Přejít na obsah

maroo

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

maroo's Achievements

0

Popularita

  1. Nazdar chlapci, jsem vlastníkem octavia 1 1.9tdi 81kw ahf motor. 169000km r.v. 2001 Octávku mám dva a půl roku a rozhodl jsem se vyčistit egr ventil.Tak jsem ho vymontoval vypral v techn. benzínu kartáčkem na zuby vyšůroval a na konec ještě vyčistil čističem brzd. Po namontování zpět jsem to zkusil nastartovat a nic jenom to točilo docela dlouho.Tak jsem si řek aha to bude zaseklá zhášecí klapka tak jsem ji několikrát promačkal a zkusil znovu.Zase to jenom točilo a asi po 5-6 vteřinách naskočilo.Tak jsem to nechal chvíli běžet na volnoběh a vypnul a zase zkusil nastartovat.Tentokrát už to chytlo na drc jako vždy před tím.Myslel jsem si že už je po problému ale ten přetrvává. Byl jsem zvyklej že to startovalo celé dva a půl roku na drc v létě v zimně,žádnej problém. Tak jsem začal jít po věcech co souvisej se startováním.První kontrola žhavících svíček.svíčky o.k. Další výměna vzduch. filtu,kontrola váhy vzduchu a její očištění,kontrola baterie a její nabití. Čidlo teploty ukazuje správně,dále jsem vyměnil paliv. filtr,podtlakový hadičky.Bublinky v hadicích paliva nejsou.. Dokonce i kamarád mi na to koukal diagnostikou a nic,chyby žádné. Chci se zeptat netušíte co se mohlo pokazit?? Už to mám 14dní v tomto stavu a starty trvají o mnoho dýl než před tím.A po startu jde kouř z výfuku který po chvíli přestane.Předpokládám že to je tím delším startem nashromážděná nafta. Jinak auto jede úplně normálně. Díky za typy.
×
×
  • Vytvořit...