Jump to content

2.0 TDI CR DPF (103kW)


94 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2

    • 33 replies
    • 40.7k views
  2. Technická data

    • 2 replies
    • 10.6k views
  3. Spotřeba 1 2

    • 41 replies
    • 25.7k views
  4. Cena nového DPF

    • 4 replies
    • 84 views
    • 8 replies
    • 3.5k views
    • 21 replies
    • 655 views
    • 38 replies
    • 37.8k views
    • 1 reply
    • 148 views
    • 0 replies
    • 314 views
    • 0 replies
    • 149 views
    • 1 reply
    • 767 views
  5. Závada na studeném motoru

    • 4 replies
    • 1.3k views
    • 1 reply
    • 306 views
  6. EGR

    • 14 replies
    • 13.2k views
  7. Dpf?

    • 4 replies
    • 717 views
    • 0 replies
    • 651 views
    • 11 replies
    • 3.1k views
  8. Škubání motoru

    • 0 replies
    • 475 views
  9. Olej 1 2

    • 31 replies
    • 25.8k views
    • 2 replies
    • 1.6k views
  10. Oprava budíků

    • 4 replies
    • 312 views
  11. Převodový olej

    • 9 replies
    • 773 views
  12. čištění DPF

    • 6 replies
    • 1.6k views
  13. vyměna alternatoru

    • 0 replies
    • 341 views
    • 0 replies
    • 188 views
    • 0 replies
    • 616 views
  14. porucha egr

    • 1 reply
    • 1.1k views
  15. Kontrolka DPF

    • 2 replies
    • 1k views
  16. setrvačník

    • 1 reply
    • 415 views
  17. P2425

    • 5 replies
    • 2.2k views
    • 10 replies
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 287 views
    • 0 replies
    • 272 views
    • 13 replies
    • 4.2k views
  18. Chiptuning

    • 4 replies
    • 3.4k views
    • 0 replies
    • 2.3k views
    • 7 replies
    • 2.7k views
    • 6 replies
    • 2.9k views
    • 1 reply
    • 803 views
    • 0 replies
    • 469 views
  • Příspěvky

    • Trubka EGR po 200 000 km a to auto jezdilo dálnice po DE, jak jsem jej kupoval 198 000 tak byl výstup výfuku jak psí kulky, nyní je koncovka ve 278 800 černá jak bota. Prostě krátké trasy dělají své  
    • Mezitím co čekám až půjde Octa na lak kufru, tak mě napadají samý kraviny... Dnes jsem koupil nový zelený znak na přední masku... Proč? Protože zelený znak na jedničkové Octávii má pro mě větší kouzlo než ten moderní. 🙂 A hlavně mě štvalo že jsem měl na volantu zelený a zvenku moderní 🙂 
    • Pokud máš natočené(nafocené) jak Ti připojoval notebook k autu a prohlížel informace o voze, tak budeš mít dokazování jednodušší, pokud nedělavaji i nějake servisní zásahy. Chce to mít prokazatelně důkazy Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk
×
×
  • Create New...