Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.6 MPI (75 kW)

104 topics in this forum

  1. Spotřeba 1 2

    • 49 replies
    • 32 071 views
  2. Poruchy a problémy 1 2 3

    • 66 replies
    • 44 698 views
  3. Technická data

    • 2 replies
    • 9 708 views
    • 0 replies
    • 141 views
  4. Lambda sonda

    • 4 replies
    • 450 views
    • 11 replies
    • 416 views
  5. autoradio din 2

    • 0 replies
    • 89 views
    • 0 replies
    • 369 views
    • 25 replies
    • 12 591 views
    • 0 replies
    • 206 views
    • 4 replies
    • 1 589 views
    • 14 replies
    • 756 views
  6. Teplota motoru v provozu

    • 3 replies
    • 1 075 views
    • 2 replies
    • 369 views
    • 24 replies
    • 7 284 views
  7. Volnoběh

    • 17 replies
    • 8 987 views
    • 2 replies
    • 666 views
    • 0 replies
    • 603 views
    • 1 reply
    • 599 views
  8. Auto nejde do otačok

    • 7 replies
    • 2 333 views
    • 1 reply
    • 1 217 views
    • 1 reply
    • 449 views
    • 0 replies
    • 256 views
    • 1 reply
    • 523 views
  9. Rozvody

    • 1 reply
    • 1 565 views
    • 0 replies
    • 823 views
  10. 1.6 LPG

    • 20 replies
    • 9 308 views
  11. Prevodovka dlhsia 5ka

    • 15 replies
    • 3 155 views
  12. Vrzání spojky

    • 10 replies
    • 5 662 views
    • 4 replies
    • 1 950 views
    • 0 replies
    • 731 views
    • 8 replies
    • 2 250 views
    • 6 replies
    • 4 472 views
    • 11 replies
    • 1 899 views
    • 0 replies
    • 1 637 views
    • 0 replies
    • 1 611 views
  13. Hluk z převodovky

    • 4 replies
    • 3 534 views
    • 7 replies
    • 7 355 views
    • 1 reply
    • 1 191 views
    • 5 replies
    • 2 076 views
  • Příspěvky

    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
×
×
  • Create New...