Trafo jsem zkousel tak, ze jsem si vytvoril ze dvou vn kabelu jiskriste a pozoroval jestli preskakuje jiskra do posledniho okamziku pri behu motoru az do chcipnuti. Vse ok, nic se nemeni a vypadek nenastava behem volnobehu. Pri studenem motoru (pokud drzi zvyseny volnobeh) to neudela, staci ho minimalne zahrat treba na 40° a je konec. V tahu pri zahratem motoru se to projevuje tak, ze treba na 4kvalt STALE drzim pul plynu a motor vykon postupne snizuje a snizuje a nakonec kdyz uz ma tendenci lehnout staci treba proslapnout plyn na doraz a zase je cca na 15 sec klid kdyz drzim opet pul plynu. Pokud prijedu do krizovatky - vyradim, tak spolehlive chcipne do 10sec. Az to dnes rezignovane poskladam, pokusim se najit nekde kopec, vyzkousim jeste drzet ho v tahu nekde v hrbu kolem 4000rpm pod plynem a uvidim. Vstrikovace jsem kontroloval, neni na nich nic z toho zas... plynu. Edit: Dela to i pri LPG jsem zapomel dodat...