Jump to content

1.8 20V Turbo 110kW + 132kW RS


642 topics in this forum

    • 558 replies
    • 292.6k views
    • 15 replies
    • 31.6k views
    • 5 replies
    • 261 views
    • 7 replies
    • 4.5k views
    • 11 replies
    • 890 views
  1. AGU tuning

    • 5 replies
    • 510 views
  2. 1.8t aum software

    • 1 reply
    • 1.2k views
  3. Nevystavuje spojka.

    • 2 replies
    • 943 views
  4. Cukání

    • 4 replies
    • 900 views
  5. Ztráta výkonu 1 2

    • 59 replies
    • 9.3k views
  6. životnost motoru

    • 26 replies
    • 19.9k views
  7. Vypinanie motora

    • 14 replies
    • 5k views
    • 50 replies
    • 14.2k views
  8. Vstřikovače 1,8t

    • 0 replies
    • 653 views
    • 2 replies
    • 1.2k views
    • 10 replies
    • 1.6k views
    • 0 replies
    • 819 views
  9. váha vzduchu

    • 9 replies
    • 1.1k views
  10. Problém s 1.8t

    • 0 replies
    • 814 views
  11. palivove cerpadlo

    • 17 replies
    • 4.2k views
  12. Bouchlá hadice na vodu

    • 3 replies
    • 902 views
    • 3 replies
    • 1.2k views
  13. 1.8t 110kw Aum

    • 0 replies
    • 665 views
    • 3 replies
    • 958 views
  14. Lpi, Lpg

    • 11 replies
    • 5.1k views
    • 5 replies
    • 3.4k views
    • 4 replies
    • 1.4k views
    • 10 replies
    • 7.8k views
  15. dokaze sa stretnut ?

    • 12 replies
    • 3.4k views
    • 1 reply
    • 713 views
    • 3 replies
    • 1.3k views
  16. 1.8 RS prevodovka

    • 2 replies
    • 1.1k views
    • 5 replies
    • 1.9k views
    • 2 replies
    • 1.4k views
  17. 1.8t 110kw

    • 1 reply
    • 1.1k views
  18. Tlak oleje

    • 1 reply
    • 1.2k views
    • 16 replies
    • 3.1k views
  19. 1.8t 132kw chyba 17544

    • 1 reply
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 883 views
    • 2 replies
    • 1.1k views
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...