-
Počet příspěvků
20 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Kontakty
-
Website URL
http://www.maxchip.cz
MAXCHIP's Achievements
0
Popularita
-
„Společnost MAXCHIP s.r.o. se tímto velmi omlouvá švédské high-tech tuningové společnosti BSR (www.bsr.se) za mylné a nepravdivé informace uvedené na fóru Octavia Clubu ohledně naší spolupráce s touto společností. Je nám velmi líto byla-li jakkoliv dotčena důstojnost a kvalita jména firmy BSR. „
-
V čem začíná připadat jak MAXCHIP? Pouštím tady jednu z našich prací v minulém týdnu... Vím, že to nemá nic společného s Octavií, ale i tak... Takže opět očekávám negativní komentáře... Graf dodám tak do 14ti dní... Teď jsme v Německu, pak domluvíme pro klienta brzdu 4x4 a dodám graf :-) Je to úprava BMW X6 4.0d 225kW/306HP rok výroby 2010. Hráli jsme si s tím cca 4 hodiny. ABC Tuning tvrdí, že stačí napojit kabel, stáhnout soft, dát zpět upravený a do hodiny je to hotové.... :lol:
-
Je tam drobná odchylka, ale né nijak velká. Je pravda, že ten větrák není úplně nejlepší... Fun psal, že při nedostatečném chlazení prostě pár koníků může utéci. A neříkám, že ne.
-
Samozřejmě je to dané tou chybou v tom grafu, byla i jiná hodnota krouťáku. Ten krouťák je nižší, však mu pošlu ten graf a bude to. Každopádně se domluvte a přijeďte všichni spolu na to jeho měření. Změříme jeho auto a uvidíte. Vím, že jste včera jezdili spolu.
-
Však majitel v tom autě jezdí a sám je velice spokojený. Klidně si to od něj zjistěte a svezte se v tom jeho RS. Není problém. Souhlasím. Netvrdím opak.
-
I´m sorry Mr.Perfect. Není to graf z úplně něčeho jiného. Když se zadají při měření správné hodnoty řazení toho vozu, tak je graf ok. Kdo tady mluvil o problémech s naprogramováním EPROMKY. Jen se klidně do mě strefujte. Je mi to fuk. Já vím, že to auto je v pořádku. Přeměření znovu má zdarma, ale jak říkám, u měření i programování byl, takže ví co a jak. Ale vidím, že stačí jakákoliv záminka a někteří jsou tu na koni. Přesně jak říkáte. Bohužel jsme tu kontrolu jednou hodnotou v pc špatně ukázali (a všimli si toho pozdě, což je naše chyba). Po opravě té hodnoty, je to vše v pořádku. A po novém měření to bude taky v pořádku a majitel vozu to ví.
-
Navíc je to pouze chyba u měření a ne u softu jak tu uvádíte. Hold jsem si nevšiml, že je v pc při měření zrovna nastavená pro graf jiná hodnota řazení u vozu. Takže jediné co je špatně, tak je ten graf.
-
Ten motor není mrtvej, tan motor je ok. Máme i video, že je ten motor až za 7000 ot. Takže mrtvej není. jajin s tím aji jezdil teď na max, tak ví sám. Není problém to přeměřit znovu, u všeho majitel vozu byl.
-
Já jsem nepsal, že byl problém v tom, že jsme vytahovali jednotku. Problém byl v tom, že jsem si toho v ten moment prostě nevšiml. Stane se. Vám se snad nikdy nic omylného nestalo?
-
Beru to, ale včera jsme tu měli takový frmol, že jsem si toho hned nevšiml. Stane se, všichni jsme jenom lidi.
-
To vůbec psát nebudu. Točili jsme to až do vypnutí což bylo přes 7000 ot. při rychlosti 253km/hod. Mapa je již v pořádku přes 7000 ot.
-
Navíc jajiN to zkoušel co to dá a ví, že při 4800 ot. je to ok a že to má otáčky vyšší. To není problém. Odměříme. A dodáme graf. I video tu dáme, když to půjde.
-
Pánové, tak to byla naše chyba v měření. Měli jsme u měření v programu špatně nastavené hodnoty řazení toho vozu (měli jsme tam předtím na DYNU jiné auto). Mapa je již v pořádku a pro škarohlídy máme i video toho vozu jak s budíkama tak pohled na to auto s tím, že určitě vozidlo nevypíná při 4800 ot. Mapu tady jajiN dá, pokud to půjde tak i video a samozřejmě mu to změříme znovu s tím, že bude mít porovnání. Jednotka po cizím chipu nešla načíst... Museli jsme ji vytahovat z vozu. Chyba byla v měření na naší straně. Vše je v pořádku a doložitelné.
-
Pěkná práce na tom SEATU. Opravdu. Hodnoty? Jestli je tedy můžete zveřejnit?
-
Nevím, kde jste přečetl ty dva měsíce, ale je rok 2012 a ne 2011, takže než něco napíšete, tak si to pořádně přečtěte. U ABC jsem určitě nědělal.... Dělal jsem dlouhé roky v cizině, takže vím, o čem je řeč. Nejlepší je, že o nás víte akorát to co si veřejně vyjedete na netu. Po nás jste žádné auto neopravoval a ani nebudete. Takže nekritizujte, co jste neviděl. Já Vás také nekritizuji. Zákazníků máme i tak dost a to i z Prahy a Brna. :-) A nezvedám si tady ego, abych měl o pár zákazníků více. Takže posuzujte cizí práci až podle toho co uvidíte. Mě teď stačilo vidět tu práci od ABCčka, a plně Vás chápu, že Vám takové firmy jako oni vadí, nám vadí taky. A o chiptunerovi vím a spoustě dalších firem také. My jich tu na Severní Moravě máme taky hodně a bojujeme s nimi, ale hlavně prací, to totiž řekne nejvíce :-) A netykám nikomu, koho jsem osobně neviděl. Společně bychom měli spíše pomáhat lidem, kteří se v tom nevyznají a né se pořád pomlouvat. Zdravím Vás. Jako válka to určitě nemůže vypadat. Já proti němu nic nemám a naopak ho chápu, že z daných firem je paf. Kdo není, když vidíte, jak to někteří umí zkazit. Ale neměli by se házet do jednoho pytle všechny firmy, když o jejich práci nic nevím. Až uvidím, můžu to posuzovat. Toť vše k dané válce :-) Myslím si totiž o MOTovi, že patří ke kvalitním firmám, i když jsem jeho práci neviděl. Já s grafy (i jiných značek aut) problém nemám. A jak by to po chiptuningu vypadat nemělo ukázal uživatel jajiN, poté co si u nás nechal přeměřit práci ABCčka na svojí RS.
