Jump to content

2.0 TDI CR DPF (103kW)


111 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2

    • 33 replies
    • 44.7k views
  2. Technická data

    • 2 replies
    • 11.2k views
  3. Spotřeba 1 2

    • 41 replies
    • 28.6k views
  4. Problém se spojkou

    • 0 replies
    • 165 views
    • 2 replies
    • 179 views
    • 12 replies
    • 17.4k views
    • 4 replies
    • 426 views
    • 6 replies
    • 397 views
    • 1 reply
    • 204 views
    • 39 replies
    • 50.7k views
    • 3 replies
    • 284 views
  5. diagnostika egr ventilu

    • 11 replies
    • 16.3k views
    • 4 replies
    • 356 views
    • 7 replies
    • 5.2k views
    • 0 replies
    • 753 views
    • 21 replies
    • 32.9k views
    • 10 replies
    • 1.1k views
    • 14 replies
    • 6.3k views
  6. Závada na studeném motoru

    • 6 replies
    • 3.3k views
    • 0 replies
    • 485 views
    • 1 reply
    • 1.2k views
    • 3 replies
    • 625 views
    • 6 replies
    • 2.2k views
  7. EGR

    • 15 replies
    • 20.5k views
  8. Kontrolka žhavé

    • 2 replies
    • 705 views
  9. Olej 1 2

    • 33 replies
    • 32.8k views
  10. Hlučný chod motoru

    • 9 replies
    • 1.5k views
  11. Žhavení

    • 0 replies
    • 884 views
  12. DPF problém

    • 28 replies
    • 3.1k views
    • 4 replies
    • 1.2k views
  13. Cena nového DPF

    • 8 replies
    • 1.3k views
    • 4 replies
    • 1.2k views
    • 3 replies
    • 994 views
    • 0 replies
    • 741 views
    • 0 replies
    • 756 views
    • 1 reply
    • 1.7k views
    • 1 reply
    • 1.4k views
  14. Dpf?

    • 4 replies
    • 1.2k views
    • 0 replies
    • 2.5k views
    • 11 replies
    • 6.1k views
  • Příspěvky

    • mám 2.0 135kw CUPA, vypaluji každých cca 70km, jezdím trasy v 90% dálky (100-300km), nesetkal se někdo s podobným problémem? dokonce to vypaluje i za studena, sotva vyjedu z garáže - když to má potřebu začne i se studeným motorem…   - nové vstřiky - nová klapka spalin (za DPF) - nový snímač rozdílu tlaku - nové DPF - nový EGR (hodnoty vynulovány a proběhla základní nastavení i regenerace)   - hadičky zkontrolovány + profouknuty a stále bez výsledku...   na videu je vidět že se cca při 54km po poslední regeneraci spustí další, dokáže někdo něco vyčíst, nebo na jaké hodnoty se mám zaměřit po jaké další součástce mám jít 😞    
    • Vůbec tomu nerozumím. Evidentně to nebylo v poslední době rozmontované, podle obrysů koroze původně v rameni čep byl, teď není a šrouby nevypadly ... .
    • Ďakujem, áno súhlasím. Kabeláž motora premeraná odpor 1až2 ohmy. Na štart G40 nemá vplyv. Vyskúšané - odpojenie konektoru. Ale G28 kľukový musí byť OK. Štartér síce pretočil o 2x viac ako bežne, ale naskočil a šiel plynule na voľnobeh. G40 je samozrejme nutné, aby fungoval za jazdy a vo výkone motora sledoval synchronizáciu.  Hľadal som tiež zdroj bzunčavého zvuku. Relátka vymenené. Zvuk ostal. Mám podozrenie, že to bude súvisieť s podtlakovými hadičkami a ventilmi - na reguláciu EGR N18, alebo turba N75 ale to tlačí a reguluje v poriadku. Mal s týmto niekto skúsenosti?  
×
×
  • Create New...