Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TDI CR DPF (103kW)

80 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2

    • 32 replies
    • 35 097 views
  2. Spotřeba 1 2

    • 37 replies
    • 22 162 views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 9 415 views
  4. Závada na studeném motoru

    • 3 replies
    • 264 views
  5. porucha egr

    • 1 reply
    • 525 views
    • 5 replies
    • 2 542 views
  6. Kontrolka DPF

    • 2 replies
    • 583 views
  7. setrvačník

    • 1 reply
    • 206 views
    • 37 replies
    • 30 368 views
  8. P2425

    • 5 replies
    • 1 113 views
    • 10 replies
    • 555 views
    • 9 replies
    • 1 495 views
    • 0 replies
    • 119 views
    • 0 replies
    • 129 views
    • 13 replies
    • 3 236 views
  9. Chiptuning

    • 4 replies
    • 3 104 views
    • 0 replies
    • 737 views
  10. Dpf?

    • 1 reply
    • 330 views
    • 7 replies
    • 2 079 views
    • 6 replies
    • 2 480 views
  11. EGR

    • 12 replies
    • 8 446 views
    • 1 reply
    • 478 views
    • 0 replies
    • 287 views
  12. Vibrace motoru

    • 1 reply
    • 439 views
    • 0 replies
    • 319 views
    • 33 replies
    • 23 427 views
  13. Plynový pedál

    • 0 replies
    • 266 views
    • 19 replies
    • 1 573 views
    • 0 replies
    • 489 views
  14. čištění DPF

    • 2 replies
    • 1 018 views
  15. Servis Ceske Budejovice

    • 0 replies
    • 464 views
  16. Nezávislé topení

    • 2 replies
    • 964 views
    • 1 reply
    • 1 268 views
    • 0 replies
    • 624 views
  17. Rozvody

    • 8 replies
    • 6 326 views
    • 18 replies
    • 13 236 views
  18. Termostat

    • 1 reply
    • 1 611 views
  19. Kontrolka motoru

    • 0 replies
    • 1 184 views
  20. Teplota vody

    • 13 replies
    • 3 436 views
    • 8 replies
    • 1 293 views
  • Příspěvky

    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
×
×
  • Create New...