Jump to content

2.0 TDI (103 kW) s i bez DPF


322 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2 3 4 24

    • 712 replies
    • 280.8k views
  2. Spotřeba 1 2 3 4 11

    • 317 replies
    • 96.5k views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 16.9k views
  4. Nezávislé topení

    • 9 replies
    • 372 views
  5. špatný ranní start

    • 1 reply
    • 165 views
  6. Nejde vyřadit rychlost

    • 6 replies
    • 2.5k views
    • 1 reply
    • 385 views
    • 0 replies
    • 669 views
  7. Emise

    • 29 replies
    • 9k views
  8. Tlakove hadice turba

    • 0 replies
    • 586 views
  9. Čištění dpf Brno

    • 0 replies
    • 559 views
    • 0 replies
    • 527 views
  10. Ztráta tlaku nafty

    • 2 replies
    • 658 views
    • 2 replies
    • 664 views
    • 0 replies
    • 678 views
    • 1 reply
    • 2k views
  11. Hvízdání turba

    • 14 replies
    • 12.1k views
    • 0 replies
    • 737 views
  12. Kontrolka motoru

    • 0 replies
    • 732 views
    • 2 replies
    • 785 views
    • 3 replies
    • 871 views
  13. Blow off ventil???

    • 9 replies
    • 5.9k views
    • 3 replies
    • 1.1k views
  14. BMM - enormní spotřeba

    • 12 replies
    • 1.6k views
  15. Rádio

    • 2 replies
    • 1k views
    • 1 reply
    • 1k views
  16. 2.0tdi BKD

    • 0 replies
    • 1.2k views
    • 3 replies
    • 4.3k views
  17. Slabý výkon 2.0TDI BMM

    • 4 replies
    • 4.1k views
    • 3 replies
    • 1.6k views
    • 1 reply
    • 1.1k views
  18. Problém svetla

    • 1 reply
    • 1k views
  19. Pořad v nouzaku

    • 7 replies
    • 4.1k views
    • 2 replies
    • 1.2k views
    • 3 replies
    • 1.7k views
    • 2 replies
    • 1.2k views
    • 12 replies
    • 6.5k views
    • 1 reply
    • 1.2k views
  20. Kontrolka ASR

    • 0 replies
    • 1.1k views
    • 11 replies
    • 2.8k views
  • Příspěvky

    • Caute, chcel by som sa vas opytat ci nema niekto skusenosti s mojim problemom ci je to prasknuta liatina turba alebo nieco ine. Jednoducho od 5000otmin turbo plni vzdy o nieco menej spodok ma ten motor brutalny ale vrch neplni poriadne. Pridavam dva logy kanal 115, jeden s nastavenim wazegate na predpatie 3otacky a druhy 4 ten co bol nahraty skorej je s predpatim 3 otacky.  vag ziadne chyby. Je tam robeny cooler a sanie z narazniku na konci hruska. Vyfuk komplet ama s downpipe. Mal som dole vyfuk prasklinu som nevidel. Viete poradit ci sa prasknuta liatina sprava takto? ako to slo pred tym neviem uz som to takto kupil. Dakujem vopred za rady https://uloz.to/file/JxbbvYln8N9R/log-01-115-xxx-xxx-csv#!ZGxmAwR2ATRlAQp2MGEvZQuwLmD3Z1V5Gwt3HJ1FEGIdDmL0AN==
    • Problém v elektrice , koukni do levý kapsy v kufru  , průchodka do 5-tých dveří 
×
×
  • Create New...