Přejít na obsah

ekiM

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://

Návštěvy profilu

427 zobrazení profilu

ekiM's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravim, mel jsem obdobny problem, resil jsem ho cca rok, protoze jsem mam jeste LPG... Vymenil jsem kde co, ale az vymena civky jak se zda pomohla... Doporucuji napichnout na VAG. Ja osobne jsem mel vypis chyb cisty... Nicmene, muj mechanik, ktere ho jsem nasel pred mesicem :D ... se dival na cleny myslim 14-16 a tam se nachytavali chyby valcu. Zajimave je, ze pouze na volnobehu, motor pod plynem bezel jak hodinky... Me se tam nacetlo na 1. a 4. valci cca 90 chyb (vynechani) behem 5 min.... po vymene civky, motor slape jak ma. Zkusil bych nejdriv toto, samozrejme, chyba muze byt i v Teplotnim cidle, nebo nekde jinde....
  2. No na skrtici klapku bych moc nesazel... mam uplne stejny problem, uz jsem to tu nekde zminoval, vymenil jsem klapku za novou, a problem pretrvava - aspon u me.
  3. Hele, ja mam podobny problem (akorat ze me pri studenem startu motor vubec neudrzi otacky, a rovnou chcipne) a resim to uz od dubna... mam vymenenou lambdu, EGR, Skrtici klapku, svicky, palivovy filtr, vzduchovy filtr a teplotni cidlo... porad nad tim laborujeme co a jak. Mam take LPG, ktere je dle servisaka OK. Nicmene mam zajimavy poznatek... kdyz odpojim LPG pojistku, tak se motor chova tak, jako by nebylo v nadrzi LPG vubec nic, a ignoruje LPG (kompletne spotrebuje veskery plyn co je v hadicich) a hle starty jsou v pohode... zatim jsme ale neprisli na to cim to je... takze byt tebou zkusim odpojit LPG (nebo vyjet LPG uplne na dno, aby v nadrzi nic nebylo) a uvidis, jestli se to bude OK... a doporucuju po vyjeti LPG jet nejakych 20km na benzin, a druhy den zkusit nastartovat.
  4. jj, kdyz je spadena, tak otacky litaji jak zbesile, a je i za jizdy slyset fuceni. ze by to "strilelo do vyfuku", to ani ne, spis se motor klepal jak divy, a mel nepravidelny chod. Napraskla neni, to jsem se dival a zda se byt v pohode. a hlavne, po jejim nasazeni, otacky drzi, nepravidelnost se celkem ustalila, na standardu typickem pro 1.6 a klepani a otrasani motoru je take pryc... teda pokud se bavime uz o jizde, nebo volnobehu pri teplem motoru. Pri studenem motoru je to porad zoufalost, ale ja to najdu a kdyz nenajdu, tak to auto prodam... vsak se prodava se zahratym motorem
  5. To Karlos: Dodavam slibenou fotku, snad z ni poznas o jakou hadicku se jedna. Jinak o vikendu jsem zkousel cistit kontakty toho imobilizeru, a nejak to nepomohlo . Jeste jsem se chystal na obmenu teplotniho cidla (ale muj servisak mel jen kulate), takze budu dal laborovat behem tydne.
  6. tak tohle se mi stava take... bud to chcipne po nastartovani nebo se to klepe... (viz. moje tema)... dneska budu cistit kontakty od imobilizeru, a jeste vymenim znovu teplotni cidlo (i kdyz to jsem menil cca pred 2 mesicema).
  7. Do nejsi prvni komu dochazeji napady ;) ... ale zitra zkusim s tim "mym technikem" kouknout na ten imobilizer, resp. na dratky... protoze jsem si v dnesni poledni pauze sjel VAG - kompletne cely, a jake je me prekvapeni... tam se to hemzi chybama: Motor jsem uvadel vyse... a dalsi chyby: Adresa 03 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1C0 907 379 L Díl: ABS FRONT MK60 0101 Kódování: 0001025 Dílna #: WSC 31480 1 závad nalezeno. 01314 - ridici jednotka motoru 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická Adresa 17 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1U0 920 811 B Díl: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11 Kódování: 19113 Dílna #: WSC 31480 TMBCX41U842936072 SKZ7Z0D2485287 1 závad nalezeno. 01314 - ridici jednotka motoru 49-10 - zadna komunikace - Sporadická Adresa 19 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6N0 909 901 Díl: Gateway K<->CAN 0001 Kódování: 00006 Dílna #: WSC 31480 1 závad nalezeno. 01314 - ridici jednotka motoru 49-10 - zadna komunikace - Sporadická
  8. Nene nesviti ;) kontrolky jsou zhasle jak maji byt.
