Řešil jsem to samé, nebo lépe řečeno podobné - chvíli po startu, když se motor trochu zahřál začala blikat kontrolka mazání. Nejdříve zhasínala asi v 2800 ot. a po nějakých pár tis. km už nezhasínala vůbec. Zkoušel jsem všechno možné až jsem došel k názoru, že příčina bude v olej. čerpadle. Asi před týdnem se mi podařilo dobře koupit torzo motoru (bez vany a vačky) . V podstatě jsem chtěl hlavně čerpadlo. Když jsem se ho už chystal vyměnit, tak jsem si tady přečetl, že Víťa 1 to udělal a bez výsledku. Tak jsem se zamyslel přímo hlavou, sundal víko ventilů a zkusil vůli zdvihátek ve vedení v hlavě. Citelně se ve vedení pohybovala a následně v koupeném motoru byla bez vůlí. Nakonec jsem s novou hlavou použil i spodek motoru, přestrojil a dnes nastartoval - tak mohu říct, že ztrátu tlaku oleje způsobuje u tohoto motoru vůle zdvihátek ve vedení, což jde odstranit bohužel jenom výměnou hlavy za neopotřebovanou (alespoň ) o jiném řešení nevím. Jak tak z příspěvků sleduji, tak tu máme skoro všichni AEE z druhé, nebo kolikáté ruky a péče o výměny oleje atd. je různá, někdy i zrůdná. Zdravím a já mám vyřešeno.