Přejít na obsah

tomas-x

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

tomas-x's Achievements

0

Popularita

  1. Ten EGR bych vyčistil, na BJB se do dělá uplně na pohodu, taky už to mám za sebou. Jinak jak píšou ostatní, buď VIF nebo třeba Verva Diesel, před STK to zahřáté pořádně protáhnout a neměl by být problém. Taky mám BJB, vše originál, najeto 260 tis. a při měření jsem byl u spodních hodnot a prošel jsem bez problémů.
  2. OK. Počkám na kabel a zkusím ještě jednou. A víš na to přesně se podívat? Můj mechanik by to měl vědět, ale pro jistotu ať mám nějakou informaci v záloze. Jinak EGR je čistý jak dětská prdelka, nedávno jsem ho čistil. Dle diagnostiky za jízdy funguje tak jak má. Jinak najeto cca 300 tis., já se silentbloky nedělal nic, takže možné to je.
  3. Jj v tahu auto jede bez problémů až do omezovače. Studený volnoběh taky v pohodě. Ty občasné vibrace se objeví většinou až je auto zahřáté. Jinak rozvody byly dělané cca 10 tis. km zpět, ale taky minulý majitel. Už mě napadlo, že je nechám v servisu zkontrolovat. Je to možné jen fyzicky, nebo to jde i nějak přes diagnostiku? Jinak palivový filtr měněný letos v létě, většinou tankováno benzina nebo omv + vif.
  4. No všechny 4 vstřiky měly stejné hodnoty. Ale ještě počkám na hex-can kabel a udělám to jednou. Jinak právě spojka měněná i se setrvákem, od té doby najeto cca 5 tis. Ale měnil to bývalý majitel, takže nevím, jestli tam ty občasné vibrace nebyly už předtím. Diagnostika ještě zjistila nějaký problém na žhavičkách, takže se vymění a pak se uvidí co a jak dál. Ty gumičky pod vstřiky, jak je to časově a finančně náročný úkol?
  5. A jaké ty vstřiky měly hodnoty? Mě to dělá něco podobného, v servisu před diagnostiku esi tronic měřili korekční faktor vstřiků a všechny 4 byly kolem 0. Tak mi řekli, že vstřiky jsou OK a musí to být něco jiného.
×
×
  • Vytvořit...