Přejít na obsah

tokyo

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

tokyo's Achievements

0

Popularita

  1. Sbíhavost byla udělaná a vše OK. A jak už jsem uvedl - pomohlo nakonec převážení v jiném pneuservisu. Teď už je to v pohodě.
  2. Teď už to vím a taky si to už hlídám, před vypnutím motoru vždy kouknu na otáčky... Díky za info.
  3. Tak po vyvážení předku(vibrace volantu způsobí údajně jedině a pouze přední náprava) vše bez problému v rozmezí 0-170km/h. Jen nepatrně mi občas přijde, že kola na zadní nápravě se hádají a taky potřebujou převážit. V novým pneuservisu tak převážení pomohlo a po vyvážení zadku by mělo být vše OK. Udivuje mne jen ten diametrální rozdíl ve vyvažování dvou pneuservisů.
  4. Tak dnes jsem to byl převážit a překontrolovat v pneuservisu BestDrive. Jedno kolo trošičku házelo, ale taková házivost by prý při jízdě neměla bejt znát. Ale spíš, že jedno kolo bylo k jedný straně nějak převážený, tak to strhal, převážil znovu a že by to mělo pomoct. Tak to zítra otestuju a uvidíme.
  5. Díky za info. Zítra dojedu jinam převážit a popřípadě zkusit přehodit předek za zadek...
  6. Tak kdyby někdo jiný věděl, rád se přiučím :)
  7. Ve stejnym, vim ze by to mohlo pripadat taky na vyvazovacku, ale vyvazuje tam spousta lidi a nikdo problem nema... Ted mne jeste napada, hazejici disk by mel jit poznat i na vyvazovacce ne? Ze bych si to dojel jeste nejdriv prevazit jinam, zjistit tak pripadnou hazivost a rovnou prehodit i predek/zadek...
  8. To zítra zkusim. Kdyby to byl nějak ohnutý disk, tak vibrace zmizeji?
  9. :) Díky za info, ale oboje vím. Myslel jsem následující. Jdu na obrázku zleva u tlumiče - je tam baňka chladící kapaliny, pak tři velký hadičky a následuje motor za nimž je ta plechová baňka. Je to spíš něco obalenýho izolací a plechem. Na přepážce motoru s interiérem je kvůli tomu asi i ten tepelnej štít. Zkrátka při pohledu do motorového prostoru vlevo za motorem :) To je to slavný DPF? Měl sem za to, že je někdo pod motorem/na podvozku jakoby pod řadící pákou...
  10. Díky za info. Většina diskuzí co sem pročetl tomu odpovídala, tak snad to tak bylo. A co je zač ta baňka nikdo netuší? Ta před spolujezdcem u přepážky motor/interiér...
  11. Takovou možnost bohužel nemám... Na zimu budu kupovat zimáky 15', ale to je až za dlouho.
  12. Chtěl bych se zeptat, zda nemáte nějaký tip či radu, kde je problém u mého podvozku Octavie II. Při rychlostech kolem 120 km/h mi začne dost citelně vibrovat volant až se docela třese i celý auto. I v jiných rychlostech mi někdy přijde, jakoby se kola hádaly a auto chtělo jakoby poskakovat. Teď jsem koupil nové pneu a chci to mít vyřešené, abych je nezničil(ikdyž původní pneu byly sjeté dobře). Proběhlo přezutí a vyvážení. Vibrace pokračovaly. Následovala kontrola na STK - nikde žádné vůle. Znovu tedy převážení a znovu vibrace pokračovaly. Dojel sem na jinou STK a i zde údajně vše OK, jen malinko načnutý čepy ramen, ale údajně úplně minimálně. Nakonec tedy kontrola a seřízení geometrie a test tlumičů. Opět vše OK. Máte ještě někdo nějaký tip? Může být ohnutý disk(mám originál Škoda 16')? Pocitově mi přijde, že do zatáček je to o něco horší a na dálnicích je to o něco horší. Na dálnici mi to při té rychlosti přes 115km/h i malinko plave... Díky za rady.
  13. Už dobu na netu hledám a stále si nejsem jist... Má někdo zkušenost, když po vypnutí motoru jedou oba ventilátory? Dobíhala regenerace DPF či co? Po cca 4 minutách se ventilátory sami vypnuly. Z motoru šlo hrozný teplo a trochu to smrdělo spáleninou. Auto jelo jinak dobře, všechno OK, žadný kontrolky nesvítěji... Mimochodem největší teplo šlo od takový kovový baňky, jak z ní čouhaji tři šrouby vlevo vzadu - co je to zač(http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://img.auto.cz/auto//base/2010-35/01_4c7b5f6251d4d.jpg&imgrefurl=http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-2-0-tdi-cr-103-kw-dsg-51279&h=402&w=555&tbnid=QYIcgO87535URM:&zoom=1&docid=YPQmRTGhKyddNM&ei=0yikVYrLIsiiU_KxuYAF&tbm=isch&client=safari&ved=0CB8QMygAMABqFQoTCMqA2f-B2cYCFUjRFAod8lgOUA)? Díky za info.
×
×
  • Vytvořit...