Dobrý den,
mám dotaz k zapojení denního svícení na OII r.v. 2005 1,9 nafta.
Po cca 1,5 roce ježdění s překódovanými mlhovkami, jsem se rozhodl denní svícení "zlegalizovat". Koupil jsem si LED homologovaná světla z Auto Kelly. Na stole vše fungovalo O.K. (černá zem, bílá +12 "z klíčku", žlutá ovládání) - světla (ne)svítila přesně podle očekávání a stavu napájení na bílém a žlutém vodiči...
Po zapojení do auta (zem na šroubku na kostře, +12 z poj. boxu a ovládání z vodiče levé parkovačky) se to stále chovalo jak mělo (rozsvěcelo a zhasínalo atd.)...
ALE po nastartování motoru ovládání přes parkovačku nefunguje. Při zapnutí klíčku se světla rozsvítí (O.K.) ale po zapnutí parkovaček/potkávacích/dálkových nezhasnou, ale jen ztlumí svit (odhadem tak o 40%). Připomínám, že s vypnutým motorem se to chová správně... Také podotýkám, že se nejedná o poziční světla ani o světla u kterých lze toto chování (ztlumení svitu místo úplného vypnutí) nastavit.
V čem se tedy liší napájení levé přední parkovačky se zapnutým a s vypnutým motorem???
Díky