Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Ostatní

Co se jinam nevešlo – Octavia I.

653 topics in this forum

  1. Kódy barev 1 2 3 4

    • 119 replies
    • 51 975 views
  2. Auta z Anglie 1 2 3 4

    • 95 replies
    • 42 739 views
    • 481 replies
    • 84 225 views
    • 433 replies
    • 80 966 views
  3. Piráti silnic 1 2 3 4 15

    • 435 replies
    • 58 093 views
    • 124 replies
    • 38 704 views
    • 7 replies
    • 382 views
    • 6 replies
    • 300 views
  4. Sjednocení klíčků

    • 6 replies
    • 211 views
    • 6 replies
    • 152 views
    • 1 reply
    • 104 views
    • 0 replies
    • 126 views
    • 0 replies
    • 294 views
    • 4 replies
    • 191 views
    • 5 replies
    • 168 views
    • 25 replies
    • 13 415 views
  5. Vag

    • 0 replies
    • 105 views
    • 3 replies
    • 160 views
    • 3 replies
    • 815 views
    • 23 replies
    • 852 views
  6. central

    • 1 reply
    • 163 views
    • 1 reply
    • 159 views
    • 7 replies
    • 298 views
    • 12 replies
    • 259 views
    • 2 replies
    • 115 views
    • 2 replies
    • 250 views
    • 4 replies
    • 257 views
    • 5 replies
    • 683 views
    • 1 reply
    • 199 views
  7. Manuál 1.9TDi

    • 7 replies
    • 19 506 views
    • 6 replies
    • 419 views
    • 1 reply
    • 196 views
    • 11 replies
    • 361 views
    • 8 replies
    • 319 views
    • 10 replies
    • 449 views
    • 1 reply
    • 317 views
  8. Zavady

    • 0 replies
    • 155 views
  9. STK a EMISE 2016 1 2 3

    • 71 replies
    • 14 816 views
  10. problém řazením

    • 4 replies
    • 408 views
  11. topeni hadička

    • 0 replies
    • 241 views
  • Příspěvky

    • Ne, rádce řazení je tam k tomu, abys co nejdřív skončil v servisu a platil škodovce.  Mně třeba (na benzínu) radí řadit 6ku asi tak v 55km/h, což by znamenalo otáčky těsně nad volnoběhem - naprostá pitomost. Vyhýbej se jízdě pod 1500 otáček a plnýmu plynu pod 1800-2000. To samý platí dvojnásob se studeným autem. Obecně když slyšíš, že ten motor duní, tarokuje, vibruje celým autem, a zcela očividně se mu to nelíbí, tak se mu to opravdu nelíbí 😄
    • Doporučovadlo je nastavené na co nejnižší emise CO2. CO2 jsou velmi úzce spojené se spotřebou, tedy možná ušetříš nějakej ten desetník za naftu. Když budeš řadit podle doporučovadla, ledovce budou asi tát pomaleji, ale ty si zkurvíš auto. Jako první půjde pryč dvouhmotový setrvačník, ptorože Tě nutí podtáčet. Těžko říct, jak / kdy nejlépe řadit, obecně platí, že nejefektivnější je využívat pásmo s nejvyšším točivým momentem. Nevím, přesně, u Tebe odhaduji něco jako 2000 - 4000 otáček. Samozřejmě, dá se to šimrat v pohodě na 1200, ale pak při požadavku na zrychlení podřaď, jinak si ten setrvák vodpálíš. Stejně tak je zbytečné dlouhodobě jezdit 4000. Neboj, získáš pro to cit, brzy 😉
    • Sytě vínová nevypadá špatně na emkových modelech jinak souhlasím s klukama
×
×
  • Create New...