Přejít na obsah

Maurik

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Skype
    maurik0000

Maurik's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím Mám již delší problém, který stojí pořád peníze zatím se to nepohlo z místa. Jde o to, že auto jezdilo v pohodě, ale pak to mělo divný zvuk a ztrátu výkonu, nikdo mi nedokázal poradit, takže sem s tím jezdil cca 2 měsíce, než mi kolemjdoucí řekl, že jezdím zřejmě na 3 válce. Dal jsem to do servisu, kde mi vyměnil všechny svíčky a kabely (cca 2000 Kč), jenže po cca 2 měsících to samé. Radši jsem zvolil jiného mechanika, kde mě opět vyměnil svíčky a to zapalování tuším (cca 2500 Kč), vše se zdálo konečně ok, jenže nebylo. Otáčky neustále kolísaly směrem dolů, že snad každou chvíli auto chcípne. Chcípalo, ale většinou v nevhodnou dobu před křižovatkou, kruhákem atp, což bylo dost nebezpečné kvůli brždění a točení volantem. Tak jsem to opět dal do servisu, kde mi vyměnili olej, všechny filtry i palivový, čidlo teploty a vyčistili škrtící klapku. No jenže to teď je ještě horší. Když jedu, auto z ničeho nic cukne a ve 120 Km/h to je dost nepříjemný, vypadá to skoro jakoby na sekundu auto snad chcíplo, nebo ho někdo přidusil. Taky občas cuká, hlavně při jízdě na dvojku, ale aspoň nechcípalo před křižovatkou, což už nyní neplatí. Otáčky jsou většinou na volnoběch kolem 1500, pak sem tam klesnou na 900-1000, ale většinou se pohybují mezi 1200-1500 no a spotřeba průměrná kolem 11 litrů na 100!!!! Když jsem to v servisu říkal, tak nevědí co s tím, ale když čistili klapku, tak přes VAG dávali nějakou regeneraci (co to je nevím), takže mi nabízejí další postupné výměny součástek, jenže to bych za chvilku mohl vyměnit vše, ale nejsem Babiš, abych na to měl. Prý zkusí vyměnit váhu vzduchu, ale prý ať počítám s cca 3000 kč za ni, což je pro mě nemožný, když jsem ji na netu viděl za cca 1500 Kč, ale to prý nedělají, aby si tam prý zákazníci nosili své součástky. Jenže pak mluvil něco o snímači otáček, opět cca 3000 Kč! Já našel za 1000! To pak mohli měnit do nekonečna a stále problémy neodstraněny. Nevíte někdo čím by to mohlo být, nebo co to dělá? Díky moc Škoda Octávia combi 1.6 74Kw 1999 benzín
  2. Zdravím. Možná tu budu vypadat za lempla, ale to nevadí. Auto mi vždy někdo dělal, teda pokud jde o Octávii ombi 1 1.6 1999. Tudíž nevím, jak se dostat ke svíčkám, abych je mohl vytahováním kabelů vyzkoušet? Myslel jsem, že když sundám ty plasty, tak se k nim dostanu v pohodě a ne, že budou schované pod něčím, kam ani syn neprotáhne prstíky. Popravdě to vidím poprvé, že se na autě nedostanu ke svíčkám. Můžete mi pomoci jak se tam jednoduše dostat, aniž bych něco složitě demontoval? Děkuju PS: Před cca 2 a půl měsíci mi v servisu měnil všechny svíčky a kabely, protože mi to jelo na 3 válce, zaplatil jsem kolem 2500 Kč a nyní je to tu zase.
  3. Díky. Jelikož nejsem znalej, tak mi bylo řečeno, že si to sam měnit nemám, ze to není jako u S120 ☺, tak jsem to dal do servisu no. Jen ceny součástek mě připadaly jednou tak drahé, než na netu.
