Jump to content

2.0 TDI (103 kW) s i bez DPF


330 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2 3 4 24

    • 714 replies
    • 300.1k views
  2. Spotřeba 1 2 3 4 11

    • 317 replies
    • 103.3k views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 18.5k views
    • 5 replies
    • 7.2k views
    • 4 replies
    • 217 views
    • 41 replies
    • 14.3k views
    • 4 replies
    • 3.8k views
    • 0 replies
    • 307 views
    • 2 replies
    • 384 views
  4. Údaje z VAGU

    • 0 replies
    • 651 views
    • 0 replies
    • 946 views
  5. Ztráta tlaku nafty

    • 4 replies
    • 2.3k views
    • 0 replies
    • 1k views
    • 0 replies
    • 954 views
    • 0 replies
    • 1.3k views
    • 1 reply
    • 2.5k views
  6. Nezávislé topení

    • 9 replies
    • 1.8k views
  7. špatný ranní start

    • 1 reply
    • 1.3k views
  8. Nejde vyřadit rychlost

    • 6 replies
    • 4.3k views
    • 1 reply
    • 1.5k views
    • 0 replies
    • 1.6k views
  9. Emise

    • 29 replies
    • 10.6k views
  10. Tlakove hadice turba

    • 0 replies
    • 1.6k views
  11. Čištění dpf Brno

    • 0 replies
    • 1.5k views
    • 0 replies
    • 1.5k views
    • 2 replies
    • 1.6k views
    • 0 replies
    • 1.8k views
    • 1 reply
    • 4.1k views
  12. Hvízdání turba

    • 14 replies
    • 14.2k views
    • 0 replies
    • 1.7k views
  13. Kontrolka motoru

    • 0 replies
    • 1.8k views
    • 2 replies
    • 2k views
    • 3 replies
    • 1.8k views
  14. Blow off ventil???

    • 9 replies
    • 8.2k views
    • 3 replies
    • 2.5k views
  15. BMM - enormní spotřeba

    • 12 replies
    • 2.9k views
  16. Rádio

    • 2 replies
    • 2.1k views
    • 1 reply
    • 2k views
  17. 2.0tdi BKD

    • 0 replies
    • 2.3k views
  18. Slabý výkon 2.0TDI BMM

    • 4 replies
    • 6k views
  • Příspěvky

    • mám Octavia III sedan. Neví někdo o motorku zadního stěrače? Koupil jsem u Autodoc, ale nesedí tam ty díry pro montáž. Dnes jsem ho vracel, Byl asi na jiný typ O III. Potřeboval bych ten na foto 
    • Jestli je tam původní čerpadlo, tak bych hádal, že bude za zenitem. Moje ztratilo výkon po 150 tisících a 10 letech provozu. Jakmile bylo pod 1/4 nádrže, tak prvně to chytlo na 2-3 válce, druhý start v pohodě a při jízdě vše v pořádku. Po výměně čerpadla bylo po problému. U těchto motorů po tolika letech bych prvotně šel svíčky, cívky, čerpadlo (je nuné změřit tlak) a podtlaky (tam se ale spíše volnoběh hádá, než že by to vyloženě zdechlo) s odvětráním (většinou mizí olej - kromě hadic odchází i oba ventily). Klasické tlakové hadice kolem motoru moc neodcházejí. Klapka většinou způsobuje hrubší volnoběh. Čidla většinou neodchází tak, že to nenastartuje, navíc většinou problém hlásí VAG nebo se dají vypozorovat špatné hodnoty přes VAG. Závady bych nenazval, že to na ně vyloženě trpí, jen jsou to už přes 20 let staré motory. S podtlaky jsem problém nikdy neměl a ani jsem v okolí s tím nikoho nezažil. Odvětrání je jiná pohádka, ale 1.8T produkuje docela dost toho svinstva, co odvětárním prochází (je to mimo jiné směs oleje a paliva) a to je celkem agresivní, takže to ty hadice a ventily časem poškodí.
    • Ahoj rádio se mi na maxidotu nezobrazuje, řekl bych že žádné neoriginální rádio to neumí místo toho mám Maxi-k co se mi zobrazuje místo rádia 
×
×
  • Create New...