Jump to content

V8 R-line

Uživatelé
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

V8 R-line's Achievements

0

Reputation

  1. Musim dat zapravdu ze spotreba je dost velka, ale pokud to vezmu o proti v6 jedna se asi o 2 litry na 100km a ja jezdim tak trochu jako prase ale pohybuji se kolem 16-18 litry na 100. Pokud ale jedu na slusnaka a aktivuji vsechny ty kraviny v aute jako tempomat na max 90. Dodrzovani odstupu na cca 8 m (auto dokaze zastavit na 0 takze to pouzivam i ve mestech) tak se po meste pohybuji za 9 a na dalnici za 7 pri ryhlosti do 110 a 8 stopen. Neni to 1,6 na ziletkach a tak to beru. Jinak si myslim co se tyce jizdnich vlastnosti je V8 mnohem lepsi. Jezdil jsem dva dny v V6 kdyz me sundavali polepy a davali nove firemni. Nemenil bych to. Ted mam ale problem z bezklic. SYstemem. Nezamika kdyz odvhazim od vozu takze to davaji nejak do kupy. V pondeli to ma byt hotove. Jen skoda ze se me to stalo v nemecku. Nahradni auto jsem ale dostal a tak je mi to jedno. Alespon do werthaimu pojedu s cc trochu levneji.
  2. Mam pouze pernamentni 4x4 nic jineho nejde nastavit. Tady to neni jak me ukazoval znamej na v10 jak si nastavuje uzaverky... ja mam pernamentne 50:50. Nebo budu muset jedine smatrat v nastaveni vozidla v pocitaci na palubovce Dekuji
  3. Mam pouze pernamentni 4x4 nic jineho nejde nastavit. Tady to neni jak me ukazoval znamej na v10 jak si nastavuje uzaverky... ja mam pernamentne 50:50. Nebo budu muset jedine smatrat v nastaveni vozidla v pocitaci na palubovce
  4. Mohu tě ujistit že si na pneumatickém podvozku mohu nastavit i přepnutí do režimu off-road a nastavit si režim terén a těžký terén. (toto koleško které je vedle kolečka pro pneumatické nastavení podvozku) bylo také za příplatek. Umí to i verze R-Line. Toto nastavení se dokonce u režimu Těžký terén dá uzamknout tak aby se podvozek automaticky nepřizpůsoboval podle rychlosti a zůstane v nejvyšší možné poloze uzamčené do doby než je zámek odblokován. Byl jsme na něčem podobném a super. Jinak pokud se podíváš na to video u kterého je vypsaná ta výbava tak na 14 a 15 vteřině je záběr na středovej panel.To kolečko u řidiče není vždy standardem. Musí se připlácet. A zde se dá nastavit režim silnice a Off-road. V režimu silnice se dá používat potom válečku pro přednastavené normal, comford a sport a pomocí pravého klečka jde nastavit tvrdost. U režimu off-road se dá pomocí tohoto kolečka nastavit pouze režim terén a těžký terén. Na panelu nad klimou se pak dá tento režim pevně uzamčít a tím se vypne ono automatické řízení pneumatického podvozku, kdy se nastavuje podle rychlosti.
  5. Super ... diky za kontakt a jsem si jist ze tady by mi mohli pomoci...
  6. Bylo mi receno ze u moji motorizace nejsou padla. Je mozne ze to nejaky paket vytlacil ale nenasel jsem to ani v konfiguratoru na webu. Dival jsem se jen na v8. TakZe muj to nema. Nahote je komplet vypsano co mam ve vybave a padla tam nejsou. P.s. a dokaze to tu nekdo to aktivovat a co by to stalo.
  7. Netušíte zda se dá nějak odstranit ta pojistka aby TV a DVD hrálo jen když je vůz zastaven. Docela mne to sere. Ne že bych na to čuměl, ale když spolujezdec kouká na bednu jen když to zastavím a jinak slyší jen zvuk je to o ničem. nejde to nějak opravit. Nějakou softwarovou vychytávkou
