Přejít na obsah

Raill

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

270 zobrazení profilu

Raill's Achievements

0

Popularita

  1. Díky za rady. Ve středu povezu tu hlavu a písty do Brna k tomu Pavlíčkovi, tak snad se s nimi rozumně domluvím, co je nutné udělat. Jinak to téma o olejových tryskách jsem se přehlídnul, je to pro 1.4 TSI, každopádně něco z toho bude asi platné i pro nás: http://www.briskoda.net/forums/topic/341062-cave-oil-consumption-new-fix-updated-two-days-ago-by-vag/
  2. Díky, no to je pak taky zarážející - modifikovaný kroužek a taky to po čase začne... Teď jsem narazil na briskoda na něco jako definitivní vyřešení problému, kdy mění i ty olejové trysky + pár dalších věcí (trubky), ale k tomu i firmware motorovky.
  3. Ahoj, nějakou dobu sleduju tohle téma a už jsem se na pár věcí i ptal Fida přes PM a telefonicky... Chtěl bych poprosit o rady - motor CDAA 11/2009, najeto 250 tis. (auto s tímto nájezdem dovezeno ze Švýcarska), od začátku velká spotřeba oleje - 1-2 litry / 1000 km. Začal jsem hledat příčinu a postupným vylučováním (vyměněn PCV + trubky k němu, zkontrolovány trubky z turba k intercooleru, změřeny komprese - všechny válce kolem 12), jsem došel k závěru, že je to to, o čem jsou tyhle dlouhé diskuse na koncernových fórech... Den před tím, než jsem byl objednaný do servisu, mě potkala porucha motoru - během jízdy najednou ztráta výkonu, cukání, kontrolka motoru... taktak dojezd na parkoviště... odtah do servisu. Sundali hlavu, zjištěn upálený výfukový ventil na prvním válci a prý, pokud to souviselo se spotřebou oleje, navrhují vyměnit těsnění všech ventilů. K tomu jsem nechal sundat i spodek, abych se podíval na kroužky s vědomím toho, že příčina spotřeby oleje bude spíš v kroužcích. Přikládám fotky a chtěl bych se zeptat zkušených: 1) Má smysl vyměnit kromě toho upáleného pro jistotu i všechny ostatní ventily (sací i výfukové)? 2) Stírací kroužek má tloušťku 1,4 mm - v diskusi jsem četl, že původní měl 0,98 a inovovaný má 1,2 mm - tak nevím, co to tam mám za verzi a jakou pak v tom případě kupovat novou sadu kroužků? 4) Dá se poznat, jestli ty ojnice a písty jsou něčím nestandardní, původní nebo inovované verze? Nechce se mi věřit, že by ten motor přežil takový nájezd s originálními kroužky. Nikde nejsou VAG kódy, jenom zkrácená označení. 5) Čím z těch pístů a ventilů dostat ten zkamenělý karbon? Zkoušel jsem petrolej a čistič motorů, ale moc to nejde... 6) Nejsem schopen posoudit, jestli to, v jakém stavu je ten stírací kroužek, je už to ono, kdy to žere olej - přestože je ta vnitřní drážka ucpaná, tak připečený nebyl a hýbe se... Díky za pomoc.
×
×
  • Vytvořit...