Přejít na obsah

Geban

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Geban's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravim, nevite nekdo kde je u motoru 1.6 MPI BSE termostat? Mam dojem, ze je bud u alternatoru nebo je z boku na hlave motoru pod hrdlem na dolejvani oleje. Neni mozny, ze by mel motor dva termostaty? Diky z odpovedi.
  2. Jak víš že ta spotřeba oleje není způsobená pístními kroužky?
  3. To něco je pravděpodobně těsnění dříků ventilů, nebo pístní kroužky. Od doby, kdy jsem vyměnil těsnění pod víkem na ventily olej nikde neteče. Jiná příčina úbytku oleje mě nenapadá.
  4. Zdravím, potřeboval bych informaci od zkušeného mechanika, který má zkušenosti s motorem 1,6 MPI (BSE). Dají se vyměnit těsnění dříků ventilů aniž by se musela sundat hlava? Díky
  5. Tento motor mám ve své oktavii. Na první pohled chodí dobře, ale na druhý pohled zjistíte, že žere olej. Celkem 0,7L na 1000km a zhoršuje se to. Najeto mám 146502 km. Musel jsem vyměnit těsnění pod víkem na ventily. Tekl tam olej, stejkal na svody a pálil se.
  6. Zdravím, vlastním Octavii II motor 1,6 MPI (BSE). Rosí mi olej pod víčkem na ventily a možná i pod hlavou a stejká na plechový kryt na svodech a při pomalé jízdě do kopce je cejtit, jak se pálí olej. Dále mi to žere olej 0,5L/1000km. Chci nejdřív zkontrolovat odvětrání skříně, zda není ucpané, než začnu měnit těsnění pod víčkem na ventily atd. Chci se zeptat kde má tento motor odvětrání skříně? Našel jsem jen hadici u víčka na olej připojenou k sání mezi vzduchovým filtrem a škrtící klapkou.
×
×
  • Vytvořit...