Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TDI (103 kW) s i bez DPF

277 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2 3 4 24

    • 706 replies
    • 231 661 views
  2. Spotřeba 1 2 3 4 11

    • 317 replies
    • 69 925 views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 12 793 views
    • 3 replies
    • 1 071 views
    • 9 replies
    • 765 views
    • 12 replies
    • 3 331 views
    • 11 replies
    • 3 100 views
    • 3 replies
    • 1 350 views
  4. Točí ale nechytne 1 2

    • 40 replies
    • 6 690 views
  5. Unikajici voda

    • 9 replies
    • 1 302 views
    • 0 replies
    • 223 views
    • 2 replies
    • 270 views
    • 5 replies
    • 426 views
    • 4 replies
    • 1 706 views
  6. Olej

    • 0 replies
    • 274 views
    • 0 replies
    • 447 views
  7. Zaklepe při zhasínání 1 2

    • 32 replies
    • 11 812 views
    • 2 replies
    • 370 views
    • 0 replies
    • 314 views
  8. Rozvody BKD

    • 1 reply
    • 1 073 views
    • 7 replies
    • 2 605 views
    • 11 replies
    • 1 751 views
  9. Octavia2

    • 0 replies
    • 313 views
  10. Nejde vyřadit rychlost

    • 4 replies
    • 967 views
  11. Typ motoru BMM

    • 1 reply
    • 1 015 views
    • 0 replies
    • 651 views
    • 1 reply
    • 818 views
    • 1 reply
    • 510 views
    • 0 replies
    • 722 views
    • 2 replies
    • 1 133 views
  12. Hlava motoru

    • 0 replies
    • 649 views
    • 0 replies
    • 722 views
  13. BKD nejde seridit??

    • 0 replies
    • 1 019 views
  14. Porucha motoru

    • 0 replies
    • 1 023 views
    • 18 replies
    • 4 432 views
  15. ESP

    • 6 replies
    • 926 views
  16. Chyby motoru

    • 14 replies
    • 1 588 views
  17. Zhavenie O2 BKD

    • 2 replies
    • 1 573 views
  18. Bmm prosim o pomoc

    • 5 replies
    • 1 370 views
  19. dpf na BMM

    • 9 replies
    • 2 709 views
  • Příspěvky

    • ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.  
    • Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
    • Tady vysledek karosare.  Jeste neni nalakovano.  A pricina klepani celeho auta pri akceleraci, ko vnitrni kloub u prevodovky.   
×
×
  • Create New...