Přejít na obsah

jan.lukac

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

276 zobrazení profilu

jan.lukac's Achievements

0

Popularita

  1. Další variantou je koupě z číny podle origo kodu např přes ebay, vyjde to na +/- 1000,-
  2. jan.lukac

    klimatizace

    Nevíte někdo prosím, jaká je podmínka spuštění ventilátoru při chlazení klimatizace u OII 2005 Climatronic? Je to podmíněno tlakem v soustavě? Mám podezření že se mi ustřihnul kompresor při zadření. Dle diag. řídící napětí do kompresoru jde, tlak se nehne a ventilátory se neroztočí. Jde pouze slyšet při zapnutí AC cvaknutí z motoru (zřejmě relé). Asi byl uník a nevěnval jsem pozornost syčení v interiéru při zapnuté klimě. Teď zjištuji zda je opravdu kompresor KO. Předpokládám, že z venčí se to poznat nedá, pouze po demontáži kompresoru... Díky za rady.
  3. jan.lukac

    klimatizace

    Ahoj, potřebu poradit. Nechladila mi klima (prý netlakoval kompresor). Nechal jsem ho tedy v servisu vyměnit. Nyní sleduji že opět přestává chladit. Věc které jsem si všimnul je, že barvivo uniká z vypouštěcího šroubku oleje na kompresoru. Jsou dvě přičiny, buď je v systému vysoký tlak a chladivo se dere ven přes pojišotvák což je poblíž onoho šroubku nebo netěsní ten vypouštěcí šroub. To má ale nějaký důvod, je možné, že by systém byl špatně vypláchnut a zanesl se vysoušeš klimatizace? Nevím jak mám postupovat, v servise mi jistě poradí vyměnit chladič a podobné nesmysly. Na kolik je pojišťovák nastaven? Mohu tlak kontrolovat kontinuálně během jízdy přes diagnostické menu climatroniku. Jaký je maximální provozní tlak? Také jsem si všimul, že při maximálním výkonu kompresoru vzroste okamžitá spotřeba o cca 0,5L nafty. Je to vpořádku? Díky
  4. Ahoj, nemá někdo fotky sestaveného vyčištěného vnějšího homokinetického kloubu? Při výměně poškozené manžety jsem klub raději vyčistil a chtěl bych si ověřit, že jsem jej sestavil dobře. Kloub se celkově skládá ze třech dílů a kuliček. Vnitřní kroužek i hvězda s ticícihranem jde vložit oběma směry. Potřeboval bych poradit se sestavením. Děkuji
  5. Výměna je jednoduchá, nezabere to víc jak dvě hodiny. Alternativa oreginální baterie Varta stoji na www. ges.cz cca 150,- (za dva kusy 3,6V/140mAh NiMH). Alarm drží na jednom nýtu a jednom šroubu. Samotná krabička lze krásně rozřezat tenkou pilkou, po výměně baterie se opět oba díly slepí a máte ušetřené 4tis. Přikládám fotografie už vyměněných baterií. Pokud někdo potřebuje poradit, napište SZ.
  6. Nevíte zda je rozdíl v klimatronicu v OC II 2006 a 2008, potažmo pred FACA a po FACE? Budu kupovat druhý z novějšího na ND. Díky
  7. Ahoj, zlobí mi climatronic, pravá strana se po vyhřátí na požadovanou teplotu opět ochladí + nefunguje klima, chvíli to chladí chvíli hřeje jak se tomu chce. Diagnostika mi ukázala 3 závady: 2CC (servo obtok vzduchu) V113 712 (servo klapka nohy P) V109 4F8 (servo centrální klapka) V70 Jde slyšet lupání ze serv, jako by přeskakovaly zuby. Až ne jedno servo jsou ostatní skovaná pod palubkou. Chci ci objednat náhradní serva abych nemusel auto rozdělávat dvakrát. Jde někde spolehlivě zjistit čísla těchto serv? Na škoda dílech jsem ověřil pouze jedno. V113=1K0 907 511 D. Zbytek je neznámý, nerad bych koupil něco, co tam pak nebude pasovat. Na první pohled se zdá být rozdíl pouze v táhlech při stejném typu samotného serva. Může mi to prosím někto potvrdit či vyvrátit? Nejlepší řešení by bylo sehnat tři stejná a přehodit pouze ty táhla ale nemám s tím zkušenost. Díky Honza
×
×
  • Vytvořit...