  8. já dostal informaci že nejdou... tak možná to je vůči nějakému paketu. Nicméně strop je součástí paketu + Akční paket "SOUND&STYLE" v hodnotě 165.000 Kč - soundsystem "Dynaudio (Zvolená příplatková výbava nahrazuje sériovou výbavu stejného charakteru, i když to není u jednotlivých položek uvedeno.) Confidence" 620W - paket R-Line Plus a R-Line Exterieur (4 kola z lehkých slitin Mallory Volkswagen Eclusive 9Jx20 se zajištěním proti krádeži s pneumatikami 275/45 R20, pedály z ušlechtilé oceli, sportovně laděný podvozek, nástupní lišty z ušlechtilé oceli s logem R-Line, multifunkční kožený vyhřívaný 3ramenný volant s možností ovládání řazení automatické převodovky Tiptonic s vykládáním z černého klavírního laku a s logem R-Line, vnitřní výbava v dvoubarevné kůži Nappa - potahy sedadel a horní část loketní opěrky v kůži Nappa, sportovní sedadla vpředu, memory paket pro sedadlo řidiče a vnější zpětná zrcátka, černý strop, vykládání přístrojové desky, horní části středové konsole a dveří v designu Silver Lane, 2 oválné chormované koncovky výfuku, rozšířená čelní maska, rozšířené prahy v barvě vozu, nárazníky vpředu i vzadu v R-Line designu, horní spojler na zadních dveřích)
  9. Řekl bych že na R-Line u Tuarega je Bílá stejně nejhezčí. No jo, no má to všechno i 230V, takže je to pojízdnej barák.
  10. Neznáte někoho šíkovného na airbrush. Mám malou představu co bych chtěl... Celé auto by mělo být jako oceán a na přední kapotě čelisti žraloka a na bokách plovoucí žralok a manta něco takového kapota (možná více krve na čelistech a boky vozu kamery jsou super a pádla se sem nedělají. Není to ani v příplatku... Jen mám problém s párováním telefonu S3 se mi naparůje vše funguje na 100% ale jakmile odejdu od vozu a odpojí se tak zatuhne. U párování na 407 ten problém nemám
  11. Mám kompletní provedení v černé. Je to vidět i na videu co jsem tam vkládal. jedná se o čas 0:14 Ne klimatizované sedačky se do tohoto vozu nedělají. Mám pocit že to umí pouze masážní sedačky u CC (respektive u passatu). Nejprve jsem plánoval CC R36, ale nakonec mě uchvátila V8. + Akční paket "SOUND&STYLE" v hodnotě 165.000 Kč - soundsystem "Dynaudio (Zvolená příplatková výbava nahrazuje sériovou výbavu stejného charakteru, i když to není u jednotlivých položek uvedeno.) Confidence" 620W - paket R-Line Plus a R-Line Exterieur (4 kola z lehkých slitin Mallory Volkswagen Eclusive 9Jx20 se zajištěním proti krádeži s pneumatikami 275/45 R20, pedály z ušlechtilé oceli, sportovně laděný podvozek, nástupní lišty z ušlechtilé oceli s logem R-Line, multifunkční kožený vyhřívaný 3ramenný volant s možností ovládání řazení automatické převodovky Tiptonic s vykládáním z černého klavírního laku a s logem R-Line, vnitřní výbava v dvoubarevné kůži Nappa - potahy sedadel a horní část loketní opěrky v kůži Nappa, sportovní sedadla vpředu, memory paket pro sedadlo řidiče a vnější zpětná zrcátka, černý strop, vykládání přístrojové desky, horní části středové konsole a dveří v designu Silver Lane, 2 oválné chormované koncovky výfuku, rozšířená čelní maska, rozšířené prahy v barvě vozu, nárazníky vpředu i vzadu v R-Line designu, horní spojler na zadních dveřích) + Akční paket KOMUNIKACE s paketem Asistentní systémy řidiče - navigační systém (Zvolená příplatková výbava nahrazuje sériovou výbavu stejného charakteru, i když to není u jednotlivých položek uvedeno.) RNS 850 s DAB, s barevným 8'' dotykovým displejem - 8 reproduktorů - možnost hlasového ovládání - doporučení trasy hlasové a optické - zobrazení mapy 2D/3D přehrává hudební CD a DVD (i při aktivované navigaci), MP3/MP4 a WMA formát, při stojícím vozidle i DVD - harddisk 42GB k ukládání navigačních tras a 18GB k ukládání hudby - 2 šachty pro karty SD a SDHC (pro přehrávání hudby) - paket Area View: kamera v