  4. Tak auto spravené, opravdu jelo na tri válce. Chtěl bych se vás zeptat prosím. Zda mě v servisu natáhnul, nebo to je normální cena. Měnil všechny svíčky, prý musel a pak pry musel vyměnit kabely zapalovací. Velkova cena bez práce: 1914 Kč. Diky za odpověď
  5. Tak zítra mi to snad dají dokupy ^_^ Byla to náhoda, jel jsem s odpadem do sběrného dvora a ten pán mi říká "máte nějaký divný zvuk, Vám to jede pouze na tři válce", já mu říkám, "vidíte do podrobna jsem vše popisoval, ale o tomhle se nikdo nezmínil" ;) Já mu říkám, takto, ale bohužel jezdím již skoro měsíc , on se podivil a říkal mi, žetím jsem mohl/nemusel, odrovnat vše co je od motoru až k výfuku. Dnes jsem byl v servisu, jen aby předběžně obhlédl co a jak a zda je to pravda s těma válcema a říkal, že jsem mohl oddělat katalyzátor!!! ​Jestli to je pravda, tak jsem v p*****! Jen se divil, že mi to nic nesignalizuje?! Jenže mě to snad krom benzínu :lool: Nesignalizuje nic (zase úplně nic ne no) Jak je to s tím katalyzátorem? To je fakt tak drahá záležitost?​
  6. Díky, ale já jsem z Častolovic okr.Rychnov nad Kněžnou. Dnes když jsem parkoval, tak mi to jako vystřelilo do výfuku a auto chcíplo. Pak jsem sjizdel ke kruháči, vyřadil rychlost a pak jsem se divil, že mi jde těžko zatáčet, nojo, auto chcíplo.Je ma prd, že auto používám do práce, tudíž ho nemůžu dat na dlouho a daleko do servisu.
  7. Tak nevím, zda to souvisí, ale nějak mám vyšší spotřebu.Nyni mi to zreba ukazuje průměrnou 11,5L a na neutral 7,5L. Do servisu jsem se ještě nedostal, nevím do kterého, aby nedělali nic, co s daným problémem nesouvisí.
  8. Díky, já už myslel, že už se žádné odpovědi nedočkám ? Jinak na diagnostice jsem to neměl. Já jsem úplný laik, co se týče nějakých zavad na autě, ale že by to dělala spojka? Ono je těžké to ptesneji popsat. Kdyby to bylo pouze i rozjezdu, tak bych to chápal, ale ono to dělá téměř vždy, když zařadím vyšší rychlost a zacnu přidávat rychlost. A nejcitlivější to právě je, když se otáčky zvyšují z těch 800 a něco do cca 2500. A ke to doprovázené divným zvukem až z výfuku jakoby. Někdy si připadám, ze mám motorku a ne auto. No a do toho ten kolísavý volnoběh. Nejhorší to je, když mi to chcípne před křižovatkou. Ten zvuk i vibrace jsou i když stojím na neutrálu a jen tak přidávám rychlost.Kdybych neměl Oktávku, ale třeba mou první Škodu 100, tak bych řekl, že mi někdy střelí předstih do výfuku ?
  9. To tu není nikdo, kdo by poradil? Tolik dní to tu už je a stále nic.
  10. Jsem na to laik, takže to neumím popsat dokonale, ale včera při rozjezdu, ale i při zařazování vyšších rychlosti, tak při přidávání plynu to vibruje a občas zaškube, než se dostanu do vyšších otáček, aspoň nad 2500. Když sešlápnu spojku a na plyn nešlapu, tak otáčky se propadnou až na 600 tuším a chvilku kolísají právě mezi těmi 800 a něco a 600. Někdy to ma co dělat, aby to nechcíplo. Nevíte někdo co by to mohlo dělat? Díky
  11. Zdravím Včera jsem jel do HL a vše téměř v pohodě, ale když jsem se vracel a popojížděl v koloně, tak při každém rozjezdu na jedničku mi začalo auto jakoby vibrovat a vydávat zvláštní zvuk. Manželka myslelela, ze te zvuk dělá výfuk, ale to si nemyslím, ale výrazně byl slyšet když jsme popojizdeli kolem svodidel. Ta vibrace celého auta bývá hlavně když přidávám plyn. Nebo když ho držím tak na čtvrtce. Někdy auto i zacuká. A v neposlední řadě pračky na volnoběh, nebo prostě při sešlápnutí spojky dost kolísající až občas i auto chcipne. Můžete mi prosím poradit?? Díky Škoda Octavia 1.6 r.v.1999 74kw Tam má být do HK, ale to není podstatný ?
