Přejít na obsah

jopol

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    73
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

jopol's Achievements

0

Popularita

  1. diky za reakce. no tak mozna tedy jezdim v "soft" nouzaku od te doby co auto mam ... pac se mi od te doby zda ze "nejede" jako jede ale ten zatah neni takovej... jak tady taky pise kolega... a uz od zacatku co auto mam vzdy a jedina chyba kterou jsem na vag mel je sekundarni vzduch... nespravne proudeni... ted aktualne tedy chyb vice o ten n249 a odvetravani nadrze... jak myslis vykuchat poradne? jakoze i s tema odporama aby to nehazelo chyby? jestli to tak to samozrejme poradne udelam jen mi zatim jeste neprisli... snad tenhle tyden. diky
  2. zdravim, na tomhle foru uz jsem psal spousty veci... chci se jeste zeptat jak se projevuje to ze auto spadne do nouzaku? mam takovy pocit ze u meho auta toho nejsem schopny docilit a nebo v nem jezdim porad protoze od te doby co ho mam se mi zda ze to vubec nejede... podle navodu jsem vykuchal cely system sekundarniho vzduchu, n112, n249, aktivni uhli.... auto jede porad stejne a ani jsem tam na konektory nedaval zadne odpory... nesviti mi ani kontrolka motoru ale to spis asi pac nebude svitit ta dioda... jinak na diagnostice mam chyby ... ale otazka je jak tedy poznam nouzovy rezim? jeden chlapek mi rikal ze auto potom vubec nejede... nejde vytocit atd... me jede ... dosahnu max rychlosti, turbo tlaci 0.7b... takze jak docilit nouzoveho rezimu? diky
  3. jo to jsem neco na zahranicnich strankach cetl... dat tam odpory aby se oklamala jednotka a ona si bude myslet ze tam porad to zarizeni je... ovsem nechapu jak potom kdyz tema hadickama musi jit tlak/podtlak a ten ventil tam proste nebude a budou tam odpory tak dalsi senzory na tom zavysle preci musi ukazovat nesmysle nebo proste pocitat s necim co uz neni a celkove system se musi chovat spatne ne?
  4. zdravim, nema nekdo zkusenosti s odpojenim tehlech komponent? sekundarni vzduch uz sem vymontoval pac tam hucel jako vysavac... diru v airboxu a combi ventilu zaslepil... ale ted bych rad vyndal jeste ten ventil... a nvm jestli auto pojede v pohode kdyz to jen tak vyndam... aby si ridici jedntka nedelala nejaky problem... nejake zkusenosti? diky
  5. natocim to na video hned jak bude lepsi pocasi... jinak tedy dela mi to od zacatku co to auto mam... a ze zacatku nemelo katalyzator melo chip a vaha byla menena... potom prisel jinej motor, katalyzator, original motorove mapy(udajne). Vag je cistej, nedavno sem kompletne demontoval sekundarni vzduch. zkusim ten moment zaznamenat v logu
  6. a co je pcv? to je ten puk? jinak auto i potom jede normalne tak jak jelo vzdy... tzn na hovno :D . mozna tedy uz mam tesneni v pici od zacatku co to auto mam... ale to jsou dva roky... nvm jak by se to projevovalo ale celou dobu se mi zda ze to auto nejede... necha se vytocit do max otacek, do max rychlosti. podle vagu turbo tlaci v pohode ale auto proste nejede... jede vetsinou jen kdyz ho nastartuju prvnich par minut... staci lehce simrat plyn a auto tahne jak vztekly... pak vetsinou kdyz jedu na dvojku a auto ma tah najednou to ubere, spadne spotreba i zatah a pak uz to jede normalne...
  7. Zdravím, neví někdo jak zjistit jestli uniká někde tlak od turba.koukal jsem na nějaký návody na YouTube ale nevím jestli když odpojim air box a utesnim to a pustím tam tlak tak nevím jestli mám tedy otevřít víčko od oleje a odpojit blow off ventil nebo takový ten puk co tam je... Když neodpojim nic tak mi někde z boku motoru utíká tlak když odpojim puk tak nic neutika jen bubla olej... No nevím nemá s tím někdo zkušenosti? https://m.youtube.com/watch?v=6F5vmldtnxs Jde o Octavii Rs. 1.8t auq