předním nárazníku, kamery ve vnějších zpětných zrcátkách a zpětná kamera Rear Assist (monitorují okolí vozu a usnadňují jízdu nepřehledným terénem, nabízí i pohled z ptačí perspektivy) - příprava pro telefon Premium - Adaptive Cruiser Control (ACC)s funkcí Front Assist a funkcí City Break (automatická regulace odstupu od vpředu jedoucího vozu pomocí radaru na přídi vozu a adaptivního tempomatu, dle situace i zastavení vozu) - Parkpilot (zvuková a optická signalizace vzdálenosti směrem dopředu i dozadu) - Lane Assist - asistent pro změnu jízdního pruhu, sleduje situaci za vozem a na bocích, světelná výstraha ve vnějších zpětných zrcátkách palubní počítač "Premium", barevný (v kombinaci s pakety SOUND&STYLE, "R- Line", "R-Line Plus" či "Interiér vozu" odpadá řazení pod volantem) + Dynamic Light Assist - dynamická regulace dálkových světel (při zapnutých dálkových světlech zachycuje zvláštní kamera od protijedoucích a před vámi jedoucích vozidel světlo a automaticky přizpůsobuje sklon světlometů tak, aby ostatní vozidla nebyla oslňována) + Boční airbagy vzadu - včetně předepínačů bezpečnostních pásů pro vnější zadní sedadla + Boční skla vzadu a zadní sklo zatmavené 65% absorpce světla + Kolenní airbag pro řidiče + Ochranná sluneční roleta pro boční okna vzadu + Rozšíření sériové 2zónové klimatizace na 4zónovou - objem tankovací nádrže 100 l + Vyhřívané čelní sklo + Zimní výbava 3 - přídavné topení s dálkovým ovládáním a časovým spínačem - objem palivové nádrže 100l + DVD měnič na 6 DVD - v zavazadlovém prostoru + TV přijímač - analogový i digitální příjem - obraz pouze při stojícím vozidle + Zimní výbava 2 - vyhřívané přední a zadní vnější sedadla - vyhřívané trysky ostřikovačů předního skla + Koncová světla a osvětlení SPZ pomocí LED-diod + Bez označení motorizace na víku zavazadlového prostoru 0NA později + Hasicí přístroj - pod sedadlem spolujezdce + Zásuvka 230 V na středové konzole vzadu + Podélný střešní nosič stříbrně eloxovaný - 2 příčné nosníky stříbrně eloxované Doplňkové balíčky (každá mezera je jeden zakoupený balíček) Cena vozu a výbavy s 21% DPH: 2 270 724 Kč Sleva: -424 118 Kč Cena vozu a výbavy po slevě: 1 846 606 Kč DPH 21%: 320 485 Kč Cena celkem bez 21% DPH: 1 526 121 Kč (a toto je pro mne konečná cena)
  12. interier.. auto, DIGI TV, KLIMA, atd jéé teď jsem si toho všiml... já to tam napsal touarek místo touareg... no já to zakládal na S3 takže překlep. Dá se to opravit děkuji
  13. Zde několik obrázků... Fotky z projížďky a fotky od kanclíku... včera jsem dal auto na sundání polepů od rose a nalepení našich firemních polepek. Doufám že to bude masakr. jinak řešíme aktuálně nákup 88M1-A1-SA pásů. Požádali jsme u VW koncernu o povolení k zápisu do TP. V okamžiku kdy nám to odklepnou máme sjednanou cenu ze pásy z 30.000 USD na 24.000 USD. Jedná se o nějaké pásy co byli nasazeny na předváděcím voze. Doufám jen že to bude co nejdříve. Nabídka je časově omezená. Jinak v ten okamžik, kdy nám to odklepnou budeme mít prvního oficiálního SNOWAREGA na trhu co je se pohybuje mimo testovací prostory koncernu. nejsme auto maniak. Dělám potápění. Krásnej. No mi máme všechny kamerové systémy a tak, tempomat, odstup od vozidla se zastavením na 0 a podobně, ale to byla hold předváděčka a jediné co tam nedali tak panorama. Ale to je jedno. Nahrál jsme nějaké video co jsem si nahrával Touareg V8 4,2TDI 8TT, barva : bílá základní, VIN : WVGZZZ7PZDD024470, rok výroby 2013, uvedeno do provozu 21.1.2013 Těsně po zakoupení konec března nebo začátek dubna.
×
×
  • Create New...