Přejít na obsah

martin-dolezal

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

martin-dolezal's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, rád bych se poradil se zkušenějšími kolegy s následující situací. Mám Octavii II, combi, 4x4, rv 2006, která byla lehce ťuknutá na předek (lehce pomačkaný nárazník, nedobržděno cca ve 40 km/h), chlaič i klima v pohodě, auto pojízdné, od nehody najeto cca 500 km. Odveženo do servisu, kde měli opravit ten nabouraný nárazník (výměna nárazníku, jednoho světla, parkovací senzory a vzpěra nárazníku). A teď to hlavní, když jsme odjížděl ze servisu, tak auto vydávalo kovový zvuk,vždy při rozjezdu nebo brždění motorem. Tak jsem se tam fofrem vrátil, chvíli jsme po tom lezli až jsme zjistili, že je utržený motor, vyšroubované šrouby a utržené držáky na bloku motoru. Potřeboval bych pomoct vypátrat, jak se to mohlo stát. Když šlo auto do servisu, tak motor byl ok. Auto bylo cca před rokem na výměně rozvodů, před 3 měsíci na výměně spojky s dvouhmotou, a cca před dvěma měsíci na kontrole a doplnění klimatizace. Je možné, že se při některém z těch servisních úkonů ty šrouby povolily? Nebo může to být důsledek té nehody? Předem díky za názory.
×
×
  • Vytvořit...