Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TDI CR DPF (103kW)

80 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2

    • 32 replies
    • 34 339 views
  2. Spotřeba 1 2

    • 37 replies
    • 21 624 views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 9 175 views
  4. porucha egr

    • 1 reply
    • 201 views
    • 2 replies
    • 140 views
    • 5 replies
    • 2 458 views
  5. Kontrolka DPF

    • 2 replies
    • 539 views
    • 1 reply
    • 182 views
    • 37 replies
    • 29 622 views
  6. P2425

    • 5 replies
    • 1 012 views
    • 10 replies
    • 513 views
    • 9 replies
    • 1 390 views
    • 0 replies
    • 107 views
    • 0 replies
    • 113 views
    • 13 replies
    • 3 183 views
  7. Chiptuning

    • 4 replies
    • 3 069 views
    • 0 replies
    • 600 views
  8. Dpf?

    • 1 reply
    • 314 views
    • 7 replies
    • 2 032 views
    • 6 replies
    • 2 450 views
  9. EGR

    • 12 replies
    • 8 106 views
    • 1 reply
    • 454 views
    • 0 replies
    • 270 views
  10. Vibrace motoru

    • 1 reply
    • 417 views
    • 0 replies
    • 298 views
    • 33 replies
    • 22 553 views
  11. Plynový pedál

    • 0 replies
    • 242 views
    • 19 replies
    • 1 535 views
    • 0 replies
    • 478 views
  12. čištění DPF

    • 2 replies
    • 992 views
  13. Servis Ceske Budejovice

    • 0 replies
    • 454 views
  14. Nezávislé topení

    • 2 replies
    • 915 views
    • 1 reply
    • 1 251 views
    • 0 replies
    • 608 views
  15. Rozvody

    • 8 replies
    • 6 107 views
    • 18 replies
    • 12 263 views
  16. Termostat

    • 1 reply
    • 1 487 views
  17. Kontrolka motoru

    • 0 replies
    • 1 144 views
  18. Teplota vody

    • 13 replies
    • 3 175 views
    • 8 replies
    • 1 249 views
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 18 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Příspěvky

    • ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.  
    • Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
    • Tady vysledek karosare.  Jeste neni nalakovano.  A pricina klepani celeho auta pri akceleraci, ko vnitrni kloub u prevodovky.   
×
×
  • Create New...