Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TDI (103 kW) s i bez DPF

281 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2 3 4 24

    • 706 replies
    • 236 309 views
  2. Spotřeba 1 2 3 4 11

    • 317 replies
    • 72 977 views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 13 221 views
  4. Spojka

    • 4 replies
    • 156 views
    • 2 replies
    • 155 views
    • 0 replies
    • 130 views
    • 0 replies
    • 293 views
    • 3 replies
    • 1 268 views
    • 9 replies
    • 931 views
    • 12 replies
    • 3 485 views
    • 11 replies
    • 3 287 views
    • 3 replies
    • 1 473 views
  5. Točí ale nechytne 1 2

    • 40 replies
    • 6 956 views
  6. Unikajici voda

    • 9 replies
    • 1 431 views
    • 0 replies
    • 345 views
    • 2 replies
    • 392 views
  7. Problém s turbem

    • 5 replies
    • 553 views
    • 4 replies
    • 1 880 views
  8. Olej

    • 0 replies
    • 396 views
  9. Scout - rachot a vibrácie

    • 0 replies
    • 572 views
  10. Zaklepe při zhasínání 1 2

    • 32 replies
    • 12 243 views
    • 2 replies
    • 480 views
  11. Pomoc s výběrem motoru

    • 0 replies
    • 435 views
  12. Rozvody BKD

    • 1 reply
    • 1 222 views
    • 7 replies
    • 2 746 views
    • 11 replies
    • 1 891 views
  13. Octavia2

    • 0 replies
    • 430 views
  14. Nejde vyřadit rychlost

    • 4 replies
    • 1 132 views
  15. Typ motoru BMM

    • 1 reply
    • 1 191 views
    • 0 replies
    • 778 views
    • 1 reply
    • 932 views
    • 1 reply
    • 628 views
    • 0 replies
    • 837 views
    • 2 replies
    • 1 305 views
  16. Hlava motoru

    • 0 replies
    • 773 views
    • 0 replies
    • 860 views
  17. BKD nejde seridit??

    • 0 replies
    • 1 162 views
  18. Porucha motoru

    • 0 replies
    • 1 171 views
    • 18 replies
    • 4 682 views
  19. ESP

    • 6 replies
    • 1 038 views
  • Příspěvky

    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
×
×
  • Create New...