Přejít na obsah

MAXCHIP

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://www.maxchip.cz

MAXCHIP's Achievements

0

Popularita

  1. „Společnost MAXCHIP s.r.o. se tímto velmi omlouvá švédské high-tech tuningové společnosti BSR (www.bsr.se) za mylné a nepravdivé informace uvedené na fóru Octavia Clubu ohledně naší spolupráce s touto společností. Je nám velmi líto byla-li jakkoliv dotčena důstojnost a kvalita jména firmy BSR. „
  2. V čem začíná připadat jak MAXCHIP? Pouštím tady jednu z našich prací v minulém týdnu... Vím, že to nemá nic společného s Octavií, ale i tak... Takže opět očekávám negativní komentáře... Graf dodám tak do 14ti dní... Teď jsme v Německu, pak domluvíme pro klienta brzdu 4x4 a dodám graf :-) Je to úprava BMW X6 4.0d 225kW/306HP rok výroby 2010. Hráli jsme si s tím cca 4 hodiny. ABC Tuning tvrdí, že stačí napojit kabel, stáhnout soft, dát zpět upravený a do hodiny je to hotové.... :lol:
  3. Je tam drobná odchylka, ale né nijak velká. Je pravda, že ten větrák není úplně nejlepší... Fun psal, že při nedostatečném chlazení prostě pár koníků může utéci. A neříkám, že ne.
  4. Samozřejmě je to dané tou chybou v tom grafu, byla i jiná hodnota krouťáku. Ten krouťák je nižší, však mu pošlu ten graf a bude to. Každopádně se domluvte a přijeďte všichni spolu na to jeho měření. Změříme jeho auto a uvidíte. Vím, že jste včera jezdili spolu.
  5. Však majitel v tom autě jezdí a sám je velice spokojený. Klidně si to od něj zjistěte a svezte se v tom jeho RS. Není problém. Souhlasím. Netvrdím opak.
  6. I´m sorry Mr.Perfect. Není to graf z úplně něčeho jiného. Když se zadají při měření správné hodnoty řazení toho vozu, tak je graf ok. Kdo tady mluvil o problémech s naprogramováním EPROMKY. Jen se klidně do mě strefujte. Je mi to fuk. Já vím, že to auto je v pořádku. Přeměření znovu má zdarma, ale jak říkám, u měření i programování byl, takže ví co a jak. Ale vidím, že stačí jakákoliv záminka a někteří jsou tu na koni. Přesně jak říkáte. Bohužel jsme tu kontrolu jednou hodnotou v pc špatně ukázali (a všimli si toho pozdě, což je naše chyba). Po opravě té hodnoty, je to vše v pořádku. A po novém měření to bude taky v pořádku a majitel vozu to ví.
  7. Navíc je to pouze chyba u měření a ne u softu jak tu uvádíte. Hold jsem si nevšiml, že je v pc při měření zrovna nastavená pro graf jiná hodnota řazení u vozu. Takže jediné co je špatně, tak je ten graf.
  8. Ten motor není mrtvej, tan motor je ok. Máme i video, že je ten motor až za 7000 ot. Takže mrtvej není. jajin s tím aji jezdil teď na max, tak ví sám. Není problém to přeměřit znovu, u všeho majitel vozu byl.
  9. Já jsem nepsal, že byl problém v tom, že jsme vytahovali jednotku. Problém byl v tom, že jsem si toho v ten moment prostě nevšiml. Stane se. Vám se snad nikdy nic omylného nestalo?
  10. Beru to, ale včera jsme tu měli takový frmol, že jsem si toho hned nevšiml. Stane se, všichni jsme jenom lidi.
  11. To vůbec psát nebudu. Točili jsme to až do vypnutí což bylo přes 7000 ot. při rychlosti 253km/hod. Mapa je již v pořádku přes 7000 ot.
  12. Navíc jajiN to zkoušel co to dá a ví, že při 4800 ot. je to ok a že to má otáčky vyšší. To není problém. Odměříme. A dodáme graf. I video tu dáme, když to půjde.
  13. Pánové, tak to byla naše chyba v měření. Měli jsme u měření v programu špatně nastavené hodnoty řazení toho vozu (měli jsme tam předtím na DYNU jiné auto). Mapa je již v pořádku a pro škarohlídy máme i video toho vozu jak s budíkama tak pohled na to auto s tím, že určitě vozidlo nevypíná při 4800 ot. Mapu tady jajiN dá, pokud to půjde tak i video a samozřejmě mu to změříme znovu s tím, že bude mít porovnání. Jednotka po cizím chipu nešla načíst... Museli jsme ji vytahovat z vozu. Chyba byla v měření na naší straně. Vše je v pořádku a doložitelné.
  14. Pěkná práce na tom SEATU. Opravdu. Hodnoty? Jestli je tedy můžete zveřejnit?
  15. Nevím, kde jste přečetl ty dva měsíce, ale je rok 2012 a ne 2011, takže než něco napíšete, tak si to pořádně přečtěte. U ABC jsem určitě nědělal.... Dělal jsem dlouhé roky v cizině, takže vím, o čem je řeč. Nejlepší je, že o nás víte akorát to co si veřejně vyjedete na netu. Po nás jste žádné auto neopravoval a ani nebudete. Takže nekritizujte, co jste neviděl. Já Vás také nekritizuji. Zákazníků máme i tak dost a to i z Prahy a Brna. :-) A nezvedám si tady ego, abych měl o pár zákazníků více. Takže posuzujte cizí práci až podle toho co uvidíte. Mě teď stačilo vidět tu práci od ABCčka, a plně Vás chápu, že Vám takové firmy jako oni vadí, nám vadí taky. A o chiptunerovi vím a spoustě dalších firem také. My jich tu na Severní Moravě máme taky hodně a bojujeme s nimi, ale hlavně prací, to totiž řekne nejvíce :-) A netykám nikomu, koho jsem osobně neviděl. Společně bychom měli spíše pomáhat lidem, kteří se v tom nevyznají a né se pořád pomlouvat. Zdravím Vás. Jako válka to určitě nemůže vypadat. Já proti němu nic nemám a naopak ho chápu, že z daných firem je paf. Kdo není, když vidíte, jak to někteří umí zkazit. Ale neměli by se házet do jednoho pytle všechny firmy, když o jejich práci nic nevím. Až uvidím, můžu to posuzovat. Toť vše k dané válce :-) Myslím si totiž o MOTovi, že patří ke kvalitním firmám, i když jsem jeho práci neviděl. Já s grafy (i jiných značek aut) problém nemám. A jak by to po chiptuningu vypadat nemělo ukázal uživatel jajiN, poté co si u nás nechal přeměřit práci ABCčka na svojí RS.
×
×
  • Vytvořit...