Jump to content

1.8 20V Turbo 110kW + 132kW RS


634 topics in this forum

    • 559 replies
    • 260.3k views
    • 15 replies
    • 27.8k views
  1. Octavia 1.8T nestartuje

    • 7 replies
    • 102 views
    • 0 replies
    • 104 views
  2. váha vzduchu

    • 9 replies
    • 439 views
    • 0 replies
    • 199 views
  3. palivove cerpadlo

    • 17 replies
    • 2.9k views
    • 3 replies
    • 299 views
    • 49 replies
    • 10.3k views
    • 3 replies
    • 729 views
    • 0 replies
    • 162 views
    • 3 replies
    • 410 views
  4. Lpi, Lpg

    • 11 replies
    • 3.9k views
    • 5 replies
    • 2.2k views
    • 4 replies
    • 592 views
    • 10 replies
    • 6.3k views
  5. dokaze sa stretnut ?

    • 12 replies
    • 2.5k views
    • 1 reply
    • 273 views
    • 3 replies
    • 652 views
  6. 1.8 RS prevodovka

    • 2 replies
    • 660 views
    • 5 replies
    • 854 views
    • 2 replies
    • 481 views
  7. 1.8t 110kw

    • 1 reply
    • 543 views
  8. Tlak oleje

    • 1 reply
    • 495 views
    • 16 replies
    • 1.6k views
  9. 1.8t 132kw chyba 17544

    • 1 reply
    • 523 views
    • 0 replies
    • 608 views
    • 2 replies
    • 589 views
    • 3 replies
    • 490 views
    • 3 replies
    • 692 views
    • 1 reply
    • 675 views
    • 9 replies
    • 1.4k views
    • 2 replies
    • 586 views
    • 0 replies
    • 447 views
    • 13 replies
    • 3.8k views
    • 7 replies
    • 1.6k views
    • 9 replies
    • 3.7k views
  10. Blow off pro 1,8T 1 2 3 4 6

    • 172 replies
    • 46.6k views
    • 1 reply
    • 579 views
    • 1 reply
    • 500 views
  • Příspěvky

    • mám Octavia III sedan. Neví někdo o motorku zadního stěrače? Koupil jsem u Autodoc, ale nesedí tam ty díry pro montáž. Dnes jsem ho vracel, Byl asi na jiný typ O III. Potřeboval bych ten na foto 
    • Jestli je tam původní čerpadlo, tak bych hádal, že bude za zenitem. Moje ztratilo výkon po 150 tisících a 10 letech provozu. Jakmile bylo pod 1/4 nádrže, tak prvně to chytlo na 2-3 válce, druhý start v pohodě a při jízdě vše v pořádku. Po výměně čerpadla bylo po problému. U těchto motorů po tolika letech bych prvotně šel svíčky, cívky, čerpadlo (je nuné změřit tlak) a podtlaky (tam se ale spíše volnoběh hádá, než že by to vyloženě zdechlo) s odvětráním (většinou mizí olej - kromě hadic odchází i oba ventily). Klasické tlakové hadice kolem motoru moc neodcházejí. Klapka většinou způsobuje hrubší volnoběh. Čidla většinou neodchází tak, že to nenastartuje, navíc většinou problém hlásí VAG nebo se dají vypozorovat špatné hodnoty přes VAG. Závady bych nenazval, že to na ně vyloženě trpí, jen jsou to už přes 20 let staré motory. S podtlaky jsem problém nikdy neměl a ani jsem v okolí s tím nikoho nezažil. Odvětrání je jiná pohádka, ale 1.8T produkuje docela dost toho svinstva, co odvětárním prochází (je to mimo jiné směs oleje a paliva) a to je celkem agresivní, takže to ty hadice a ventily časem poškodí.
    • Ahoj rádio se mi na maxidotu nezobrazuje, řekl bych že žádné neoriginální rádio to neumí místo toho mám Maxi-k co se mi zobrazuje místo rádia 
×
×
  • Create New...