Jump to content

Návody

Vaše návody pro ostatní


234 topics in this forum

    • 1 reply
    • 194 views
    • 9 replies
    • 3.8k views
    • 119 replies
    • 27.6k views
    • 131 replies
    • 57.2k views
    • 0 replies
    • 367 views
    • 0 replies
    • 1.3k views
    • 39 replies
    • 11.5k views
    • 11 replies
    • 2.2k views
    • 5 replies
    • 2.6k views
    • 233 replies
    • 73.1k views
    • 56 replies
    • 18.3k views
    • 13 replies
    • 3.9k views
    • 0 replies
    • 694 views
    • 8 replies
    • 2.9k views
  1. diagnostika delphi clon

    • 0 replies
    • 469 views
  2. Výroba vůně do auta

    • 0 replies
    • 864 views
    • 1 reply
    • 965 views
    • 2 replies
    • 9.9k views
    • 38 replies
    • 5k views
    • 14 replies
    • 4.5k views
    • 5 replies
    • 3.9k views
  3. Bílý dým z výfuku

    • 3 replies
    • 1.1k views
    • 3 replies
    • 698 views
    • 68 replies
    • 15.3k views
  4. Koncovky výfuku RS

    • 6 replies
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 4.4k views
    • 7 replies
    • 5.3k views
    • 6 replies
    • 4.2k views
    • 2 replies
    • 4.8k views
    • 25 replies
    • 8.9k views
    • 40 replies
    • 8.3k views
    • 9 replies
    • 4k views
    • 14 replies
    • 2.3k views
    • 22 replies
    • 4k views
    • 27 replies
    • 3.6k views
    • 0 replies
    • 566 views
    • 4 replies
    • 2.2k views
    • 30 replies
    • 6.5k views
    • 50 replies
    • 7.7k views
    • 20 replies
    • 2.9k views
  • Příspěvky

    • Ahoj, Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004. Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně. Je tedy trochu slyšet dvouhmota na sešlápnutou spojku, ale snažím se přijít na to, jestli se někdo s tímhle už takhle nesetkal i po výměně klapky. Jestli tedy jít po další klapce a tuhle vyreklamovat, i přes to, že na diagnostice už to nic neřekne, nebo se zaměřit spíš už směrem spojky a setrvačníku.  
    • Ten volant je pecka 👍
    • Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl kompresor až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
×
×
  • Create New...