Přejít na obsah

Lubos4x4

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Lubos4x4's Achievements

0

Popularita

  1. Zajímavé. Nevím zda kola udělají tolik, ale je to možné. Uvidím v létě. Zima taky udělá své včetně zimního obutí....... No uvidíme dál....
  2. Lubos4x4

    Plzeňský kraj

    Ahoj. Chodí sem ještě někdo????
  3. No, máme ještě rapida 1.2 tsi 63kw v manuálu a tam se v pohodě pohybujeme kolem 5,5 - 6 litrů ??
  4. Zdravím. Tak jsem koupil další auto do rodiny, také F3 1.2 TSi, 81 kW s 7° DSG. Je v podstatě v maximální výbavě, kromě Navigace. Protože podle ní manželka stejně jezdit neumí. Jinak tam má vše včetně sportovních sedaček, parkovací kamery, přední i zadní senzory, adaptivní tempomat a jako třešničku na dortu jsem přidal bílou Moon metalízu a red & grey motiv. Dal jsem tam i 17 papcová originál kola, smart link atd. Ve vlakně jsem našel spotřebu kolem 5 litrů. Nevím zda byl myšlen opravdu tento motor se spojením DSG ale žena se nedostane pod 7 litrů. A to s tím opravdu jezdí "jako s hnojem" ?. Proto jsem to vzal na delší projížďku (asi 300km) a opravdu se s tím pod sedm litru jen tak nedostanu. ?. Je to nás první automat tak možná to ještě neumíme. Také řeším za jak dlouho měnit olej a to jak motorový tak hlavně i převodový ....??? Co Ty "Pejp" ???? Jaké mas zkušenosti a jak jsi spokojený?????
  5. Jj kejml. Zkoušel jsem to. Vzal jsem plnou nádrž a ujel 734km potom jsem ji dotankoval opět a vešlo se tam 34,5l. Což je 34,5:7,34=4,700l/100km a PP ukazoval 4,7l čili celkem mě to souhlasí úplně přesně. Dříve jsem jezdil Peugeotem 308 hdi a tam to kecalo až o půl litru ale tady to zatím odpovídá. Nevím jak ostatním s tímto motorem a náhonem. Ale myslím že pokud nemají chip tak to bude asi o necelý litr více. I co jsem Koukal na recenze tak to tak bylo. No nevím no. Ale mě to s chipem dělá zatímco jen radost. A to jsem za nej dal 6500,- Kč i s přeskoušením na válcích před i po chipu. A né přes dvacet jak jsem tu někde zahlédl. To bych za přehrání programu do ŘJ opravdu nedal.
  6. Budu to reklamovat i vzhledem k tomu že se bojím že sklo v rámu dveří je našponováno a mohlo by později prasat. ???
  7. Díky. Našel jsem na ní několik chyb ale jinak jsem moc spokojený. Zvláště po chipnutí je to moc fajn ježdění. Nejvíce mi štve ze zadní okno v pravo nahoře nesedí v karoserii a tak tam vznikla nepěkná díra. Chvíli mi trvalo než jsem si toho všiml ale teď to vidím pořad. ?
  8. Tak Vás tady všechny pěkně zdravím a s hrdostí se připojuji k majitelům Octavie III. . Konkrétně se jedná o typ liftback Blue race 1,6 tdi 77kw, 4x4 (čili ačkoli je vůz starý tři týdny tak je tam ten slabší motor) ovšem co je pro mne duležitější je to 4x4. Byl to cílený nákup "čtyřkolky". Pracuji totiž daleko a jezdím v nadmořských výškách od 300m do 1800m. Touto cestou najezdím ročně kolem 35 tis. km. Před rokem jsme pořídily nového Rapida 1.2 TSI a ačkoli jsem nim za ten rok byl spokojen, tak popravdě pokud jsem se blížil k Rakousku a Švýcarsku tak na mě šly "mrákoty". Doma slunce, bavorsko déšť a potom už jen sníh, led či kombinace sněhu a vody. Okamžité zpomalení jízdy a příštích 500km stres. Tak proto jsem uvažoval o "čtyřce". Po té co jsem koukal na pár recenzí jsem zjistil že ani Octavia (stejně jako Rapid) nemá vzadu víceprvkovou nápravu. Ano. Na klasické ježdění ,až na pár vybrací a zvuků to nemá vliv. Ale já Rapidem jezdil po sněhu, ledu i vodě a ačkoli nejsem profík tak jsem z auta žádnou jistotu necítil. Ba naopak, několikrát mě pěkně "pohoupala v zádech" a to jsem jel opravdu opatrně. Bylo tedy rozhodnuto. Jelikož je za "čtyřku" příplatek téměř jako za motor 2,0TDI musel jsem (po tvrdém vyjednávání až do rána s mou Láskou) ustoupit a objednat 1,6tdi, stejně jako climatronik vyhrál nad xenony . Ale to už je život. Zase jsem dostal "Hlídače únavy" ....... ( Bojí se o mne asi mě opravdu Miluje) Po první jízdě jízdní vlastnosti SUPER..... jel jsem v prudkém "lijáku" a z auta jsem cítil naprostou jistou a čisté a pevné držení stopy. Co mi ovšem nebylo po "chuti" byla spotřeba a "tah na branku". A tak jsem se okamžitě rozhodl to "chipnout". Výkon 102kw (měřeno na válcích i s potřebnou certifikací) Před odjezdem na "chipování jsem to otestoval" se zahřátým motorem jsem vjel na dálnici a tempomatem jsem navolil 120km/h. projel jsem úsek asi 55km. Po zvednutí výkonu jsem udělal naprostou stejnou věc jen už bylo mokro. Výsledek??? Bez chipu 6.1 l/100km a s ním 5,3l/100km.A to nemluvím o výkonu při akceleraci. V příloze posílam pár fotek je tam i jedna či dvě se spotřebou. Jsou tam km, čas, rychlost a spotřeba. Tak tímto chci ještě jednou poděkovat profíkům s PowerTEC...... " Chlapi je to skvělý, prostě raketa!!!" Tak všechny zdravím a až to zkusím na sněhu a ledu tak hodím info. Tak štastný dojezd Octávaci
×
×
  • Vytvořit...