  9. karlos: SK = Skrtici klapka... pretesnoval (asi spatny vyraz). pod SK resp. pod jednim vyvodem je takova nicotna hadicka, ktera pry docela rada vyskakuje... Ale vyfotim a dam sem... Zvuk prelivani vody se ztratil prave kvuli te male mrse co byla vyskocena (aspon tak me to bylo vysvetleno). Sycelo to, a kdyz ji poradne nasadil, tak to skoncilo a tim ustalo i "prelivani vody po startu". Pry to bylo k vuli tomu, ze nebyl dostatecny tlak (to je jasne, kdyz vzduch zdrhal) a proto cerpadlo hrnuo vetsi mnozstvi paliva do systemu, ktere pak nasledne preteklo zpet do nadrze... su laik, takze me nekamenujte, jestli je to blbost ;) Jinak jsem odpojil vahu vzduchu dle rady, a porad stejne, tzn. nastartoval jsem a hned to chciplo :(
  10. to Sentinel: Ja jsem uz vymenil Lambdu, EGR ventil, teplotni cidlo, a min. tyden i skrtici klapku, ale problem porad pretrvava. Vcera me mechanik pretesnil neco pod SK, a "prelivani kyblu vody" uz neni slyset. Dnes to zase rano chciplo. Odpoledne jak pojedu z hokny, tak zkusim nastartovat bez vahy vzduchu, jak me chlapi radili a dam vedet.
  11. Da se s odpojenou vahou vzduchu jezdit? Nebo je to jen na "vyzkouseni"?
  12. Konny, diky moc za fotku s popisem. Zitra se na to zkusim podivat.
  13. VAG si nacitam sam - teda jen chyby, jinak se v tom nehrabu. Kabel jsem si poridil sam, az na zaklade zkusenosti s Autorizovanym servisem, kdy me porad tvrdili, ze je vse OK. Skrtici klapka je nova original, zadna Cina, prislo to v nemecke krabici, a mechanik rikal, ze je to original. K te vaze... uprime, ani nevim kde to hledat ;) ... vim, kde je SK, teplotni cislo, svicky, filtr, ale k vaze vzduchu jsem se jeste nedostal :( fotka by bydla, nebo popis, kde je konektor. jo jeste jsem zapomnel ten VAG... ty jo, tam je chyb... 16555 tam na tuti nebyla, to tam pribilo dneska ;): 16555 - rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis chudy P0171 - 35-00 - - 17811 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka P1403 - 35-10 - - - Sporadická 17811 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka P1403 - 35-00 - - 16555 - rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis chudy P0171 - 35-00 - - Readiness: 0000 1000 ... divny je ten system zpetneho sani.... to je prece EGR, a ten byl meneny za novy (teda aspon me to v servisu rikaly, ze ho menily, a zacaloval jsem ho ... a stim "zvukem vody" su absolutni laik, ale pripada me, jak kdyby se proste po delsim stani (cca 8 hod - co su v praci) ztratil tlak paliva, a on ho pak zase docerpaval. nevite nekdo, kde se daji ve VAGu zjistit hodnoty tlaku v palivovem systemu? A jake by mely hodnoty byt?
  14. Ty kokso, nova vaha vzduchu :) no pocitam tak 8tis .... no ale diky za tip. Jo a jeste jednu vec to dela. Kdyz u zto na podruhe chytne, a naskoci, seslapnu plyn (pri neutralu) tak je slyset jak kdyby se prelivala kapalina (nechtel jsem psat voda ;) ale proste takovy zvuk to ma. To je slyset asi do 3. proslapnuti plynu, a pak uz je to OK. A nekdy si i pri teplem motoru na volnobeh pridava otacky tak mezi 1200 az 1600 ;)
  15. Zdravim, rad bych pozadal o radu, pac uz su na pokraji zoufalstvi. Problem jsou studene starty. Mam OCT I 1.6 75 kW (+LPG). Otocim klickem necham probehnout hitparadu, nastartuju, motor chytne, a po cca 4s se udusi. otocim znovu klickem, motor chytne, a udrzzi se. Otacky se drzi nekde kolem 1.200 a postupne zacnou klesat. Motor ma nepravidelny chod a je citit benzin. PO slabem zahrati otacky spadnou na 800-900. Kdyz je motor teply (90st) tak jede jak ma. A i startuje na poprve. Pri teplem motoru kolisaji volnobezne otacky a motor se otrasa. Problem s LPG to neni, protoze vsechny neduhy se deji jak pri provozu na benzin tak na LPG. Krom toho motor nejak nereaguje v nizkych otackach na plyn. pedal, slapnu na pedal, a chvili nic, a pak zabere. Druha vec ktera se deje (nahodile) je, ze pri jakekoli rychlosti (a rychlostnim stupni) kdyz pustim plyn. pedal, tak auto cukne. Za posledni 4mesice jsem postupne vymenil: EGR, LAMBDU, Svicky a ted uz dokonce i KLAPKU. Ale problem stale pretrvava. Jezdil jsem do Autorizovaneho servisu, ale tam rikali, VAG nic nerika, vse je OK... Pak se prave zacali ve VAGu ukazovat chyby zpetneho sani a lambdy... takze jsem zajel do neautorizovanho servisu, a tam uz jezdim i nadale... Jo a OCT ma najeto POUZE 60tis. km :)
×
×
  • Vytvořit...