Přejít na obsah

david-plzen

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

david-plzen's Achievements

0

Popularita

  1. Brzdilo si to kdy chtělo. Záleželo na otáčkách a kdy se více otevřela prasklina v trubičce. Při větších otáčkách to zvládalo u fouknout. Jak už bylo řečeno je to asi vibracema aněkde na dovolené nic příjemného. Myslím udělat něco jako jsou brzdove opletene hadice, že by to bylo jistější.
  2. trubička č.22 menší trubička u ventilku jde do krabičky kde je více takových hadiček. zde byla prasklinka na plastove trubičce jinak napojeni je gumovou hadičkou a zafixováno plechovou objímkou je zde i vidět ventilek( zpětná klapka) snad ten to návod někomu pomůže k opravě brzd
  3. Nakreslil jsem si jak pracují brzdy.kam vsude jdou asi hadicky a ty ruzne nesmysly az po elektriku. proste princip celého okruhu.Co jde odendat, zacpat abych ty systémy postupně vypínal. Většina lidi ti řekne,že je to normalni u octavie nebo vývěva za 9 000Kč plus práce. me heslo -na servis je dost času a vše dělali jen lide až dám fotky pochopíš jak je to nedokonalé a že může být hodně velký průser na křižovatkách. stačilo by trubičku udelat na převlečnou matici a panceřovou hadici se zpetnou klapku plus šroubeni a je to jistota. takto to muže nekdy prasknout a zadna signalizace .Jen projedu na krizovatku na červenou ,protoze akorat budu dojizdet a motor bude mit male otacky. Vysledek je jak kličkuji.
  4. Takto byla lehce prasklá plastová trubička se zpětnou klapkou. Když klesly otáčky (volnoběžné otáčky, dojíždění na motor) vývěva nestačila vytvořit podtlak, tím vznikalo nepravidelné brzdění. Žádné syčení,unikání vzduchu nebylo slyšet. Tuto trubička se mi nepodařila sehnat běžně v obchodě až v originál servisu škoda.Cena 650 Kč. Hadička je připevněna sponkami .Otázka 10 min. výměny. Brzdy opravdu teď brzdí jedovatě. později dodám fotky. děkuji všem za nápady
  5. díky všem za nápady jsem zaměřeny na renaulty benzin nafta jde trochu kolem me. kazda automobilka ma sve mouchy. Ale ted jsem dal přednost Octavii.Je videt že i tady uz se projevuje čína. zde jen odkaz na opravy ,kdyby nekdo potreboval. vyřešil jsem dříve pohon LPG VIalle http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php...526&start=0
  6. brzdovka to urcite nebude a zacalo to vse pri vymene bubnu a desticek nic jineho se nedelalo ale kdyz rozeviram plovouci trmen tak se musi hnout tlaky opacne ve vsech hadickach a pod. neni tam nejaka zpetna klapka,pistecek v tech hadicich??? pripada mi ze tam neco visi a hne se to jen pri vyssich otackach kdy dojde k navaratu nečeho. cim vice plynu tim vlastne mi vice pomuze posilovac. na diagnostice jsem jeste nebyl otacky zvednout a brzdit jsem nezkousel ,chci to ale zkusit jestli nekde neco neuchazi. problem je ze to ma pritelkyne a je ted pryc. priznam se ze se mi to nelibi, když žadna kontrolka nesviti ze se neco deje s brzdama s tak dulezitou veci. mozna ze uz to nekdo zazil u tech to motoru. diky
  7. octavia 2 combi 1,9/77 PD rok 2008 najeto 60 000 km Dobrý den, dával jsem nové brzdové kotouče Brembo Max,destičky ATE. Brzdy většinou při dojíždění na křižovatku přestanou brzdit. Pedal ztvrdne a brzdim na ručku.Pak se to za chvíli vzpamatuje a brzdí to skvěle. Brzdovku jsem nemenil, třmen pracuje lehce,pístek čelisti také. Pedal je tvrdy jako když vypnu motor,ale nebrzdi to. Zatím se to objevuje když vyřadím a otáčky klesnou. Děkuji zakaždý nápad.
×
×
  • Vytvořit...