Jump to content

1.6 MPi 55kW


370 topics in this forum

    • 133 replies
    • 111.8k views
    • 3 replies
    • 16.4k views
    • 1 reply
    • 292 views
    • 2 replies
    • 385 views
    • 0 replies
    • 88 views
  1. Uložení motoru 1 2

    • 35 replies
    • 5k views
    • 5 replies
    • 321 views
  2. Motorovy olej

    • 6 replies
    • 3.5k views
    • 0 replies
    • 285 views
    • 2 replies
    • 311 views
    • 386 replies
    • 91.2k views
  3. Čidlo teploty

    • 9 replies
    • 532 views
    • 18 replies
    • 15.6k views
  4. Výfuk

    • 2 replies
    • 488 views
  5. Špatné řazení

    • 2 replies
    • 418 views
    • 3 replies
    • 641 views
    • 109 replies
    • 37k views
    • 1 reply
    • 325 views
    • 7 replies
    • 623 views
  6. plynovy pedal

    • 3 replies
    • 492 views
    • 5 replies
    • 1k views
    • 3 replies
    • 588 views
  7. chip fake?

    • 1 reply
    • 515 views
    • 6 replies
    • 546 views
    • 2 replies
    • 999 views
    • 5 replies
    • 1.2k views
  8. Vymena rozdelovaca

    • 3 replies
    • 1.4k views
  9. Katalyzátor

    • 2 replies
    • 2.5k views
    • 111 replies
    • 19.5k views
    • 0 replies
    • 565 views
    • 6 replies
    • 1.5k views
    • 10 replies
    • 3.8k views
    • 2 replies
    • 1k views
    • 2 replies
    • 1.1k views
    • 76 replies
    • 9.7k views
    • 2 replies
    • 1.5k views
    • 4 replies
    • 2.7k views
    • 1 reply
    • 942 views
    • 9 replies
    • 1.1k views
    • 20 replies
    • 6.3k views
  • Příspěvky

    • nenahrával jsem až do konce vypalování 😉 hodnota klesala až na nějakých 14.23 pak jsem auto musel chcípnout, schválně si zkusím pohlídat vypalování a jaká hodnota bude po vypalování 😉 mám sledovat ještě nějaké další hodnoty? (které by mohli být více vypovídající)
    • Hmotnost sazí mám po ukončené regeneraci na 4,5 g. U tebe je moc vysoká hodnota někde kolem 22,75 g což je dle mě moc. Filtr není dostatečně vypálen a nebo je chyba jinde. Nedokážu podle těchto hodnot rozeznat, ale dle mě se pohybuješ stále na horní hranici zaplnění a proto stále regeneruje.
    • mám 2.0 135kw CUPA, vypaluji každých cca 70km, jezdím trasy v 90% dálky (100-300km), nesetkal se někdo s podobným problémem? dokonce to vypaluje i za studena, sotva vyjedu z garáže - když to má potřebu začne i se studeným motorem…   - nové vstřiky - nová klapka spalin (za DPF) - nový snímač rozdílu tlaku - nové DPF - nový EGR (hodnoty vynulovány a proběhla základní nastavení i regenerace)   - hadičky zkontrolovány + profouknuty a stále bez výsledku...   na videu je vidět že se cca při 54km po poslední regeneraci spustí další, dokáže někdo něco vyčíst, nebo na jaké hodnoty se mám zaměřit po jaké další součástce mám jít 😞    
×
×
  • Create New...