Přejít na obsah

warsmash

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

warsmash's Achievements

0

Popularita

  1. Kombinovaný ventil jsem vyčistil a funguje jak má, dle servisního manuálu Škoda. Ale minulý čtvrtek se mi zase rozsvítilo EPC a otáčky lítaly nahoru a dolu, tak uvidím až udělám diagnostiku.
  2. Zdravím, mám vůz Škoda Octavia II 1.6 75kW (BSE) 2008/1 + LPG Landi Renzo. Před dvěma lety jsem měnil škrtící klapku, odešel krokový motůrek. Koupil jsem novou VDO ( 06A 133 062 AT ), od té doby byl klid. Ale poslední 4 týdny se mi zobrazují na diagnostice DELPHI tyto závady viz příloha. Projevuje se to tím, že zakolísají otáčky, spadnou na 550 a vrátí se na cca 700 ot/min. Nebo když nastartuji a dám neutrál a motor běží cca 10 min tak zase otáčky spadnou a rozsvítí se EPC. Klapka je čistá / vyleštěná. Kabely nejsou nikde přerušené. Prošel jsem skoro vše i dle příručky VIS. Závady : 16556 - Systém příliš bohatý (1. řada válců) - přerušovaný dle VIS - kontrola vedení, kontrola lambda sondy a lambda regulace před katem, kontrola tlaku paliva, kontrola tlaku v palivovém systému 17976 - Ovladač škrtící klapky; mechanická závada - přerušovaný dle VIS - kontrola znečištění a mechanického poškození případná výměna škrtící klapky 17987 - Řídící jednotka škrtící klapky; adaptace nespuštěna - přerušovaný dle VIS - kontrola osazení konektoru na škrtící klapce, kontrola vedení k ŘJ motoru, kontrola/výměna ŘJ motoru, kontrola nebo výměna ovládání škrtící klapky Myslíte, že je to na další výměnu? Adaptaci klapky jsem dělal několikrát a vždy proběhla OK. Většina snímačů je nových/vyměněných. Díky za rady. Moje 5.pdf
  3. Omlouvám se, spletl jsem si fórum Octavia I za Octavia II.....prosím smazat.
  4. Ahoj, tak jsem zkoušel pohledat v programu VIS : Popis : 18359 - ventilátor 2 V177 chybná funkce Možné příčiny: ventilátor je zaseknutý nebo má omezený výkon Možné projevy: kontrola ventilátoru, odstranění nečistot bránících provozu Popis : 19617 - lineární lambda sonda Popis : 17658 - množství paliva nízký stav Možné příčiny : - nádrž bez paliva - měřící ústrojí palivoměru vadné - přerušené vedení mezi přístrojovou deskou a palivoměrem - poškozené CAN - BUS vedení - přístrojová deska vadná Možné projevy : - vozidlo při jízdě cuká - palivoměr je poškozen Doporučený postup : - načerpat palivo - kontrola ústrojí palivoměru - kontrola vedení mezi palivoměrem a přístrojovou deskou Chybový kód 229 - nenašel jsem info
  5. Jen pro info : Vyměnil jsem škrtící klapku za novou originální VDO + proběhlo základní nastavení, nové těsnění klapky, nový snímač vačky a kliky, nové lambda sondy před kat. a za kat., nové snímače teplot, kompletně jsem prošel hadice ke škrtící klapce i k sání = nikde žádná díra, vše je přetěsněno, kombinovaný ventil splňuje svojí funkci - prozkoušeno dle manuálu, nové svíčky DENSO IK 20, nové rozvody jsou dělané před 5 000 km, jak jsem psal nahoře, nádrž vyčištěná, rozdělovač také, vše je vyčištěné a filtry jsou nové. Snažím se používat jenom originální díly, takže vadným čidlem / snímačem z druhovýroby to být nemůže. Otáčky se drží cca na 700 ot. / min, ještě musím dojet na diagnostiku plynu, kvůli seřízení, protože otáčky na plyn trochu houpou a celkově reakce na plyn jsou všelijaké, ale to s tímto problémem nemá nic společného - i když jsem plyn nechal úplně odpojit, "díra" se stále objevuje. Zkrátka pořád je znát "díra" při prvním nastartování, zařadím 1. rychlostní stupeň, rozjíždím se, pustím spojku, otáčky