Jump to content

1.6 MPi 55kW


366 topics in this forum

    • 133 replies
    • 110.4k views
    • 3 replies
    • 16.2k views
  1. Motorovy olej

    • 6 replies
    • 3.2k views
    • 0 replies
    • 170 views
    • 2 replies
    • 217 views
    • 386 replies
    • 89.8k views
  2. Čidlo teploty

    • 9 replies
    • 420 views
    • 18 replies
    • 15.3k views
  3. Výfuk

    • 2 replies
    • 364 views
  4. Špatné řazení

    • 2 replies
    • 311 views
    • 3 replies
    • 545 views
    • 109 replies
    • 36.2k views
    • 1 reply
    • 239 views
    • 7 replies
    • 533 views
  5. plynovy pedal

    • 3 replies
    • 415 views
    • 5 replies
    • 912 views
    • 3 replies
    • 509 views
  6. chip fake?

    • 1 reply
    • 438 views
    • 6 replies
    • 425 views
    • 2 replies
    • 858 views
    • 5 replies
    • 1.2k views
  7. Vymena rozdelovaca

    • 3 replies
    • 1.3k views
  8. Katalyzátor

    • 2 replies
    • 2.3k views
    • 111 replies
    • 19.1k views
    • 0 replies
    • 482 views
    • 6 replies
    • 1.4k views
    • 10 replies
    • 3.6k views
    • 2 replies
    • 969 views
    • 2 replies
    • 998 views
    • 76 replies
    • 8.7k views
    • 2 replies
    • 1.3k views
    • 4 replies
    • 2.4k views
    • 1 reply
    • 886 views
    • 9 replies
    • 1.1k views
    • 20 replies
    • 6.1k views
    • 213 replies
    • 44.3k views
    • 11 replies
    • 4.4k views
    • 6 replies
    • 1.4k views
    • 6 replies
    • 1.1k views
    • 4 replies
    • 3.1k views
  • Příspěvky

    • Ahoj, Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004. Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně. Je tedy trochu slyšet dvouhmota na sešlápnutou spojku, ale snažím se přijít na to, jestli se někdo s tímhle už takhle nesetkal i po výměně klapky. Jestli tedy jít po další klapce a tuhle vyreklamovat, i přes to, že na diagnostice už to nic neřekne, nebo se zaměřit spíš už směrem spojky a setrvačníku.  
    • Ten volant je pecka 👍
    • Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl kompresor až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
×
×
  • Create New...