  12. Zdravím. Jde mi o volnoběh. Když nyní v zimě nastartuju (startuje v pohodě),tak jsou ihned na 850, ale neměli by být v těch mrazech nad 1000? Ale to není ten hlavní problém. Jde o to, že když jedu a pak sešlápnu spojku, nebo prostě dam neutral, tak otáčky spadnou rychle na nějakých 500 a houpou se, myšleno plynule se houpou mezi 500 a cca 900. Buď se ustálí, nebo motor chcipne. Není to pokaždé, ale rozhodně častěji, než normál. A nevím zda to souvisí, ale až po cca 20 km se mi ručička teploty pohne kousíček za ten první dílek, ale po chvilce opět jakoby ukazuje nula. Mohl by mi někdo s tím chcipanim poradit?Dnes když jsem jel do práce, tak skoro před každou křižovatkou jsem měl obavy, aby mě to nechcíplo, protože jakmile jsem seslapl spojku a hned nezařadil, nebo prostě hodil neutral, tak se to zahoupalo a mělo tendenci chcípnout. Což se dvakrát stalo, při odbocovani z hlavní na benzínku, mel jsem co dělat to auto ztočit, no a pak při vjezdu má kruhak. Nevíte někdo proč to tak hozpe a občas chcipne. Díky
  13. Zdravím. Snad jsem zvolil spravne téma, abych zbytečně nevytvářel nové. Jde mi o volnoběh. Když nyní v zimě nastartuju (startuje v pohodě),tak jsou ihned na 850, ale neměli by být v těch mrazech nad 1000? Ale to není ten hlavní problém. Kde o to, ze když jedu a pak sešlápnu spojku, nebo prostě dam neutral, tak otáčky spadnou rychle na nějakých 500 a houpou se, myšleno plynule se houpou mezi 500 a cca 900. Buď se ustálí, nebo motor chcipne. Není to pokaždé, ale rozhodně častěji, než normál. A nevím zda to souvisí, ale až po cca 20 km se mi ručička teploty pohne kousíček za ten první dílek, ale po chvilce opět jakoby ukazuje nula. Mohl by mi někdo s tím chcipanim poradit? Díky
  14. Nojo, ale jak můžu někam zajít, když nemám na ně kontakt/adresu. Proto jsem to info hledal na netu. :-D
  15. Tak to by jsi se divil. První servis, to ke ten, kde me tvrdil, ze si musím koupit dvě lambdy, já potřebuju jednu. Pak, ze to na počkání neudělá a když jsem se ho ptal, kolik to asi bude stát ta výměna, tak mi řekl, že to neví dopředu.V druhém mi řekl, že univerzální krámy mi tam montovat nebude, že mi tam dá lambdu za 5k, na to jsem mi řekl, že nejsem Babiš. No a ve třetím, kde už jsem si připadal dobře a byl lidský, tak tam se to už táhne víc jak 14-dnů a pořád nemá čas a já jsem bez technický. Holt nemám kliku asi. Dnes budu zkoušet další, tak uvidím no.Proto jsem to chtěl zkusit sám poprvé, ale nemám možnosti, tudíž ležet na mokeu a dešti se mi nechce, rampu ani jámu nemám.
×
×
  • Vytvořit...