Jump to content

2.0 TDI (103 kW) s i bez DPF


346 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2 3 4 24

    • 715 replies
    • 328.5k views
  2. Spotřeba 1 2 3 4 11

    • 317 replies
    • 108.2k views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 19.2k views
    • 0 replies
    • 41 views
  4. Vibrace při akceleraci 1 2

    • 41 replies
    • 52.6k views
    • 5 replies
    • 333 views
    • 2 replies
    • 3.2k views
    • 0 replies
    • 209 views
    • 7 replies
    • 11.1k views
  5. Octavia TDI

    • 1 reply
    • 576 views
  6. BMM - enormní spotřeba

    • 13 replies
    • 4.9k views
    • 1 reply
    • 392 views
  7. Spuštená Sahara

    • 0 replies
    • 599 views
  8. Vibrace za jízdy

    • 0 replies
    • 537 views
    • 0 replies
    • 403 views
  9. Únik oleje BMM

    • 3 replies
    • 1.2k views
    • 6 replies
    • 2.8k views
    • 0 replies
    • 321 views
    • 0 replies
    • 571 views
  10. chipovanie 2.0 TDI BKD 1 2 3 4 5

    • 133 replies
    • 44.3k views
  11. Škrtící klapka ...

    • 0 replies
    • 433 views
    • 1 reply
    • 489 views
  12. Klima+čidlo oleje

    • 1 reply
    • 1.8k views
    • 2 replies
    • 774 views
    • 3 replies
    • 3.6k views
    • 1 reply
    • 885 views
    • 0 replies
    • 753 views
    • 3 replies
    • 2k views
    • 41 replies
    • 19.4k views
    • 4 replies
    • 5.4k views
    • 0 replies
    • 848 views
    • 2 replies
    • 851 views
  13. Údaje z VAGU

    • 0 replies
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 1.8k views
  14. Ztráta tlaku nafty

    • 4 replies
    • 2.9k views
    • 0 replies
    • 1.5k views
    • 0 replies
    • 1.3k views
    • 0 replies
    • 1.6k views
    • 1 reply
    • 3.1k views
  15. Nezávislé topení

    • 9 replies
    • 2.6k views
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...