Přejít na obsah

Chipware

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Chipware's Achievements

0

Popularita

  1. Palivový filtr dnes vyměněn za nový. Bohužel bez výsledku. V motoru je aktuálně bioethanol. Po dobu 20s volnoběžně jede normálně, drží otáčky, poté se začne dusit a opět se zase na chvilku srovná. Nakonec se mi po 2 minutách udusil. :/
  2. Ahoj, mám motor 1.6 MPI – BSE – 2007, najeto 75000 km. Auto po celou dobu od koupi v super stavu. Poslední dobou mě ale začíná zlobit motor a za boha nemohu přijít na to, čím to je. Motor má instalovanou jednotku na bioethanol (ELOTECT E-85), s ní již jsem auto před 25000 km koupil. Jezdím však z 90% na benzín. Podivné chování při benzínu: Auto občas přestane táhnout, rozsvítí se kontrolka motoru (k tomu kontrolka asr) a začne vypadávat válec. Po chvilce se zase chytí, kontrolka motoru zhasne a jede dál. Po čase se toto celé opakuje. Někdy velmi nepravidelný chod motoru na volnoběh. Podivné chování při bioethanolu: Otáčky motoru při volnoběhu jednou za cca 15-20s vylétnou na 1500 a poté se vrátí na normu. Občas se také stane, že auto se úplně udusí a chcípne. Kontrolky žádné nesvítí. VAG píše pouze toto: Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava – sporadicky. Co již bylo vyměněno: - Svíčky (NGK BKUR6ET-10) - Zapalovací kabely (Bosch) - Zapalovací modul (Originál) - Palivový filtr Pokud si poslechnu motor, přijde mi, že někde kolem víka na slyším syčení. Možná je to však normální. Už si však nevím rady co s tím. Není tu případně někdo, kdo by si s tím dokázal poradit? Praha. Děkuji moc za rady!
×
×
  • Vytvořit...