Přejít na obsah

Kobliháč

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Kobliháč's Achievements

1

Popularita

  1. Projev závady: zařazení jedničky normálně je velice težké, jako by tam narazila na něco, co jí nepustí dál. Po dotlačení řadící směrem k sobě značnou silou řadit jde, ale i tak je to problematický. Předpoklad úspěšné opravy: převodovka v pořádku co se týče synchronů a řadících táhel. Popis problému: celý problém, pokud vyloučíme mechanický stav samotné převodovky je v obrovské vůli v řadícím mechanismu- viz video zde: Řešení: celou závadu mají na svědomí dvě součástky, které je nutno vyměnit. Součástky na fotografii označeny modrou a žlutou šipkou. 1. matici-(oranžová šipka), která spojuje součástku s modrou šipkou se součástkou označenou žlutou šipkou je ideální stříknout uvolňovačem. Rovněž je dobrý prostříknout místo průchodu modrý součásky místem označeným červenou šipkou. Místo s červenou šipkou slouží jako osa otáčení pro spojení součástek modré a žluté. 2. Povolíme šroub závaží-přibližné místo označeno (zelenou šipkou) a závaží sundáme. Drží tam pak už jen na kruhovém odlitku, zajištujícícm jeho polohu. 3. povolíme šroub lanovodu - (světle modrá šipka). Po vyšroubování šroubu, povolíme druhý lanovod a to vyhánkutím z plastové součásky označené (modrou šipkou). 4. teď už jen stačí vyjmout černou plastovou součástku-(modrá šipka) z vedení -(červená šipka). NIkde už to nedrží, musí to jít rozebrat a vyjmout obě součástky. 5. vedení- (červená šipka) zevnitř očistíme od oxidů hliníku- já sem použil komorový kartáč na AK :-D a v místech bílých šipek vše řádně namažeme ideálně něčím s přísadou molyky- použil jsem molykote long therm 2, ale stejně dobře poslouží zbytek vazeníky do homokloubů. 6. vše se namazané složí zpět v opačném pořadí a matice - (označená oranžovou šipkou) se nastaví do přibližné polohy, kde byla na starém díle a utáhne. Pokud je vše jak má být a není nějaká skrytá závada na táhlech, nebo v převodovce, tak auto řadí jak za nova. Pokud by bylo lehce potřeba doladit řazení, je možno povolit matici- (oranžová šipka) a s dílem označeným modrou šipkou tak lze pohybovat v rozsahu, který mu umožní výřez v plechovém díle. mě se vše povedlo na poprvé a nebylo to potřeba. Stejně tka není potřeba shánět šablonu na seřízení řazení- nezasahovalo se do samotného nastavení mechanismu řazení. Potřebné díly: Převodník pojistky- 1J0 711 202 B, Unašeč řazení- 1J0 711 256, troška vazelíny a zhruba půl až hodina času.
×
×
  • Vytvořit...