  8. jednoduse sem se rozhodl ze na to moje auto uz s vysoka seru at se klidne rozpadne... vymenil sem kotouce... vymenil sem lana.. porad na picu... komplet predelany trmeny... a kotouce se uz sice toci... nejsou uplne zabrzdeny ovsem stejne kdyz sundam kolo a tocim s nima tak na urcitejch mistech zadrhavaji... otazka ? zeby novej kotouc mel takovou hazivost a byl tak krivej ze to dela? nebo ne nejak ohnutej trmen? nebo neco jineho... sere me to ale uz na to asi vazne seru... brzdy piskaji, hucej jako svine... fakt strasny tohle auto je podes
  9. zdravim, nema nekdo tuseni cim by mohlo byt ze pribrzduje zadni kolo? od zacatku co mam to auto byli kotouce vzadu totalne zrezle a kdydz sem couval tak to piskalo... neresil sem to... az sem to ted chtel dat doporadku pac mi ani nebrzdila rucni brzda, prakticky vubec... zjistil sem ze kazdy z lan rucni brzdy je jinak dlouhy a takto delalo ten bordel ze to nebrzdilo pac kdyz sem zatahul asi brzdila jen jedna nvm... vymenil sem lana a od ty doby to brzdi jak cert ovsem jednou sem takhle dojel domu a citil sem cosi... tak sem sahnul na kotouc a spalil si prsty... chvili sem laboroval a pak sem nakonec povolil primo u rucky ten kus kovu aby to nebylo tak stahnuty... pomohlo to ale tim ze se od ty doby hreje kotouc druhej... sice ne tolik jak tamten ale stejne ne hodne varici... resil sem to tak ze sem dneska nechal vymenit kotouce a desticky, vycistit trmeny, hosi vycistili i pistky atd.. pac se to moc nehybalo... ovsem stejne je ten levej zadni kotouc horkej... nejaky napady? ted sem uplne povolil lana u rocni bzrdy jakoze sou uplne odpojeny a silou se snazil natlacit tam kde je zahaknuty na trmenu to lano zpet na doraz ale nejde to... vzdy se to trochu vrati...proste mezi dorazem a tam kde je to lano je asi dva milimetry mista... otazka jestli dva milimetry pribrzdujou... nebo to je nejaky mrtvy misto.. pak ale nvm proc by to jinak melo pribrzdovat... nejaky napady?
  10. ten pokles tim nebude... me pokles psalo treba kdyz sem mel totalne zasvinenou skrtici klapku... jinak prave sem ten sekundar opravil... ale stejne se ve vagu sem tam vyskoci chyba "nespravne proudeni vzduchu - sekundarni okruh" nebo tak nejak... nvm co s tim, jeste mrknu na ten ventil do kteryho to vede... mam to kolem nej nejaky oblemcany ... jestli to tesni...
  11. mate nekdo na rsku sekundarni vzduch? nebo jste to sundali? me tu huci jak vysavac... a to vazne proste nastartuju a jak kdybych v motorovym prostoru zapnul vysavac... zpusobeno netesnosti prej... takze sem ho vyndal... coz mi zabralo asi hodinu a pul vztekani... vyvrtal nyty a nahradil sroubama a pretesnil... vysledek je trosku tissi vysavac...ale porad je to slyset... ale ne zas tolik uz... ale uz to nikde okolo nefouka... a tak nvm jestli samotnej sekundar je v haji nebo to je normalni?
  12. ale klapka je preci otevrena ne trochu kdyz je motor vypnutej...? takze tam nebude co ten tlak bude brzdit ne? nebylo by lepsi to zacpat? aby to proste nemelo kam utect... a pokud to neprofoukne tak dobry? ted koukam na video... jo aha ted jestli to dobre chapu tak tim ze se to pousti pres sani tak najde i spatny hadice ty podtlakovy?
  13. pravda no... ok zkusim to to vyrobit... jinak tedy soupnu to hned za vahu vzduchu utesnim vsechny diry co vedou ven... treba do toho puku jak do nej jde odsavani ventiloveho vika nebo jak se tomu nadava... vse vyndat a utesnit? s tim ze ten vzduch pujde cely obehem pres turbo dolu ke cooleru az ke klapce kde to tedy pred klapkou zacpu? a pak se uvidi? ja si daval ted v sobotu nojve cooler pac sem ho mel prodrenej... a trochu utikal tlak ovsem s novym prijde mi ze zadna zmena tak otazka jestli to utika nekde jinde nebo jestli ta dirka nebyla tak drasticka... rozebiral sem i ten spoj jak ste tady na to nadavali :) tak sem tam dal novej O krouzek tesnici... a tezko rici no... i podle mereni vagu je to prakticky to same...
  14. nj ale jak si doa vyrobim takovyhle udelatko? dalo by se pri zapnutym motoru? nvm treba zvednou predek a dat ho na spalky... aby predni kola byli nahore a normalne postrikat ty spoje saponatem a normalne jednicku a vytocit ji?
  15. no pekny... takze nam vsem to urcite ztraci taky vsude po ceste :/
×
×
  • Vytvořit...