené čidlo teploty chlad. kvapaliny, nové zapaľovacie káble, nové zapaľovacie trafo, viečko a palec rozdeľovača, rozvody a lambda sondu, klapka je vyčistená. Prosím vás o rady, čím to môže byť, lebo som z toho už zúfalý. ďakujem Feďo
  4. Pozriem sa ako je natom ten výfuk, je pravda, že pri cca 2800 otáčok rezonuje a hučí, pripisoval som to prepážke vo výfuku, no možno tam bude netesnosť. Čidlo teploty je nové, ja som kúpil zelené ako originál náhradu (pôvodné bolo modré), no keď mi v servise menili lambdu, zelené vyhodili a dali mi tam čierne (ževraj zelené je na diesel), ale tu na fóre som čítal, že originál náhradné čidlo je zelenej farby. Tak neviem, čo vy na to? Ešte som tu čítal, že by to mohla byť aj netesnoť na sacom potrubí (o kružky), ako to skontrolovať, aby som nemusel rozobrať pol motora? Ďakujem Feďo
  5. Dobrý deň, prosím Vás o radu pri mojom probléme: Po naštartovaní auta za studena mám veľmi nízke otáčky 450 - 550, niekedy dokonca motor zhasne. Keď sa motor zohreje na prevádzkovú teplotu, otáčky sa ustália na 650 - 750, počas zohrievania mi niekedy otáčky kolíšu na 450 - 750. Niekedy sa ustália po vypnutí všetkých el. spotrebičov (svetlá, ventilátor kúrenia) a keď povolím brzdový pedál. Na aute mám menené sviečky, hlavu a palec rozdeľovača, lambda sondu, zapalovací modul a snímač teploty chladiacej kvapaliny, klapka je vyčistená, auto má najazdených 119 000 km. Zajtra idem kúpiť zapalovacie káble. Tento problém nastal, keď žene zdochlo auto, nešlo naštartovať a museli sme ho odtiahnuť domov. Po asi 4 hodinách som naštartoval, zrejme bol motor prechlastaný (naštartoval asi na 6. krát chvíľu zadymil). Potom išlo auto do servisu, kde bola menená lambda, vyčistená klapka, no problém zostáva aj po cca 1000 km, potom bol menený ten zapalovací modul a stále nič (ten starý bol prasknutý a odišiel cca po 2 týždňoch). Fórum som prečítal snáď celé, no neviem čo s tým (v servise povedali, že je staré auto a je to problém nízkych otáčok na tomto type klapky), diagnostika chybu nehlási. Mám aj dosť vysokú spotrebu - 9 litrov a to jazdím s ľahkou nohou. Prosím Vás o radu, čo všetko môže mať na nízke otáčky vplyv, na čo sa mám postupne pozrieť. Ďakujem za rady Feďo
×
×
  • Vytvořit...