Přejít na obsah

fix

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Skype
    +420739995809

fix's Achievements

0

Popularita

  1. Tak se hlásím s aktualizací. Dnes jsem s tím byl na geometrii a nechat to obecně ještě zkouknout. Projel se v tom jejich technik, po okreskách, ale docela ostře a uznal, že to auto plave a že mu přijde, že to jde od zadní nápravy. Zkouknul komplet podvozek a nenašel žádnej problém. Výsledek geometrie: vpředu trochu rozhozená sbíhavost, ta už je doladěná. Na levý straně auta jsou kola lehce odkloněný "do áčka". Vpředu je to neseříditelný a vzadu to seřídit nejde kvůli zarezlýmu šroubu v silentbloku. Každopádně i přes tento odklon je to v mezích. Bohužel po seřízení geometrie stále stejný problém. Co může být na těch řídících tyčích špatně? Silentbloky na jejich koncích? Jak to, že to dělá jen do jedné strany a do druhé ne?
  2. Ahoj, mám Octavii II pFL, 1.9 TDI, r.v. 2008 a po výměně zimních 15' kol za letní 17' jsem zaznamenal, že se auto v levém raidu při vyšších rychlostech "rozhoupe" (prostě se začne "vrtět" zleva doprava). Vyšší rychlosti znamenají 120 km/hod a výš, ale když se na to člověk zaměří, lze si toho někdy všimnout i při nižších rychlostech. Obecně je to auto celé takové neklidné, ale rozhoupe se jen v tom levém raidu. Hodně k tomu napomáhají nerovnosti na vozovce. Zkoušel jsem prohodit přední kola pod doměnkou, že může být to levé přední špatně sjeté. Efekt se nepřesunul na druhou stranu, možná se trochu přesunul "doprava", ale stále zůstal v levém raidu. Později se to začalo dít různě náhodně (to přisuzuji vymletému homokynetickému kloubu - viz dále). Po diagnostice u mého servisáka jsme zjistili, že na levém předním kole hučí ložisko. Dnes jsme to rozebrali a zjistili, že je u levého kola komplet na šrot právě i homokyteťák. Takže spolu s ložiskem proběhla i výměna homokyneťáku. Předpokládal jsem, že se problém vyřeší a nejprve to tak i vypadalo. Dokud jsem auto neprojel na dálnici. Závada se stále projevuje, teď zase v levém raidu jako na začátku, i když v menší míře a auto už se tolik nevrtí. Ale stále si myslím, že to není úplně ono. Kola jsou vizuálně v pořádku, boule na nich nejsou a netočí se šejdrem. Po prohlídce podvozku to nevypadá, že by někde bylo něco upadlé. Auto má najeto 330kkm, takže je jasné, že podvozek už není tak pevný, jako byl dříve, ale něco tam je stále v nepořádku. Napadá vás někoho něco? Případně měl by někdo z vás z okolí Prahy nebo Kladna chuť se na to podívat? Potřebuji to dát do neděle dohromady a nevím jestli si na to můj servisák najde do konce týdne ještě čas. Předem díky za reakce či nabídky.
  3. Dobrý den pánové, dostal se mi do rukou jeden exemplář RNS 510, který je dle slov původního majitele špatně flashnutý. Konkrétně prý proběhl pokus o flashnutí přes DVD mechaniku a skončilo to celé jako jednoúčelový zdroj bílého světla se spoustou zbytečných tlačítek. Jde zapnout i vypnout, po zapnutí svítí bíle, ale tím to z mého pohledu končí. Navi jsem předal pánovi, který má k dispozici konfig kabel a ve výsledku mi sdělil, že z jednotky vyčte nějaké základní údaje, ale že prý nemá dostatečnou licenci na přehrání firmware. Nekamenujte mě pokud šířím bludy, nejsou to má slova . Jelikož z navi jdou vyčíst nějaká data, neviděl bych to úplně na odešlou základovku, ale třeba se mýlím a odešla příkladem flash, na které je nahraný firmware. Máte s tím nějaké zkušenosti, kabel s "dostatečnou licencí" pro flash firmware, případně kolik by stála oprava? Děkuji za info. fix
×
×
  • Vytvořit...