Jump to content

2.0 TDI (103 kW) s i bez DPF


344 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2 3 4 24

    • 715 replies
    • 323.8k views
  2. Spotřeba 1 2 3 4 11

    • 317 replies
    • 107.3k views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 19.1k views
    • 2 replies
    • 3k views
    • 0 replies
    • 122 views
    • 7 replies
    • 10.5k views
  4. Octavia TDI

    • 1 reply
    • 509 views
  5. BMM - enormní spotřeba

    • 13 replies
    • 4.6k views
    • 1 reply
    • 323 views
  6. Spuštená Sahara

    • 0 replies
    • 452 views
  7. Vibrace za jízdy

    • 0 replies
    • 462 views
    • 0 replies
    • 328 views
  8. Únik oleje BMM

    • 3 replies
    • 817 views
    • 6 replies
    • 2.5k views
    • 0 replies
    • 238 views
    • 0 replies
    • 442 views
  9. chipovanie 2.0 TDI BKD 1 2 3 4 5

    • 133 replies
    • 43.7k views
  10. Škrtící klapka ...

    • 0 replies
    • 345 views
    • 1 reply
    • 366 views
  11. Klima+čidlo oleje

    • 1 reply
    • 1.8k views
    • 2 replies
    • 689 views
    • 3 replies
    • 3.4k views
    • 1 reply
    • 792 views
    • 0 replies
    • 625 views
    • 3 replies
    • 1.9k views
    • 41 replies
    • 18.7k views
    • 4 replies
    • 5.2k views
    • 0 replies
    • 742 views
    • 2 replies
    • 765 views
  12. Údaje z VAGU

    • 0 replies
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 1.7k views
  13. Ztráta tlaku nafty

    • 4 replies
    • 2.8k views
    • 0 replies
    • 1.4k views
    • 0 replies
    • 1.3k views
    • 0 replies
    • 1.6k views
    • 1 reply
    • 3k views
  14. Nezávislé topení

    • 9 replies
    • 2.4k views
  15. špatný ranní start

    • 1 reply
    • 1.9k views
  16. Nejde vyřadit rychlost

    • 6 replies
    • 6.1k views
    • 1 reply
    • 2.1k views
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...