Přejít na obsah

ladabrana

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

ladabrana's Achievements

0

Popularita

  1. Řešil jsem to samé, nebo lépe řečeno podobné - chvíli po startu, když se motor trochu zahřál začala blikat kontrolka mazání. Nejdříve zhasínala asi v 2800 ot. a po nějakých pár tis. km už nezhasínala vůbec. Zkoušel jsem všechno možné až jsem došel k názoru, že příčina bude v olej. čerpadle. Asi před týdnem se mi podařilo dobře koupit torzo motoru (bez vany a vačky) . V podstatě jsem chtěl hlavně čerpadlo. Když jsem se ho už chystal vyměnit, tak jsem si tady přečetl, že Víťa 1 to udělal a bez výsledku. Tak jsem se zamyslel přímo hlavou, sundal víko ventilů a zkusil vůli zdvihátek ve vedení v hlavě. Citelně se ve vedení pohybovala a následně v koupeném motoru byla bez vůlí. Nakonec jsem s novou hlavou použil i spodek motoru, přestrojil a dnes nastartoval - tak mohu říct, že ztrátu tlaku oleje způsobuje u tohoto motoru vůle zdvihátek ve vedení, což jde odstranit bohužel jenom výměnou hlavy za neopotřebovanou (alespoň ) o jiném řešení nevím. Jak tak z příspěvků sleduji, tak tu máme skoro všichni AEE z druhé, nebo kolikáté ruky a péče o výměny oleje atd. je různá, někdy i zrůdná. Zdravím a já mám vyřešeno.
  2. Poháněné řetězem, ventil je součástí a je nevyměnitelný. Díky.
  3. Odmlčel jsem se, protože jsem nebyl schopen změřit tlak oleje - někomu jsem půjčil příslušný manometr, tak jsem si musel koupit novou sadičku. Nicméně při zahřátém motoru na volnoběh 0,5 a při asi 3500 otáčkách tak 0,7 baru - zkrátka jenom se mírně ručička hne. To je tragicky málo. Teď k tomu ventilu na čerpadle. Měl jsem to samozřejmě vymontované, foukal do toho a ventil byl zavřený. V čem by spočívala potom ta závada ? Asi je tam kulička a pružinka, ta pružinka unavená ? Motor má asi 200 000 - znám daleko víc jeté a nic . Pakliže je ta závada tam, tak se mi zdá jediné řešení výměna čerpadla - ventil se zdá nerozebíratelný, nebo existuje jiné řešení ? Omlouvám se, ale nemám s tímto motorem žádné zkušenosti. Děkuji za radu. Ještě se bojím vůlí na klice.
  4. Budu dál bádat, nebo se ozve tady odborník. Bordel v oleji by to mohl dělat jenom tak, že by ucpával vstup do čidla, nebo sítko olejového čerpadla - to mám všechno zkontrolované, olejíček výběrový - mrška stále pípá - zatím taky asi uzemním. Díky.
  5. Byl jsem zvědavý na reakce a odpovědi znalců AEE a nic. Mám v podstatě stejný problém, jenom vznikl trochu jinak. Koupil jsem Octu AEE r.2000 a signalizovala po zahřátí oleje houkačkou a následným blikáním kontrolky problém s tlakem oleje. Stejné je to i po výměně čidla za nové (tam patřící). Po odpojení čidla je to stejné, jenom signál začne hned po rozjetí bez ohledu na teplotu oleje. Někdy při volnoběhu kontrolka nebliká a začne až při zvýšení otáček. Nevím si s tím rady.JacobHot už se ti podařilo broblém vyřešit ?? Díky komukoliv za radu. Takto to už najelo asi 30000 km - asi to tedy maže.
×
×
  • Vytvořit...