Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.8 20V Turbo 110kW + 132kW RS

567 topics in this forum

    • 541 replies
    • 200 143 views
    • 15 replies
    • 22 844 views
    • 2 replies
    • 157 views
    • 39 replies
    • 5 130 views
    • 4 replies
    • 217 views
    • 6 replies
    • 402 views
  1. chyba 18010

    • 3 replies
    • 150 views
  2. Ztráta výkonu 1 2

    • 57 replies
    • 2 656 views
    • 5 replies
    • 181 views
    • 12 replies
    • 441 views
    • 1 reply
    • 119 views
    • 31 replies
    • 5 440 views
    • 7 replies
    • 141 views
    • 2 replies
    • 157 views
    • 7 replies
    • 2 393 views
    • 3 replies
    • 381 views
    • 11 replies
    • 1 998 views
  3. Chyba 17968

    • 1 reply
    • 147 views
    • 6 replies
    • 272 views
    • 2 replies
    • 3 159 views
  4. test tlaku paliva

    • 17 replies
    • 5 300 views
    • 21 replies
    • 603 views
  5. palivove cerpadlo

    • 16 replies
    • 1 491 views
    • 2 replies
    • 134 views
  6. kolísavé otáčky 1.8 T

    • 6 replies
    • 1 803 views
  7. Vysoky volnobeh

    • 4 replies
    • 1 016 views
  8. Blbne řazení

    • 4 replies
    • 979 views
    • 9 replies
    • 422 views
    • 2 replies
    • 312 views
    • 1 reply
    • 161 views
    • 3 replies
    • 209 views
  9. pribrzduje zadni kolo

    • 4 replies
    • 2 323 views
    • 2 replies
    • 442 views
    • 8 replies
    • 449 views
    • 3 replies
    • 297 views
  10. Akce skoda zapalovaci moduly 1 2 3 4

    • 102 replies
    • 17 328 views
  11. Downpipe

    • 10 replies
    • 2 725 views
    • 4 replies
    • 350 views
  12. Výfuk Remus

    • 6 replies
    • 391 views
    • 6 replies
    • 726 views
  • Příspěvky

    • ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.  
    • Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
    • Tady vysledek karosare.  Jeste neni nalakovano.  A pricina klepani celeho auta pri akceleraci, ko vnitrni kloub u prevodovky.   
×
×
  • Create New...