Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

p2p

Moderátoři
  • Content Count

    6 774
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About p2p

  • Rank
    FIDO...

Kontakty

  • Website URL
    Array
  • ICQ
    Array

Recent Profile Visitors

5 172 profile views
  1. Může propouštět jeden vstřik a tím pádem na railu nedosáhne požadovaný tlak... Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  2. Většinou je problém v ovládání... I když ložisková stěna byla ko tak natáčení Vacek fungovalo... Buď ventil, el. Ventil a nebo dráty... Ty se řadí skubou... Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  3. Ať to dá dohromady ten kdo dělal go... Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  4. Bzb které bylo servisovane a má napínák K je dobrá volba... Nebo 1.4 90 kW ... Po svolavacce na výměnu prestavovace vacky
  5. Nebo trochu jinak... MR 09 až MR 12 ne....
  6. Skoda píše až 6 zářezu... Ale věř škodovce... Na 4 doporučuji udělat výměnu rozvodu...
  7. Kolik drážek mas volných.. z obrázku to nejde poznat...
  8. Ventil jedním směrem jde profouknout... Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
  9. Ta tvoje hodnota je hraniční... Jestli chceš mít jistotu musíš se podívat otvorem na počet drážek na napínáku... Práce na 20 min. K tem informacím... Nikdo ti nebrání udělat souhrn parametrů a informací o motoru cdaa... Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
  10. Ne časem ale hned... Možná to ještě nezasralo stírací kruhy a muze se to srovnat... Už jsem to zažil...
  11. Jak jsem rikal, nikdo tomu neutece...
  12. Byla někdy vyčištěná a nastavena škrtící klapka??? Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
  13. co mam info samostatne se koupit neda...
  14. Ještě že si nevzal můj mladej... Už by si neměl veterána... [emoji3] Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
×
×
  • Create New...