Přejít na obsah

David Dejvid

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

David Dejvid's Achievements

0

Popularita

  1. Nový poznatok- odkedy je u nás mínus sa núdzový režim neudial.
  2. Už som zistil ze to funguje všelijako. Už z telefónu vedia ze treba druhé turbo :)
  3. Ďakujem za rýchlu odpoveď. A vieš mi aj niekoho v Ba a okolí odporučiť? Lebo už by som sa rad vyhol servisom a mechanikom ktorí chcú len všetko meniť a skúšať. Ďakujem
  4. Škoda Octavia 1.9TDI 77kw BKC 4x4 290 000km. Naozaj sú tu napísané mraky o núdzovom režime ale nikde som nenašiel situáciu ktorá je podobná mojej. Hlavne znaky - - Prvý výpadok nastal pri ostrom výjazde z parkoviska doľava. - niekedy auto ide deň normálne, na každej rýchlosti vytočiť a nepadne do nudzaku Problém - zasvietili -emise do dilny-, na ceste do Prahy. Na výkone nič neubudlo. Cestou naspäť som sa zastavil v servise kde mi chybu vymazali a jazdil som ďalej. Povedali ze to nič nieje. Asi po 3 mesiacoch keď som vychádzal prudšie z parkoviska do ľavej zákruty mi prvýkrát vypadol výkon - vypol som,naštartoval som a všetko ok. Časom zasvietila opäť chyba emise do dilny. Výpadky sa opakovali, väčšinou vždy po ostrejsom prejazde zákrut. Potom už výpadky výkonu aj na rovnej ceste. V servise mi vymenili - Senzor plniaceho tlaku. Nepomohlo, to im zevraj ukázala diagnostika. Výpadky výkonu už boli aj hneď po naštartovaní. Už nepomohlo niekedy ani vypnúť a zapnúť. Výpadok výkonu nastal niekedy po vytoceni do vyšších otázok, niekedy hneď po naštartovaní išlo auto ako bez turb@. Robil som aj malý test kde som išiel po ceste rovno, turbo tlačilo, na konci cesty otočka o 180 stupňov a už turbo netlacilo. Už som z toho nešťastný, v servise mi povedali ze vymeniť turbo. Bez toho aby to nejak rozobrali alebo sa tomu venovali. V každom prípade ďakujem dopredu za akúkoľvek pomoc.
×
×
  • Vytvořit...