Ahoj, potřebu poradit. Nechladila mi klima (prý netlakoval kompresor). Nechal jsem ho tedy v servisu vyměnit. Nyní sleduji že opět přestává chladit. Věc které jsem si všimnul je, že barvivo uniká z vypouštěcího šroubku oleje na kompresoru. Jsou dvě přičiny, buď je v systému vysoký tlak a chladivo se dere ven přes pojišotvák což je poblíž onoho šroubku nebo netěsní ten vypouštěcí šroub. To má ale nějaký důvod, je možné, že by systém byl špatně vypláchnut a zanesl se vysoušeš klimatizace? Nevím jak mám postupovat, v servise mi jistě poradí vyměnit chladič a podobné nesmysly. Na kolik je pojišťovák nastaven? Mohu tlak kontrolovat kontinuálně během jízdy přes diagnostické menu climatroniku. Jaký je maximální provozní tlak? Také jsem si všimul, že při maximálním výkonu kompresoru vzroste okamžitá spotřeba o cca 0,5L nafty. Je to vpořádku? Díky