Přejít na obsah

Spiker3115

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Spiker3115's Achievements

0

Popularita

  1. dym zatial nie, lebo sak bola hlava dole vsetko takze ta nafta bola sade rozliata atd... a zatial je od vymeny jeden den.. uvidim dneska co to spravi ked nie budem skusat dalej daco... a skusim aj RJ prepapil nanovo ak dakoho zozeniem okey skusim to posunut na dakych -1,5 ze co to spravi
  2. Hlava vymenena, vsterkovace nastavene otestovane, nova vacka, novy rozvod, vsetko nastavene atd. spotreba stale rovnaka, volnobeh 0.7-1,1 volnobeh pri 90° bez spotrebičov, priemerna 6,2-7,2 l/100km... uz neviem, nikto nevie co stym....
  3. Novy objav, vybral som vstrekovace aby som vymenil gumicky, a priisel som nato ze bola vydrata hlava motora. Idem ju vymenit uvidime co to povie.... Drazky boli v hlave take ze tadial pretekala nafta.
  4. Mne to robilo tiez, skus si pozret gumu na spodku vzduchoveho filtra. Ja som ho mal zodrety alebo resp. rozpadnuty a preto mi dunelo do filtra okolo 1800 - 2000 otacok
  5. Vstreky su repas, pretestovane aj s certifikatom ak chces hodim sem kopiu testu nech vidis presne hodnoty ktore vykazovali na teste. Hodnoty vstrekov cez vag 0,02 vsetky. Rozvody su na pripravky a ziadna zmena, podla vagu teraz rozvody ukazuju 0,5° ze su posunute. Vstreky nastavene na 225° ako si pisal. Nastartujem na setky valce, biely dym ide tak 2,3 sekundy, ale iba pri studenom starte uz to potom cely den nerobi, vzdy len rano.
  6. Nie nie, vsetko je dobre nastavene, rozvody na 0,0 presne, vstreky tak ako maju byt... Zacala mi lietat spotreba, raz mam 6,0 / 100 potom zas 7,5/100, dneska som mal 5,9/100.. dlhodoba sa drzi na 6,9.. volnobeh mi tak isto lieta raz je 0,7 potom zas 1,1 medzi tymito hranicami sa to pohybuje stale bez spotrebicov. A navyse uz dva dni po sebe mi zacala rano pri studenom starte dymit bielim dymom. Ale iba pri studenom starte potom uz cely den nedymi. Za jazdy tiez nic.
  7. skusim pozret to nastavenie vstrekov a dam vediet ze co a ako... Robili to v servise u nas siroko daleko najlepsom zevraj tak uvidime co to urobi, zatial dik
  8. Ahojte, mam octaviu II 2006 1.9 TDI 77 KW bez DPF kod motora BKC s DSG prevodovkou. Mam ale taky problem, vymenil som rozvody, vstreky, vacku. Rozvody nastavene na 0.0, turbo ide vcelku fajn, kontrolovane funguje ako ma. Na volnobehu mam pri zohriatom motore bez spotrebicov bez vsetkeho 0.7 - 0.9, pri zapnutych spotrebicoch 0.9-1.1, nech jazdim ako jazdim priemernu spotrebu neviem dostat pod 7,1 - 7,3. Skusal som jazdit na tempomate, bez tempomatu, klasickymi rychlostami 50 obec 90 mimo obce. Ked som auto kupil zacalo startovat na tri valce. Bol som v servise a bola tam zalozena vacka z motora s DPF, a 3x triska zo Sharana 1.9 TDI 85 KW a 1x triska z Octavie I. 1.9 TDI 74 KW. Rozvod bol posunuty o na -2.2°. Spotreba bola podla Palubaku priemerna 5,5 - 5,1. Volnobeh bol 0,4 bez spotrebicov a 0,5 - 0,6 so spotrebicmi. Tak som to vsetko pomenil, a teraz ma spotrebu 7,3 - 7,1 dlhodoby priemer. Znami co maju OII rok 2006 DSG 1.9 TDI 77 KW BKC, cize presne to iste co ja chodia dlhodobo 5,1 - 5,5 podla stylu jazdy, ale tej mojej spotrebe sa ani nepriblizia. Neviete mi niekto poradit co stym ?
×
×
  • Vytvořit...