Přejít na obsah

layyen

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

layyen's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, nevěděl by prosím někdo, kde koupit novej kryt tohohle dálkovýho ovládání, koupil jsem to již v tomto stavu.. asi sem hledal špatně, ale nenašel sem ani na ebay.. díky :)
  2. Ahaa, vedlo to dozadu k sani a svodum, vypadalo to tam podobne jako u egr na jinym motoru .. tak sem o neco chytrejsi
  3. Je tam egr, aspon ja ho stopro mam, vede k nemu potlakovej ventil kerym se otevira... Tviz foto I like 4shared file "IMG_20131122_202215.jpg" - http://www.4shared.com/photo/Av431o5U/IMG_20131122_202215.html Mobil to nechce nahrat obyc zpusobem .. :(
  4. někdo mi tu radil vzít rozprašovač na okna a tak a tim stříkat kolem kabelů, a v tý vodní mlze by to mělo jiskřit ale k tomu sem se nedostal, měl sem totiž podezření na hadičky kolem egr ventilu že sajou falešnej vzduch, sou skoro prodřený v jednom místě o kus plastu páč vypadly z takovejch plastovech přícucek, tak sem je zkoušel zašpuntovat a tak, a pak slyšim zvuk jako když svíčka pálí vyndaná z motoru, ale jen občas, tak koukám kolem svíček za tmy, a normálně tam lítala jiskra mezi tim kovovim obvodem a kabelem,a z blízka po posvícení sem tam našel dírku, a tou to občas pálilo a přesně v tu chvíli to i na volnoběh střelilo do vejfuku a motor se zaklepapl.. tak to bylo jasný ..
  5. tak, nakonec to je prorazenej kabel ke svicce na prvnim valci, za tmy sem na to koukal pred cestou z prace, a pekne to tam poruznu jiskrilo a dycky to presne v tu chvili strelilo... docasne opraveno izolackou, nez koupim novej zapalovaci kabel.
  6. tak bych to rád trošku zaktualizoval a případně znovu požádal o radu, nebylo moc korun navíc tak sem to musel trošku odložit, jiná váha vzduchu -> bez rozdílu odešla lambda, stoupla spotřeba cca o 3L/100 vag hlásil nesmyslný a občas i žádný signál -> ale cukání přestalo -> čili je jasný že zapalování chybu mít nebude, musí bejt špatně něco kolem vyhodnocování a dávkování směsi vyměněná lambda za novou BOSH, spotřeba klesla, trošku klidnější chod, závadu kolem bohatosti směsi vag nehlásí, ale ZAS TO CUKÁ, ikdyž míň častějc, v mírný zátěži 1500-2000ot, jediný co sem ještě nezkusil je ten rozprašovač kolem zapalovacích kabelů, každopádně s vyřazenoulambdou to jezdí bez cukání, netušim co může dělat takovejhle problém, proč to nejspíš z nějakýho důvodu dávkuje divně palivo..
  7. změřim, díky, objednal sem váhu vzduchu případně vrátim nebudeli to tím, plus proměřim ono zapalování. Dám vědět.
  8. Zdravím, rád bych požádal o radu, motor 2.0 AQY 192tis km, vyměněný svíčky, vzduchovej filtr, a po předchozím jiném problému čidlo otáček klikovky, ještě před timhle všim náhle z nic auto začlo cukat do 2tis ot, nejvíc je to cejtit když mam lehkou nohu když od nízkejch víc šlápnu na plyn tak necuká vůbec nebo třeba jednou lehce, od 2tis vejš nikdy nic, výkon jak má bejt. Ještě jedne poznatek na volnoběh občas střílí do vejfuku. Plus lehce neklidnej volnoběh. Spotřeba je v normě, dělá to na LPG i BA, za studena míň po plnym zahřátí víc. Škrtící klapku jsem vyčistil , bylo tam minimum úsad nachvilku stoupnul volnoběh a během jedný jízdy se srovnal ale na cukání bez rozdílu. co by to mohlo bejt, zapalovací modul ? váha vzduchu viz: http://www.autopress.cz/?page=30.kdyz-vaha-vzduchu-lze-skoda-octavia-2-0-aqy ? někdo mi radil zkusit jet s odpojenou váhou ale to nejde, auto neudží ani volnoběh a motor jde dost zvláštně nestabilně. vag nevidí nic, původně viděl chybu lambdy ale po odmazání závady klesla spotřeba o 3L (8-10L/100 pohoda jízda / 150 na dálnici ) díky :)
×
×
  • Vytvořit...