se nezvyšují - jen je cítit, že motor se dusí / spadne výkon a po cca 3-4 sekundách se motor chytne, trochu to škubne - závisí to na tom jak moc šlapu na plyn a už to za celou dobu jízdy nenastane, dokud nezhasnu motor. Ale občas se stane, že se "díra" neobjeví a rozjedu se normálně. Včera jsem byl na diagnostice u známého a přes VCDS ( má poslední verzi softwaru ), byly nalezeny 2 chyby : 1. Snímač teploty a stavu oleje - neodpovídá / nereaguje 2. Snímač spojkového pedálu F36 - chyba sporadická - ale tempomat funguje! Takže mě nezbývá než oba snímače vyměnit a doufat, že přijde nějaká změna.
  6. Konektor na spojkovém pedálu jsem rozpojil, rozjíždím se bez cukání a úplně v pohodě, sice nejde tempomat, ale mě to nijak nevadí, za poslední rok jsem ho použil jednou :-D. Občas tedy když jedu na dvojku, trojku i čtyřku a pustím plyn tak to trochu cukne jako když rychle pustím spojku, ale je to pohoda. A ještě něco, byl jsem nedávno cca 14 dní na diagnostice u známého, otáčky lítaly od 450 - 700, nechal jsem resetovat adaptační hodnoty na klapce, ale ukázala se mu přímo na ní závada / chyba, akorát prý už neví jaká....bohužel. Dneska jsem se zkoušel rozjíždět a zároveň jsem sledoval otevření klapky, při nastartování je 4,5 - 5 %, ale když dám za jedna a přidám více plynu, objeví se závada "pomalu se zvyšují otáčky i rychlost ( auto jakoby přidušené ) a po cca 3-4 sec. vystřelí....." , ale klapka je v tu chvíli otevřená na 9,5 - 10,1% víc prostě ne, jako kdyby se v této úrovni zasekla, ať dám plynu kolik chci. Tak si říkám, jestli na této závadě taky nemá trochu podíl. Ale ta chyba se neobjeví pokaždé ! Když chcípnu motor a hned zase nastartuju tak se občas rozjezdu normálně, bez té "závady" nebo i když je motor studený. Je to prostě náhodné, tak 70% prvních startů / rozjezdů. Jinak verzi softwaru mám aktuální.
  7. Software mám aktuální. Mě se na to moc zvykat nechce....obzvlášť když bych chtěl auto někdy prodat.
  8. Zdravím, mám problém na O2 1.6 MPI + LPG (r. v. 2007/12 ). Po výměně obou lambda sond, všech filtrů + benzínový, vyčištění klapky + základní nastavení, nových svíček od Densa, čidla teploty chladící kapaliny, snímače otáček klikové hřídele, vyčištění benzínových vstřiků na ultrazvuku, vyčištění benzínové nádrže, vstřikovací lišty, výměna vstřiků na LPG, seřízení LPG a celkové diagnostice problém stále přetrvává, pozn. všechny díly od originálních výrobce. Diagnostika ve Škodovce a VAG nic neukazují. Kombinovaný ventil zkontrolován dle servisního manuálu Škoda, je těsný a funkční. Pojistky jsou taky zkontrolované, žádná prasklá a všechny jsou na svém místě. Řídící jednotka má aktuální firmware / software, dle diagnostiky ve Škodě. Po prvním startu se pomalu zvyšují otáčky i rychlost ( auto jakoby přidušené ) a po cca 3-4 sec. vystřelí..... Ještě takový poznatek, když odpojím svorkovnici ( kabel ) u spojkového pedálu, problém zmizí, auto se rozjíždí normálně bez chyby, ale nejde tempomat a když vyšlápnu spojku zařadím jakýkoli stupeň a spojku pustím je cítit takové škubnutí, při zapojené svorkovnici ne. Hallův snímač u spojkového pedálu jsem měnil za nový ( originální ).
  9. Zdravím, už několikrát mi vyskočila tato chyba : P2626 - Pohonna jednotka O2 sensor pumping current trim circuit / open bank1 sensor Presneji : Můj odkaz Co mam zkontrolovat, popřípadě vymenit? Je to závažný problém? Při jízdě jsem nic nepocítil. Ale možná, že se zvedla spotřeba. Škoda Octavia II 2007 1.6MPi 75kw + Lpg (BSE)
×
×
  • Vytvořit...