Na ten "pocit" máme každej jinej názor a je to přirozený. Ale s tou silou na spojku jak píšeš, mě to logiku nedává. Selským rozumem, když kola stojí a dáš ostrej rozjezd, plnej plyn, krouťák bude max, vykon bude max a pustíš spojku, musí zákonitě všechny mech. části dostat ohromnou prdu za uši. Toto auto musí vydržet a taky vydrží, netvrdím že pořád.
(Měl jsem už docela dost aut, od pleček za pár kaček až po relativně drahy kus a to ten poslední. Za mlada jsem s tím dělal hrozný věci a spojka neodešla ani jedna. Jezdím 20 let a skoro milion Km.)No a když pojedu,(neberme extrém 1,2,st.)dám plnej, musi jít do převodů atd. nesrovnatelně menší zlo a i od chipnutýho motoru. Asi to píšu trochu kostrbatě ale doufám že to všichni pochopí. Neber to že se chcu hádat, ani trochu, su rád že si se zapojil a donutil mě nad tím ještě výrazněji přemýšlet.
Kde jsi zjistil že jsou komponenty na hraně, mám známýho v servisu Škoda, ptal jsem se přímo na toto a říkal že o tom, že by byly ny hraně nic neví a ani ten pocit nemá. A ještě k těm kobylkám, BMW 330d xD taky nepotřebuju a přesto bych ho chtěl. :)