Kluci, předem se omlouvám za OT, ale stalo se vám někdy, že po výměně ručiček některé krokové motorky, při zapínání a vypínání (klíček poloha 0 a 1), trošku zacukají? Při jízdě nemám žádný problém (ukazují bez chyby), ale jakmile vypnu klíček, tak po spadnutí ručiček na nulu prostě zacukají jakoby do mínusové polohy.
Nechci měnit krokové motorky, doufám, že tomu alespoň nějak pomůžu, jenom nevím co přesně se stalo, když jsem je vyndaval. Myslím si, že nejspíš špatně vyhodnotí svojí polohu na počátku a snaží se to nějak "dorovnat" jenomže už se, přes doraz, nemůžou dostat tam, kam by podle čidel měly.
Nemáte prosím nějakou radu, co by mohlo ještě pomoct? Někde jsem četl, že pomůže protočení o 360° proti směru hodinových ručiček. Mimochodem mám octavii I (r.v.99).
Předem dík za všechny rady.